پیام سپاهان
قلعه نویی: دیدار مهمی با استقلال خوزستان داریم
جمعه 27 ارديبهشت 1398 - 20:55:08
پیام سپاهان - اصفهان- سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: فردا دیدار مهمی را در پیش داریم به طوری که از دیدار مقابل پرسپولیس در جام حذفی برای ما مهمتر است.
به گزارش ایرنا، امیر قلعه نویی روز چهارشنبه در نشست خبری قبل از دیدار تیمش مقابل استقلال خوزستان در هتلی در اصفهان افزود: از همه کسانی که در فصل جاری به فوتبال ایران با نیت خدایی خدمت کردند تشکر می کنم.
وی با بیان این که یک فصل خوب را با حمایت خبرنگاران و هواداران اصفهان پشت سر گذاشتیم، تصریح کرد : ماحصل یک سال زحمت ما دیدار فردا با استقلال خوزستان است و از بازی حذفی پرسپولیس برای ما مهمتر است.
وی بیان کرد : با همه اینها می توانستیم در این جایگاه قرار بگیرم و فردا بازی سختی است و جوانان تیم حریف با انگیزه هستتد.
سرمربی فوتبال سپاهان با بیان این که ما با همان انگیزه و برای برد مقابل تیم حریف قرار می گیریم، گفت: از همه مسوولان باشگاه سپاهان قدردانی می کنم که توانستیم به یک جایگاه خوب دوباره برای سپاهان به دست بیاوریم و هر جا می رویم ورزشگاه ها برای سپاهان پر می شود.
وی این توجه را مبین پیشرفت تیم سپاهان دانست و گفت: امیدوارم در دیدار فردا بیریم و جایگاه دومی تثبیت شود و نباید به بازی پرسپولیس کاری داشته باشیم و هدفمان استقلال خوزستان است.
قلعه نویی اضافه کرد: فردا برای ما پیروزی مهم است چون امسال سال خوبی داشتیم ما از نظر بودجه پنجم جدول بودیم و خیلی کم لطفی ها در حق تیم ما هم شد و دربازی با پدیده این موضوع برای مردم نمایان شد.
وی بیان کرد: پدیده هم تیم خوبی بود و امیدوارم این تیم هم بتواند سهمیه آسیایی بگیرد.
وی گفت: گزینه اول و دوم و سوم من تیم سپاهان است و من این تیم را دوست دارم و تاکنون چند جلسه داشتیم ولی هنوز صحبت نهایی نکردیم.
وی افزود: تاکنون من با هیچ تیمی صحبت نکردم و به مسوولان سپاهان گفتم اگر روی مربی دیگری نظر دارند فرصت را از دست ندهند ولی نهالی را که من پرورش دادم و دوست دارم این نهال را خودم سود ببرم.
/6026/8114

http://www.sepahannews.ir/fa/News/96816/قلعه-نویی--دیدار-مهمی-با-استقلال-خوزستان-داریم
بستن   چاپ