پیام سپاهان
امام جمعه کاشان:
رونق تولید کلید رفع مشکلات کشور است
جمعه 27 ارديبهشت 1398 - 20:56:54
پیام سپاهان - کاشان - امام جمعه کاشان با بیان اینکه مشکلات اقتصادی باعث شده است تا دشمنان گمان ببرند که با تحریم می‌توانند به این کشور ضربه بزنند، گفت: باید توجه کنیم رونق تولید کلید رفع مشکلات کشور است.

به گزارش خبرنگار مهر ، آیت الله عبدالنبی نمازی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه کاشان ضمن اشاره به رحلت حضرت خدیجه اظهار داشت: آن بانو در زمان پیامبر پشتوانه مهمی برای بعثت و نبوت حضرت محمد (ص) بود به نحوی که آن حضرت معتقد بودند که در آن زمان هیچکس مثل حضرت خدیجه پیدا نمی‌شد، همچنین یکی از عناصر پیروزی اسلام در مکه اموال این بانوی گرامی بود.
وی ضمن اشاره به سالروز موجودیت رژیم غاصب صهیونیست افزود: 71 سال پیش صهیونیست‌ها با پشتوانه انگلیس در سرزمین فلسطین اعلام موجودیت کرد در حالی که در آن زمان مرحوم آیت الله کاشف الغطاء در وصیت نامه خود ذکر کرده بود دفاع از فلسطین واجب عینی است؛ بر این اساس همه ساله در این روز فلسطینی‌ها راهپیمایی‌ها داشته و این روز را روز نکبت نامیدند.
امام جمعه کاشان ضمن اشاره به دیدار اخیر رهبر معظم انقلاب اسلامی ابراز داشت: در این دیدار به مسئولان در راستای تقویت تقوای خود تاکید و بر مقاومت در همه زمینه‌ها تاکید کردند و در بخش دیگری از سخنان خود اعلام کردند که جنگ پیش روی ایران با دشمنان این کشور جنگ اراده‌ها است و از غیر خدا نباید بترسیم.
جوانان با در اختیار گذاشتن کمترین امکانات دستاوردهای بزرگی به دست آورده‌اند
وی ضمن تاکید بر حل مشکلات کشور گفت: مشکلات اقتصادی باعث شده است تا دشمنان گمان ببرند که با تحریم می‌توانند به این کشور ضربه بزنند اما باید دانست در سایه عزم ملی و استفاده از جوانان متخصص باید برای رسیدن به رونق تولید به عنوان کلید رفع مشکلات کشور تلاش کنیم چرا که همیشه بر ما ثابت شده است که با در اختیار گذاشتن کمترین امکانات به جوانان این کشور دستاوردهای بزرگی حاصل شده است.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/96912/رونق-تولید-کلید--رفع-مشکلات-کشور-است
بستن   چاپ