پیام سپاهان
هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال بانوان
جدال مدعیان بالانشین در اصفهان و بم
جمعه 27 ارديبهشت 1398 - 20:56:39
پیام سپاهان - هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال بانوان با جدال حساس چهار مدعی بالانشین جدول در شهرهای اصفهان و بم همراه است.
به گزارش خبرنگار ایسنا- منطقه اصفهان، هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال بانوان جمعه 27 اردیبهشت‌ماه با انجام 6 دیدار در شهرهای مختلف پیگیری می‌شود.
تیم ذوب‌آهن رده چهارمی که هفته گذشته در دیداری خارج از خانه به پیروزی پرگل 6 بر صفر مقابل خلیج‌فارس شیراز رسید این هفته میزبان تیم رده دومی شهرداری سیرجان است دیداری که با توجه به حساسیت‌هایی که دارد در زمین اصلی باشگاه ذوب‌آهن یعنی فولادشهر برگزار می‌شود.
دیداری که به گفته سرمربیان دو تیم با آمادگی و شناخت کامل رو در روی یکدیگر قرار می‌گیرند. فروغ موری که از هفته دوازدهم راهی ذوب‌آهن شد در طی 4 بازی خود آماری بسیار خوبی به‌جا گذاشته است، موری در طی 4 بازی تیم خود 9 گل به ثمر رساند تا همچنان به‌عنوان یکی از مهاجمان زهردار لیگ بانوان باقی بماند و 2 پاس گل نیز داده است آماری که می‌تواند تا پایان لیگ بالاتر هم برود و موری را به‌عنوان یکی از بازیکنان برتر پایان فصل معرفی کند.
سپاهان نیز که در بازی گذشته خود با گل‌های فرهمند و دباغی از سد همیاری آذربایجان غربی گذشت تا همچنان جدی‌ترین تعقیب‌کننده شهرداری بم و شهرداری سیرجان در رده سوم باشد، در بم میهمان شهرداری بم است.
راه یاب ملل مریوان سنندج نیز در خانه میزبان ملوان بندر انزلی است، پالایش گاز ایلام از سپیدار قائمشهر پذیرایی می‌کند، همیاری آذربایجان غربی میزبان آذرخش تهران است و پارس جنوبی جم رو در روی خلیج فارس شیراز قرار می‌گیرد.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/96896/جدال-مدعیان-بالانشین-در-اصفهان-و-بم
بستن   چاپ