پیام سپاهان
برترین های سپاهان اصفهان در لیگ هیجدهم
جمعه 27 ارديبهشت 1398 - 20:55:02
پیام سپاهان - اصفهان- سپاهان اصفهان نایب قهرمان لیگ برتر فوتبال کشور آمارهای جالبی را در برترین های هجدهمین دوره لیگ برتر فوتبال کشور برجای گذشت.
به گزارش ایرنا، تیم فوتبال سپاهان اصفهان پنجشنبه شب در هفته پایانی هجدهمین دوره رقابت های لیگ برتر در ورزشگاه نقش جهان اصفهان، با برتری 2 بر صفر مقابل استقلال خوزستان و کسب 58 امتیاز نایب قهرمان هجدهمین دوره لیگ برتر فوتبال ایران شد.
طلایی پوشان اصفهانی در این دوره از لیگ برتر آمارهای جالبی را به جا گذاشتند.
** بهترین مهاجم
«کی روش استنلی سوارز» مهاجم برزیلی تیم سپاهان همراه با «لوسیانو پریرا» هموطن خود در تیم فولاد با 16 گل زده بهترین گلزن هجدهمین دوره رقابت های لیگ برتر فوتبال شدند و پس از آنها «علی علیپور» از تیم پرسپولیس با 14 گل زده دوم شد.
**بهترین پاسور لیگ
تیم سپاهان همچنین بهترین پاسور لیگ برتر را از آن خود کرد و «محمد کریمی» هافبک سپاهان با 8 پاس گل جایگاه نخست این عنوان را دارد و در ادامه «محمد مومنی» از پیکان با 7 پاس و «سعید آقایی» باز از تیم سپاهان با 6 پاس گل به ترتیب در جایگاه دوم و سوم قراردارند.
**پرگل ترین دیدار
پرگل ترین دیدار لیگ برتر فوتبال کشور مربوط به مصاف دو تیم سپیدرود رشت و سپاهان اصفهان در چارچوب هفته دوم لیگ است که 7 بار توپ از خط دروازه ها گذشت، این دیدار با نتیجه 6 بر یک به سود طلایی پوشان اصفهانی پایان یافت.
** کمترین شکست
همچنین تیم سپاهان بعداز قرمزپوشان پایتخت یعنی پرسپولیس که یک بار شکست خورد، با دو شکست کمترین تعداد شکست را در بین تیم های لیگ برتری را به خود اختصاص دادند.
**بهترین خط حمله
تیم سپاهان اصفهان با 46 گل زده بهترین خط حمله لیگ را به خود اختصاص داد که در مقابل آن نفت مسجد سلیمان با 16 گل زده بدترین خط حمله لیگ را در پایان لیگ هجدهم دارد.
** بیشترین برد، مساوی و شکست متوالی
تیم فوتبال سپاهان اصفهان همراه با پدیده خراسان و استقلال تهران با 5 برد متوالی بهترین نتیجه را از این حیث در بین تیم های حاضر در رقابت های لیگ کسب کردند.
** پیام نیازمند دروازه بان سپاهان همراه با علیرضا بیرواند دروازه بان پرسپولیس به عنوان یکی از بهترین گلرهای لیگ برتر شناخته شد.
/6026/8114

http://www.sepahannews.ir/fa/News/96809/برترین-های-سپاهان-اصفهان-در-لیگ-هیجدهم
بستن   چاپ