پیام سپاهان
مهم ترین رویدادهای ورزشی اصفهان در هفته ای که گذشت
شنبه 28 اردیبهشت 1398 - 7:29:38 AM
ایرنا
پیام سپاهان- ** سخنگوی باشگاه ذوب آهن :تیم فوتبال را برای حضور موفق در آسیا تقویت می کنیم
سخنگوی باشگاه ذوب آهن اصفهان گفت: تیم فوتبال این باشگاه را تا رسیدن به مراحل پایانی لیگ قهرمانان باشگاه های آسیا حمایت و تقویت خواهیم کرد.
احمد جمشیدی اظهار داشت: هدف این باشگاه صعود به مراحل بعدی لیگ قهرمانان باشگاه های آسیاست و بر همین اساس انتظارات سرمربی و کادر فنی را تا حد ممکن برآورده خواهیم کرد.
سخنگوی باشگاه ذوب آهن اصفهان افزود: حضور تنها نماینده ایران در دور بعد لیگ قهرمانان باشگاهای آسیا افتخاری برای یک ملت به شمار می‌ رود تا بتواند در مراحل بعدی نیز موفق ظاهر شود.

** ذوب آهن اصفهان سه بر یک فولاد خوزستان را شکست داد
تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان با نتیجه سه بر یک در ورزشگاه فولادشهر ، فولاد خوزستان را شکست داد.
دیدار تیم های ذوب آهن اصفهان و فولادخوزستان از ساعت 21:30 در ورزشگاه فولادشهر اصفهان همزمان با سایر دیدارهای لیگ برتر برگزار شد و در پایان این تیم میزبان بود که توانست با نتیجه سه بر یک میهمان جنوبی خود پیروز شود.
در ابتدای این دیدار تیم ذوب آهن حملاتی را بر روی دروازه تیم حریف طراحی کرد و به تیم میهمان فشار آورد که توانست در دقیقه 15 توسط ارسال مطهری به گل برسد.

** قطبی: نتیجه دیدار ذوب آهن و فولاد خوزستان عادلانه نبود
سرمربی تیم فولاد خوزستان گفت: تیم ذوب آهن تیم خوبی است و باید از شکست تجربه کسب کنیم با این حال نتیجه این دیدار عادلانه نبود.
افشین قطبی پس شکست تیمش مقابل ذوب آهن اصفهان در چارچوب هفته بیست و نهم مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران در نشست خبری با قدردانی از مهیمان نوازی اصفهانی ها افزود: در این دیدار ذوب آهن خوب بازی کرد و بازی عجیب و غریبی شد، این نتیجه می توانست چیز دیگری رقم بخورد و متفاوت باشد ولی تیم ذوب آهن پیروز میدان شد.

** منصوریان: ذوب آهن پلکانی رشد کرد
سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان گفت: تیم ذوب آهن پله پله رشد کرد و پیشرفت داشت و به این جایگاه رسید.
علیرضا منصوریان پس از پیروزی تیمش مقابل فولاد خوزستان در چارچوب هفته بیست و نهم مسابقات لیگ برتر فوتبال در نشست خبری افزود: از این که پله پله پیشرفت کردیم خدا را شاکرم که امروز این جایگاه را به دست آوردیم.
وی با بیان این که این دیدار یکی از بهترین بازی های نیم فصل دوم ذوب آهن بود، اظهارداشت: در تیم ما جوانان به بلوغ تاکتیکی رسیدند و آن چرا خواستیم در زمین به خوبی انجام دادند، این بازی همانند دیدار با الوصل برای ما بود، بازی را کنترل کردیم و توانستیم گل بزنیم و پیروز میدان شویم.

** گسترش ورزش در بین بیماران خاص نیازمند فرهنگ سازی است
رییس مرکز پزشکی حضرت ابوالفضل(س) اصفهان گفت: گسترش و توسعه ورزش در بین بیماران خاص نیازمند فرهنگ سازی و آموزش صحیح است.
محمد سوداوی افزود: برخلاف تلقی بخشی از افکار عمومی، ورزش هیچ ضرری برای بیماران خاص ندارد و حتی در مدت زمان درمان یا کاهش آسیب آنها نیز موثر است و در این راستا باید با آموزش صحیح و فرهنگ سازی، پزشکان، پرستاران و بیماران را به پیروی از این خط مشی ترغیب کرد.
وی با بیان اینکه دارو تنها بخشی از سیر درمان بیماران را تشکیل می دهد، ادامه داد: فعالیت های ورزشی و بدنی می تواند راهبردی اساسی برای درمان بیماران باشد و این امر باید از سوی پزشکان و پرستاران، بیش از گذشته مورد توجه قرار گیرد.

