پیام سپاهان
در هفته گذشته؛
نجاتگران هلال احمر اصفهان به 144 حادثه دیده کمک کردند
شنبه 28 ارديبهشت 1398 - 18:06:12
پیام سپاهان - اصفهان - معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اصفهان از امداد رسانی به 144 حادثه دیده توسط نجاتگران این جمعیت در هفته گذشته خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان اصفهان، داریوش کریمی اظهار داشت: 144 حادثه دیده در هفته‌ای که گذشت از خدمات امدادی هلال احمر استان بهره مند شده‌اند و حوادث جاده‌ای با 21 حادثه دیده بیشترین آمار را به خود اختصاص داده است.
وی با اشاره به اینکه در طول این مدت 6 مورد عملیات رها سازی توسط تیم‌های عملیاتی این جمعیت صورت گرفته است، بیان داشت: 230 نیروی عملیاتی این جمعیت در قالب 80 تیم با همراه داشتن تجهیزات لازم امدادی و65 دستگاه خودروی امدادی به امداد رسانی پرداختند.
کریمی ه تاکید کرد: طی این بازه زمانی 51 نفر از مصدومان حوادث به مراکز درمانی منتقل و 6 نفر دیگر به صورت سرپایی مداوا شدند.
معاون امداد و نجات هلال احمر اصفهان در پایان به حوادث تحت پوشش جمعیت هلال احمر استان در بازه زمانی 21 لغایت 27 اردیبهشت ماه اشاره و گفت: در این بازه زمانی 20 حادثه جاده‌ای، 15 حادثه شهری، 20 مورد خدمات حضوری، چهار حادثه صنعتی و کارگاهی، 6 حادثه کوهستان، دو حادثه سیل و آب‌گرفتگی و یک حادثه ساحلی توسط نیروهای امدادی جمعیت هلال احمر استان پوشش داده شد.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/97059/نجاتگران-هلال-احمر-اصفهان-به-144-حادثه-دیده-کمک-کردند
بستن   چاپ