پیام سپاهان
در مهرماه برگزار می‌شود؛
اصفهان میزبان مسابقات فوتبال و والیبال حقوقدانان کشور
جمعه 27 ارديبهشت 1398 - 20:56:44
پیام سپاهان - مسابقات کشوری فوتبال و والیبال جامعه حقوقدانان ایران در مهرماه به میزبانی اصفهان برگزار خواهد شد.
به گزارش ایسنا-منطقه اصفهان و به نقل از روابط عمومی جام دیجیتال اصفهان، مدیرعامل کانون ورزشی حقوقدانان کشور در رابطه با مسابقات رایانه ای حقوق دانان، اظهار کرد: نخستین مسابقات بازی‌های رایانه ای و دیجیتال در رشته فیفا 2019 برگزار و این دوره را با موفقیت پشت سر گذاشتیم.
سید مجتبی طباطبایی ادامه داد: جامعه حقوقی و شغل وکالت از جمله مشاغل سخت و پر استرس است که هدف اصلی ما با برگزاری این مسابقات دور نگه داشتن این عزیزان از استرس‌های کاری و ایجاد ذهنی آرام است. 
وی گفت: تصمیم داریم در تمام رشته‌های ورزشی فعالیت داشته باشیم تا هر کسی در رشته مورد علاقه خودش ورزش کند، به همین خاطر مهرماه سال جاری در اصفهان میزبان مسابقات فوتبال و والیبال جامعه حقوقدانان ایران خواهیم بود.
همچنین مدیر جام دیجیتال نیز در خصوص برگزاری این مسابقات، گفت: از اینکه یک دوره مسابقات رایانه‌ای بین جامعه حقوقدانان کشور در جام دیجیتال برگزار شد، بسیار خوشحال هستم. برای اینکه بتوانیم سطح انگیزه و خلاقیت افراد و به خصوص جامعه حقوق دانان را افزایش دهیم باید تفریح و سرگرمی را در زندگی آنها جاری کنیم‌.
رسول رضوانی ادامه داد: با ایجاد فضای تفریحی و سرگرمی به خصوص در قالب مسابقه می‌توانیم جریان شور و نشاط را بین حقوقدانان ایجاد کنیم که این موضوع قطعاً در نوع رفتار و انرژی آنها تأثیر خواهد گذاشت. 
وی تصریح کرد: امیدوارم این دوره از مسابقات منجر به یک اتفاق خوب برای تمام دستگاه‌ها و ارگان‌های مختلف شود و به امید روزی که نشاط و شور اجتماعی در بین مردم ما افزایش پیدا کند و باعث خلاقیت، کار و فعالیت باشد.
به گزارش ایسنا؛ مسابقات رایانه‌ای جامعه حقوقدانان کشور در جام دیجیتال اصفهان برگزار و نفرات برتر آن مشخص شد. در این مسابقات، وکیل حمید افتخاری مقام سوم، سردفتر محسن ناظمی مقام دوم و سردفتر علی نویدی مقام اول را کسب کردند. 
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/96902/اصفهان-میزبان-مسابقات-فوتبال-و-والیبال-حقوقدانان-کشور
بستن   چاپ