** اِی‌ اف‌ سی با برگزاری دیدار ذوب آهن و النصر در امارات مخالفت کرد
سخنگوی باشگاه ذوب آهن اصفهان گفت: کنفدراسیون فوتبال آسیا
`اِی‌ اف‌ سی` با برگزاری دیدار تیم های ذوب آهن ایران و النصر عربستان در لیگ قهرمانان آسیا در کشور امارات مخالفت کرد.
احمد جمشیدی افزود: در پی حاشیه هایی که در پایان بازی ذوب آهن ایران و الزوراء عراق در کربلا پیش آمد و تماشاگران عراقی، جو ورزشگاه را متشنج کردند، تصمیم گرفتیم مکان برگزاری مسابقه با النصر را تغییر دهیم.
ذوب آهن در هفته پنجم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، سه شنبه هفته گذشته در ورزشگاه کربلا به مصاف الزورا رفت و در پایان با تساوی 2 بر 2، جواز صعود به مرحله بعد را دریافت کرد. در پایان این دیدار، تعدادی از تماشاگران حریف به زمین بازی ریختند و با بازیکنان ذوب آهن به درگیری فیزیکی پرداختند.

** توسعه ورزش نابینایان اصفهان نیازمند حمایت همه جانبه است
رییس هیأت ورزش نابینایان و کم بینایان اصفهان گفت : توسعه و رفع کمبودهای اعتبارات و سالن اختصاصی، نداشتن حامی مالی از جمله مشکلات فراروی این هیات نیازمند حمایت همه جانبه است.
سید اصغر فیاض کمبود اعتبارات را عمده چالش این هیات اعلام و اضافه کرد : تزریق اعتبارات در برگزاری مسابقات، اجرای برنامه‌ های آموزشی و اردوهای فرهنگی عاملی موثر برای ارتقای هیأت ‌های ورزشی است.
وی بودجه سال 97 هیات را حدود یک میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: در صورتی که هیات بخواهد به اهداف کلی خود در بحث استعدادیابی، آموزش، اعزام به مسابقات و میزبانی دست یابد حدود 10 میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

** دیدار سختی مقابل سپاهان خواهیم داشت
سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: بازی سختی مقابل تیم خوب سپاهان اصفهان در پیش داریم و امیدواریم پیروز میدان شویم.
محمد علوی در نشست خبری قبل از دیدار تیمش با سپاهان در هتلی در اصفهان افزود: دیدار سختی برای هر دو تیم خواهد بود و بازیکنانم در این دیدار انگیزه زیادی برای پیروزی دارند که بجنگند امتیاز بگیرند و مقابل سپاهان قد علم کنند.
وی اظهارداشت : نسبت به داشته هایمان تلاش می کنیم ولی یکسری مشکلات گریبانگیر ما شده است که امید است برطرف شود.
وی ادامه داد : با این حال دیدار فردا سه امتیاز دارد و می دانیم سپاهان چه تیمی است و چه قدرتی دارد و تلاشمان برای کسب پیروزی ادامه دارد.

** قلعه نویی: دیدار مهمی با استقلال خوزستان داریم
سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: فردا دیدار مهمی را در پیش داریم به طوری که از دیدار مقابل پرسپولیس در جام حذفی برای ما مهمتر است.
امیر قلعه نویی در نشست خبری قبل از دیدار تیمش مقابل استقلال خوزستان در هتلی در اصفهان افزود: از همه کسانی که در فصل جاری به فوتبال ایران با نیت خدایی خدمت کردند تشکر می کنم.
وی با بیان این که یک فصل خوب را با حمایت خبرنگاران و هواداران اصفهان پشت سر گذاشتیم، تصریح کرد : ماحصل یک سال زحمت ما دیدار فردا با استقلال خوزستان است و از بازی حذفی پرسپولیس برای ما مهمتر است.
وی بیان کرد : با همه اینها می توانستیم در این جایگاه قرار بگیرم و فردا بازی سختی است و جوانان تیم حریف با انگیزه هستتد.

