پیام سپاهان
نایب رییس شورای اسلامی شهر اصفهان:
باید قرآن را فهمید و درک کرد
یکشنبه 29 اردیبهشت 1398 - 9:09:56 AM
ایسنا
پیام سپاهان - نایب رییس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: همه ما در هر مقام و مسئولیت برای قرآن کم گذاشته ایم و آن طور که شایسته و بایسته است قرآن را تکریم نکرده ایم.
  علیرضا نصر در آیین افتتاحیه شانزدهمین نمایشگاه قرآن و عترت اصفهان، اظهار کرد: یکی از مسائلی که مدیریت شهری باید بر آن اهتمام داشته باشد، بحث قرآن و علوم قرآنی است و بر همین اساس در مراکز فرهنگی سعی شده است تا در این راستا گام‌هایی برداشته شود. 
وی افزود: ما امروزه از مسیر قرآن می‌توانیم زندگی دنیوی و اخروی را تبیین و مشخص کرده و قرآن را به عنوان چراغ راه در زندگی همواره مد نظر داشته باشیم.
نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان اصفهان با بیان اینکه زمانی پیامبر (ص) از مهجور بودن قرآن در میان امت شکایت کرد، افزود: امروز از مشکلات ما این است که قرآن متاسفانه در خانه‌ها بسیار کم استفاده شده و به نوعی مهجور مانده است.
نصر اصفهانی تاید کرد: همه ما در هر مقام و مسئولیت برای قرآن کم گذاشته ایم و آن طور که شایسته و بایسته است قرآن را تکریم نکرده ایم.
وی خاطرنشان کرد: امروزه باید به جد در تولید، توزیع و مصرف اندیشه قرآنی در جامعه تلاش کنیم. غفلت از این مقوله پیامدهای سنگینی برای ما به دنبال خواهد داشت، ما فقط مامور به قرائت قرآن نیستیم، بلکه مامور فهم و درک قرآن هم هستیم.


http://www.sepahannews.ir/fa/News/97217/باید-قرآن-را-فهمید-و-درک-کرد
بستن   چاپ