پیام سپاهان
ناظر داوری بازی ذوب آهن و شهرداری سیرجان: اتفاقاتی که در این بازی افتاد فوتبال نبود
شنبه 28 ارديبهشت 1398 - 18:05:40
پیام سپاهان - ناظر داوری بازی تیم‌های ذوب آهن اصفهان و شهرداری سیرجان می‌گوید بازی این دو تیم نیازمند یک جرقه بود تا به درگیری منجر شود.
به گزارش ایسنا، شب گذشته در جریان هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال بانوان دیدار تیم‌های ذوب آهن اصفهان و شهرداری سیرجان با درگیری همراه بود و دقایق آخر بازی کار به خشونت کشیده شد. الهه کاظمی ناظر بازی در این مورد به ایسنا گفت: اتفاقاتی که افتاد فوتبال نبود، بیشتر به حاشیه‌های فوتبال مربوط می‌شد. فکر می‌کنم این دوتیم قبلاً مشکل یا درگیری با هم داشتند یا خط و نشانی برای هم کشیدند چون چیزی که از بالا دیدم این بود که این دیدار نیاز به یک جرقه داشت تا آن اتفاقات بیفتد. جرقه هم از وقتی زده شد که شماره 10 سیرجان هنگام تعویض با آرامش تمام زمین را ترک می‌کرد.
او در این مورد افزود: بازیکنان سیرجان در نیمه اول سرعت بازی را کم می‌کردند و کمی وقت‌کشی داشتند اما در نیمه دوم این موضوع بیشتر شد.
ناظر بازی در پاسخ به این سوال که آیا بازیکن ذوب آهن هنگام تعویض بازیکن حریف را هل داده است؟ بیان کرد: گویا چنین اتفاقی افتاده ولی هل دادنی که منجر به درگیری شود نبوده است. یعنی از بالا که مشاهده می‌کردم رفتارش اینگونه بوده که می‌خواست بازیکن سیرجان زودتر زمین را ترک کند و به معنی شروع درگیری نبود. در فوتبال مردان و در کشورهای دیگر هم این موضوعی معمولی و عادی است. هیچ ربطی به تیم‌ها ندارم و کمیته انضباطی برای تعیین مقصر باید موضوع را بررسی کند.
کاظمی در مورد عملکرد تیم داوری در این بازی گفت: کار داوری خوب بود. نقطه قوتشان این بود که به خوبی در درگیری حضور داشتند و غائله را ختم به خیر کردند.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/97047/ناظر-داوری-بازی-ذوب-آهن-و-شهرداری-سیرجان--اتفاقاتی-که-در-این-بازی-افتاد-فوتبال-نبود
بستن   چاپ