پیام سپاهان
مدیر آموزش و پرورش آران و بیدگل خبر داد:
شرکت بیش از 500 فرهنگی و دانش‌آموز در مسابقات حفظ قرآن کریم آران
شنبه 28 ارديبهشت 1398 - 18:06:13
پیام سپاهان - آران و بیدگل - مدیر آموزش و پرورش آران گفت: در مرحله نخست مسابقات حفظ قرآن فرهنگیان آران که بهحفظ جز سی ام قرآن اختصاص داشت بیش از پنج هزار نفر از فرهنگیان و دانش آموزان شرکت کردند.

محمد معدن دار در گفت و گو با خبرنگار مهر ، از برگزاری مسابقات حفظ جز سی‌ام قرآن کریم ویژه فرهنگیان و دانش آموزان آران و بیدگل خبر داد و اظهار داشت: این آزمون از ساعت هشت صبح امروز در 10 پایگاه در سطح شهرستان آران و بیدگل آغاز شده است.
وی با اشاره به شرکت بیش از 500 فرهنگی و دانش‌آموز در این آزمون گفت: در مرحله نخست که به آموزش حفظ جز سی‌ام قرآن اختصاص داشت بیش از پنج هزار نفر از فرهنگیان و دانش آموزان حضور داشتند.
مدیر آموزش و پرورش آران و بیدگل ترویج فرهنگ قرآن و حفظ آن در شهر نمونه قرآنی آران و بیدگل و همچنین گرایش بیشتر مردم و بویژه قشر دانش‌آموز را از اهداف اصلی برگزاری این آزمون و مراحل حفظ و آموزش آن عنوان کرد.
معدن دار با اشاره به برگزاری آزمون جز 30 فرهنگیان و دانش آموزان آران و بیدگلی تصریح کرد: دانش آموزان و فرهنگیان آران و بیدگلی از مهرماه سال گذشته به مدت 3 ماه در کلاس‌های آموزشی حفظ جز 30 شرکت کردند.
گفتنی است آران و بیدگل بیش از 200 حافظ کل و صدها حافظ از یک جز تا 20 قرآن کریم جز دارد.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/97061/شرکت-بیش-از-500-فرهنگی-و-دانش‌آموز-در-مسابقات-حفظ-قرآن-کریم-آران
بستن   چاپ