** سپاهان اصفهان به دنبال هفتمین پیروزی مقابل استقلال خوزستان
تیم فوتبال سپاهان اصفهان در یکی از حساس ترین دیدارهای لیگ برتر فوتبال ایران پنجشنبه شب به دنبال هفتمین پیروزی خود مقابل استقلال خوزستان است که شاید به قهرمانی نیز دست پیدا کند.
هفته آخرهجدهمین دوره لیگ برتر فوتبال کشور امشب از ساعت 21 و 30 دقیقه در نقاط مختلف کشور برگزار می شود و تیم سپاهان اصفهان در حساس ترین دیدار هفته میزبان استقلال خوزستان است و به دنبال هفتمین برد خود در مقابل این تیم خوزستانی است که پیش ازاین به دسته یک فوتبال کشور سقوط کرده است.
این 2 تیم 11 بار در لیگ برتر فوتبال کشور به مصاف هم رفتند که سهم سپاهان 6 پیروزی بوده است و چهار دیدار دیگر نیز با مساوی تمام شد.

** برتری 2 بر صفر سپاهان برابر استقلال خوزستان در نیمه نخست
تیم فوتبال سپاهان اصفهان در نیمه نخست دیدار مقابل استقلال خوزستان، 2 بر صفر به برتری رسید.
دیدار تیم های فوتبال سپاهان اصفهان و استقلال خوزستان در چارچوب هفته سی ام و پایانی هجدهمین دوره رقابت های لیگ برتر از ساعت 21 و 30 دقیقه در ورزشگاه نقش جهان اصفهان آغاز شد.
سپاهان در حالی با هدایت امیر قلعه نویی قدم به این مسابقه گذاشته که با 55 امتیاز در رتبه دوم جدول لیگ قرار دارد.
قلعه نویی که پیش از این موفق شده پنج بار تیم هایش را به مقام قهرمانی لیگ برتر برساند امیدوار است، امشب اتفاقات لیگ هشتم و آن قهرمانی دراماتیک در شهر مشهد همراه با استقلال برایش تکرار شود. ضمن اینکه او پیش از این یک بار با سپاهان تجربه فتح قله لیگ برتر را در کارنامه دارد.

** سرمربی استقلال خوزستان: بازی خوبی به نمایش گذاشتیم
سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت : هر دو تیم سپاهان و ما کیفیت بازی خوبی را به نمایش گذاشتند.
محمد علوی در نشست خبری بعد شکست 2 بر صفر تیمش از فوتبال سپاهان در اصفهان افزود: بازی خوب و با کیفیت بالایی بود و هر دو تیم خوب بازی کردند.
وی اظهارداشت : نیمه اول دیدار امشب نیمه سپاهان بود و نیمه دوم نیمه ما بودکه بازی را واگذار کردیم.
وی تصریح کرد : تیم ما نایب قهرمان لیگ برتر باخت تیمی که مستحق قهرمانی بودند و من به تیم سپاهان تبریک می گویم و از بازیکنانم تشکر می کنم که با جان و دل کار کردند.

** سپاهان نایب قهرمان لیگ برتر فوتبال ایران شد
سپاهان اصفهان با شکست استقلال خوزستان در ورزشگاه نقش جهان نایب قهرمان لیگ برتر فوتبال کشور شد و سهمیه آسیایی گرفت.
دیدار تیم های سپاهان اصفهان و استقلال خوزستان از هفته پایانی هجدهمین دوره لیگ برتر فوتبال ایران از ساعت 21:30 دقیقه پنجشنبه شب همزمان با سراسر کشور در ورزشگاه نقش جهان اصفهان برگزار شد و تیم میزبان توانست با نتیجه دو بر صفر حریف خوزستانی خود را شکست دهد و نایب قهرمان لیگ برتر فوتبال کشور شود و پرسولیس نیز با برتری مقابل پارس جنوبی جم قهرمان این رقابت ها شد.
در این دیدار که با حضور بیش از 13 هزار هوادار سپاهان برگزار شد بازیکنان تیم میزبان حملاتی را روی دروازه حریف تدارک دیدند که در گلزنی نا موفق بودند، تیم حریف نیز فرصت چندانی برای حمله نداشت و در ضد حملات ناموفق ظاهر شدند.

