پیام سپاهان
فرمانده انتظامی شهرستان کاشان:
پایان اجرای طرح ظفر در کاشان/108 کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف شد
جمعه 27 ارديبهشت 1398 - 20:56:57
پیام سپاهان - کاشان - فرمانده انتظامی کاشان از پایان اجرای طرح ظفر در کاشان خبر داد و گفت: 108 کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف شد.

به گزارش خبرنگار مهر ، سرهنگ علی پورکاوه شامگاه پنجشنبه در جمع خبرنگاران ضمن اشاره به اجرای طرح ظفر در کاشان اظهار داشت: در راستای ارتقای سطح امنیت اجتماعی طرح عملیاتی ظفر با هدف پاک سازی تفرج گاه‌ها و پارک‌ها، دستگیری اراذل و اوباش، مبارزه با فروشندگان مواد مخدر در سطح خرد و کلان، شناسایی و دستگیری سارقین سابقه دار و حرفه‌ای، برخورد با تخلفات راهور در کاشان اجرا شد.
وی با بیان اینکه این طرح در کاشان به مدت یک هفته ادامه داشت، افزود: شناسایی و مبارزه با شبکه‌ها و باندهای تهیه، تولید و توزیع مواد مخدر، شناسایی و جمع‌آوری پاتوق مواد مخدر، سرکشی از کارگاه‌های ذوب فلزات و واحدهای فروش ضایعات و دستگیری سارقین داخل خودرو و سیم برق نیز از دیگر اهداف این طرح است.
فرمانده انتظامی شهرستان کاشان ضمن اشاره به دستاوردهای طرح ظفر در این شهرستان ابراز داشت: در نتیجه اجرای طرح ظفر بیش از 108 کیلوگرم انواع مواد مخدر همچون تریاک، گراس ، شیره تریاک و غیره کشف و ضبط، 56 سارق، چهار مالخر ، یک نفر به اتهام قاچاق کالا، 19 نفر به اتهام فروش و نگهداری مواد مخدر، 24 نفر به اتهام سایر جرایم دستگیر شدند.
وی از هزار و 351 مورد اعمال قانون وسایل نقلیه مختلف در قالب طرح ظفر خبر داد و گفت: در همین راستا نیز 58 دستگاه موتورسیکلت و 51 دستگاه خودرو نیز توقیف و اموال مسروقه متعددی نیز از سارقان کشف و ضبط شد اما طرح‌ها در شهرستان کاشان به صورت مستمر ادامه دارد.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/96916/پایان-اجرای-طرح-ظفر-در-کاشان-108-کیلوگرم-انواع-مواد-مخدر-کشف-شد
بستن   چاپ