پیام سپاهان
هفته شانزدهم لیگ فوتبال بانوان
سیرجانی‌ها زدند و بردند/ ذوب آهن مغلوب هتریک قنبری شد
شنبه 28 ارديبهشت 1398 - 18:05:40
پیام سپاهان - هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال بانوان با شکست تیم‌های اصفهانی مقابل کرمانی‌ها و البته زد و خورد بازیکنان ذوب آهن و شهرداری سیرجان در اصفهان خاتمه یافت.
به گزارش خبرنگار ایسنا - منطقه اصفهان، هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال بانوان با انجام 6 دیدار در شهرهای مختلف پیگیری شد، در حساس‌ترین دیدارهای این هفته تیم‌های اصفهانی ذوب آهن و سپاهان حریف تیم‌های کرمانی شهرداری سیرجان و شهرداری بم بودند که در هر دو دیدار نمایندگان کرمان پیروز میدان بودند و البته مسابقه اصفهان رنگ و بوی خشونت به خود گرفت.
در ورزشگاه فولادشهر اصفهان تیم ذوب‌آهن میزبان تیم شهرداری سیرجان بود، دیداری که همه می‌دانستند درگیری‌های فیزیکی نقش اول را در پیروزی دو ایفا می‌کند، وقت‌کشی که یکی از ترفندهای شهرداری سیرجان در مقابل رقبایش است موجب شد تا داور این دیدار 15 دقیقه وقت اضافی برای نیمه نخست در نظر بگیرد موضوعی که داور می‌توانست با مدیریت بهتر اجازه ندهد چنین مساله ای به وجود آید با شروع نیمه دوم درگیری‌ها و به کاربردن الفاظ نامتناسب از سوی مربی و بازیکنان شهرداری سیرجان شدت بیشتری گرفت تا جایی که دو بازیکن این تیم اخراج و بازیکن ذوب‌آهن راهی بیمارستان شد.
هرچند شهرداری سیرجان با گل‌های فاطمه سهرابی و سهیلا نظام‌آبادی پیروز این میدان شد تا همچنان در تعقیب دیگر نماینده کرمان یعنی شهرداری بم باشد، اما در دیگر سوی چهره زشت و بدی را در ورزش بانوان به نمایش گذاشت که باید فدراسیون فوتبال به‌ویژه سازمان لیگ بانوان برای جلوگیری از ادامه چنین برخوردهایی راهکار و تنبیه جدی برای آن داشته باشد.
در دیگر دیدار مهم این هفته، تیم سپاهان اصفهان مهمان شهرداری بم صدرنشین بود. نیمه نخست این دیدار با هتریک زهرا قنبری به پایان رسید، اما سپاهانی‌ها در نیمه دوم با گل شقایق روزبهان یکی از گل‌ها را جبران کردند تا بازی با نتیجه 3 بر یک خاتمه یابد.
نتایج کامل بازی‌های هفته شانزدهم:
شهرداری بم 3-1 سپاهان اصفهان
ذوب‌آهن اصفهان 0-2 شهرداری سیرجان
راه‌یاب ملل مریوان 2-2 ملوان بندرانزلی
پارس جنوبی بوشهر 0-1 خلیج فارس شیراز
همیاری آذربایجان غربی 7-0 آذرخش تهران
پالایش گاز ایلام 2-0 سپیدار قائم‌شهر
در جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتبال بانوان و تا پایان هفته شانزدهم تیم شهرداری بم با امتیاز 46 در صدر قرار دارد، شهرداری سیرجان با 39 امتیاز دوم و تیم‌های سپاهان اصفهان با 34، ذوب‌آهن اصفهان با 33، راه یاب ملل مریوان با 30 و ملوان بندر انزلی با امتیاز 27 در رده‌های بعدی قرار دارند.

انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/97046/سیرجانی‌ها-زدند-و-بردند--ذوب-آهن-مغلوب-هتریک-قنبری-شد
بستن   چاپ