** مربی فوتبال سپاهان: نایب قهرمانی کمتر از قهرمانی نیست
مربی تیم فوتبال سپاهان گفت: بازیکنانم تلاش زیادی کردند و قهرمان واقعی لیگ برتر فوتبال سپاهان است و ارزش نایب قهرمانی کمتر از قهرمانی نیست.
میگوئل تکسیرا بامداد روز جمعه در غیاب امیر قلعه نویی سرمربی این تیم در نشست خبری افزود : بازی پرفشاری بود و می دانستم تیم حریف در ضد حملات قوی است و بازی سختی خواهد بود.
وی اظهارداشت: به همین دلیل می خواستم به گل برسیم در نیمه اول خوب کار کردیم و گل زدیم و توانستیم هر آن چه خواستیم به کرسی بنشانیم.
وی ادامه داد : بازی را کنترل کردیم و تمرکز تیم بالا بود و بین دو نیمه سعی کردیم با تعویض ها تمرکز را از دست ندهیم و گل دوم را بزنیم.

** هافبک سپاهان بهترین گلساز لیگ برتر فوتبال شد
محمد کریمی هافبک تیم فوتبال سپاهان اصفهان بهترین بازیکن گلساز هجدهمین دوره رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران شناخته شد.
محمد کریمی بازیکن سپاهان با هشت پاس گل به این مهم دست یافت و از برترین های لیگ هجدهم شد.
بعد از این بازیکن مهدی مومنی بازیکن پیکان تهران با هفت پاس و سعید آقایی دیگر بازیکن سپاهان دفاع چپ سپاهان و محمد قاسمی نژاد بازیکن تیم فوتبال پدیده شهر خودرو هر کدام با 6 پاس گل در رتبه های دوم و سوم بهترین پاسورهای لیگ هجدهم قرار گرفتند.
هفته سی ام و پایانی هجدهمین دوره رقابت های لیگ برتر، ساعت 21 و 30 دقیقه پنجشنبه شب 25 اردیبهشت با انجام هشت دیدار همزمان، برگزار شد که در نهایت پرسپولیس با 61 امتیاز برای سومین بار متوالی به قهرمانی دست یافت.

** هیات کاراته اصفهان برای حضور در لیگ کشوری حامی مالی نیاز دارد
سرپرست هیات کاراته استان اصفهان گفت: یکی از برنامه های اصلی این هیات کمک به تیمی از استان برای حضور در لیگ کشوری و بین المللی با جذب حامی مالی است.
علی دوانیان با اشاره به برنامه های کوتاه مدت این هیات ورزشی و ضرورت حمایت از ورزشکاران، خاطرنشان کرد: جذب حامی مالی در کوتاه مدت برای حضور تیمی قدرتمند از استان اصفهان در لیگ کشوری از اولویت های این هیات است.
وی اضافه کرد: کمبود اعتبار و نبود سالن اختصاصی از عمده ترین مشکلات فراروی ورزشکاران رشته کاراته استان است.

** ذوب آهن اصفهان مغلوب شهرداری سیرجان شد
تیم فوتبال بانوان شهرداری سیرجان توانست جمعه شب با نتیجه 2 بر صفر تیم ذوب آهن اصفهان را شکست دهد.
در هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال بانوان امشب و از ساعت 20:30 امشب تیم ذوب آهن میزبان تیم شهرداری سیرجان بود که تیم میهمان توانست در نیمه اول دو گل بزند و در یک دیدار جنجالی و با درگیری بین بازیکنان دو تیم با نتیجه دو بر صفر تیم میزبان را شکست دهد.
در ادامه این دیدار بازیکنان ذوب آهن که در نیمه اول گل خوردند در حملات خود به دروازه حریف موفق به گلزنی نشدند و از موقعیت های خود به درستی بهره نبردند.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/96949/مهم-ترین-رویدادهای-ورزشی-اصفهان-در-هفته-ای-که-گذشت
بستن   چاپ