پیام سپاهان
حواشی دیدار سپاهان و استقلال خوزستان در نیمه دوم؛
بازیکن استقلال تهران در نقش‌جهان و درخواست برای دادن جام به فغانی
جمعه 27 ارديبهشت 1398 - 20:57:06
پیام سپاهان - اصفهان – هواداران سپاهان در شعارهای خود خواستند که جام قهرمانی را به جای تیم پرسپولیس به علیرضا فغانی داور بازی گذشته این تیم مقابل پدیده تقدیم کنند.

به گزارش خبرنگار مهر ، حواشی نیمه دوم دیدار تیم‌های فوتبال سپاهان و استقلال خوزستان به شرح زیر است:
جلال علی محمدی، حسن جعفری و کومان، بازیکنان سپاهان در جایگاه ویژه ورزشگاه نقش‌جهان اصفهان حضور دارند و بازی را از نزدیک تماشا می‌کنند.
هواداران سپاهان بعد از آنکه از قهرمانی تیمشان در لیگ برتر نا امید شدند، شروع به تشویق ویژه امیر قلعه‌نویی پرداختند.
کری‌خوانی هواداران سپاهان برای تیم پرسپولیس و بازی مقابل این تیم در جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور نیز از جمله دیگر حواشی مسابقه به شمار می‌رفت.
در دقیقه 60 مسابقه هواداران سپاهان با روشن کردن فلش گوشی‌های خود، صحنه‌های جالبی در ورزشگاه نقش‌جهان رقم زدند.
از ابتدای نیمه دوم بازی، بازیکنان نیمکت‌نشین تیم سپاهان شروع به گرم کردن کردند.
گزارشگر مسابقه در زمان تعویض بازیکن تیم استقلال خوزستان، به اشتباه، نام تیم حریف را «استقلال تهران» عنوان کرد و این موضوع باعث سر و صدای هواداران شد.
تشویق بازیکنان تیم سپاهان به ترتیب از سوی هواداران تیم اصفهانی در نیمه دوم مسابقه از نکات جالب توجه مسابقه به شمار می‌رفت.
در دقیقه 70 مسابقه که رسول نویدکیا با علی قربانی بازیکن سپاهان تعویض شد، به شدت مورد تشویق هواداران تیم سپاهان اصفهان قرار گرفت.
هواداران سپاهان از دقیقه 73 مسابقه با شعار «جام را بدید فغانی» نسبت به قضاوت علیرضا فغانی در بازی اخیر سپاهان مقابل پدیده و قضاوت‌های این داور برای سپاهان و اعلام پنالتی اشتباه به سود تیم پدیده، نسبت به عملکرد این داور اعتراض کردند و برای دقایقی نسبت به این موضوع شعار دادند.
ابراهیم شکوری، سرپرست دبیری فدراسیون فوتبال امروز در ورزشگاه نقش‌جهان حضور داشت و بازی را از نزدیک تماشا می‌کرد.
شعارهای اعتراضی هواداران سپاهان در 15 دقیقه پایانی مسابقه نسبت به قهرمان نشدن این تیم اصفهانی در مسابقات لیگ برتر همچنان ادامه داشت.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/96923/بازیکن-استقلال-تهران-در-نقش‌جهان-و-درخواست-برای-دادن-جام-به-فغانی
بستن   چاپ