پیام سپاهان
سایت AFC: پرسپولیس، السد در فضایی متفاوت/ تلاش ذوب‌آهن برای صدرنشینی و استقلال برای پیروزی
يکشنبه 29 ارديبهشت 1398 - 11:11:38
پیام سپاهان - مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا این هفته‌ با انجام سه بازی نمایندگان ایران برابر حریفانشان پیگیری می‌شود.
به گزارش ایسنا و به نقل از سایت AFC، مرحله گروهی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا این هفته به پایان می‌رسد و در نهایت چهره تیم‌های صعود کننده به دور حذفی مشخص خواهد شد.
تیم فوتبال پرسپولیس باید در خانه پذیرای السد قطر باشد. بازی در فضایی کاملاً متفاوت نسبت به نیمه نهایی سال گذشته در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد. تیم ایرانی شانسی برای صعود ندارد و السد صعودش به مرحله بعد قطعی شده است.
با این حال این بازی شانسی است که هواداران برای آخرین بار بازی ژاوی، یکی از بزرگان فوتبال جهان را شاهد باشند که بعد از 22 سال و کسب افتخارات عدیده در این مسابقه برای آخرین بار بازی خواهد کرد.
در دیگر دیدار، تیم فوتبال العین امارات باید در حالی برابر تیم فوتبال استقلال قرار گیرد که هر دو تیم حذف شده‌اند. در صورتی که العین نتواند این بازی را ببرد، برای اولین بار در تاریخ خود بدون کسب برد، لیگ قهرمانان آسیا را ترک خواهد کرد.
دیدار رفت دو تیم با تساوی یک بر یک به پایان رسید.
همچنین ذوب‌آهن دیگر نماینده فوتبال ایران در حالی که صعود خود را به مرحله بعد قطعی کرده باید در ورزشگاه کربلا به مصاف النصر عربستان سعودی برود. این دیدار برای تعیین سرگروه صورت می‌گیرد و از اهمیت زیادی نیز برخوردار است.
ذوب‌آهن با کسب یک امتیاز هم می‌تواند صعود خود را به عنوان تیم نخست قطعی کند.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/97228/سایت-AFC--پرسپولیس،-السد-در-فضایی-متفاوت--تلاش-ذوب‌آهن-برای-صدرنشینی-و-استقلال-برای-پیروزی
بستن   چاپ