پیام سپاهان
رئیس هیئت گلف استان اصفهان:
جام مولای عرشیان، به رشد رشته‌های ورزشی کمک می کند
جمعه 27 ارديبهشت 1398 - 20:56:40
پیام سپاهان - رئیس هیئت گلف استان اصفهان می‌گوید: برگزاری و تعاملی که هیئت‌های ورزشی و شهرداری اصفهان برای برگزاری مسابقات جام مولای عرشیان و بانوی قدسیان دارند کمک زیادی به معرفی و همچنین رشد رشته‌های مختلف ورزشی می‌کند.
کوروش محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا-منطقه اصفهان، اظهار کرد: بعد ازاینکه مسئولیت هیئت گلف را بر عهده گرفتم، سعی کردیم تعامل بیشتری با شهرداری در جهت همگانی کردن گلف برای رشد و توسعه این رشته داشته باشیم و خوشبختانه با استقبالی که شاهد هستیم تاییدی بر موفقیت در این مساله است.
وی افزود: مسابقات با استقبال خوبی در سطح کمی و کیفی برگزار شد. استعدادهای ارزشمندی را از بین نونهالان و نوجوانان پیدا کردیم و روی آن‌ها در مسیر ورزش قهرمانی سرمایه گذاری خواهیم کرد.
محمدی ادامه داد: حدود 50 گلف باز از مدارسی که زیر نظر هیئت کار می‌کنند و همچنین علاقه‌مندان این رشته در بخش مینی گلف به‌صورت آماتور به رقابت پرداختند که شاهد رقابت‌های ارزشمند و دیدنی بودیم.
رئیس هیئت گلف استان اصفهان با تقدیر از مسئولان برگزارکننده مسابقات جام مولای عرشیان و بانوی قدسیان گفـت: این کار جای تقدیر دارد چراکه در ایام ماه مبارک رمضان بعد از افطار شور و هیجانی در جامعه ایجاد می‌شود و خانواده‌ها در کنار یکدیگر به تندرستی و سلامت جسم و روح خود می‌پردازند. معاونت اجتماعی و ورزشی شهرداری لذت نوجوان و جوانان را هدف قرار داده و امروز در 20 رشته ورزشی مسابقات برگزار می‌شود. امیدواریم این مسابقات تداوم بیشتری داشته باشد و جای خود را پیدا کند.
محمدی خاطرنشان کرد: برگزاری و تعاملی که هیئت‌های ورزشی و شهرداری اصفهان برای برگزاری مسابقات جام مولای عرشیان و بانوی قدسیان دارند کمک زیادی به معرفی، زنده شدن و همچنین رشد رشته‌های مختلف ورزشی و به‌ ویژه ناشناخته می‌کند.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/96897/جام-مولای-عرشیان،-به-رشد-رشته‌های-ورزشی-کمک-می-کند
بستن   چاپ