پیام سپاهان
معین: مردم هرگز حق خود را از زاینده رود فراموش نمی‌کنند
یکشنبه 29 اردیبهشت 1398 - 9:44:26 AM
ایسنا
پیام سپاهان - رییس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: روابط عمومی‌ها و اطلاع رسانی، نقش اساسی در ارتباط سازنده میان مردم و سازمان‌ها دارند.
  فتح‌الله معین صبح امروز (یکشنبه)‌ در جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به روز ارتباطات و روابط عمومی‌ها، اظهار کرد: با پیشرفت و توسعه‌های روز افزون، جامعه انتظار بیشتری برای آگاهی دارد و هر روز روابط عمومی‌ها نقش و جایگاه مهمتری در میان مردم پیدا می‌کنند. هرچه سازمان‌ها خدمات بیشتری ارائه می‌کنند، پیچیدگی کار روابط عمومی‌ها نیز بیشتر می‌شود. روابط عمومی‌ها و اطلاع رسانی، نقش اساسی در ارتباط سازنده میان مردم و سازمان‌ها دارند.
وی ادامه داد: روز ولادت امام حسن مجتبی (ع) را پیش رو داریم. این روز مصادف با روز اکرام است. شاهدیم مردم ایران با وجود همه سختی‌هایی که با آن دست به گریبان هستند، در سیل اخیر نیز همچون همیشه به کمک هموطنان خود پرداختند. 
رییس شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به سالروز آزادی خرمشهر افزود: سوم خرداد نقطه اوج حضور مردم و شکست دشمن متجاوز بود. این روز باید در همه تاریخ ایران روشن و درخشان باشد تا دشمنان بدانند این مردم، مردمی هستند که سوم خرداد را خلق کرده‌اند.
معین گفت: دوم خرداد نیز در تاریخ سیاسی ایران، نقطه‌ای برای حضور مردم بود که در سرنوشت خودشان نقش ایفا کردند. حضور همه جانبه مردم در پای صندوق‌های رای با آن فراز و نشیب‌ها نشان می‌دهد مردم همچنان در تعیین اداره امور خودشان ایستاده‌اند. 
وی افزود: مردم هرگز حق خود را از زاینده رود فراموش نخواهند کرد. اینگونه نیست که اگر رودخانه برای طولانی مدت خشک باشد، شهروندان فراموش کنند که در زاینده رود حقی دارند. 


http://www.sepahannews.ir/fa/News/97219/معین---مردم-هرگز-حق-خود-را-از-زاینده-رود-فراموش-نمی‌کنند
بستن   چاپ