پیام سپاهان
برخورداری:
پوشش تبلیغاتی هندبال اسپانیا فوق العاده است
يکشنبه 29 ارديبهشت 1398 - 14:48:55
پیام سپاهان - دروازه‌بان لژیونر اصفهانی تیم ملی هندبال می‌گوید: پوشش تبلیغاتی هندبال در اسپانیا زیر نظر شرکتی است که پوشش فوتبال را بر عهده دارد و ازاین‌جهت برخلاف ایران فوق العاده است.
سعید برخورداری در گفت وگو با خبرنگار ایسنا-منطقه اصفهان، بعد از امضا قرارداد با تیم کوابیت گوادالاراخا اسپانیا گفت: کوابیت گوادالاراخا از تیم‌های شهر مادرید اسپانیا است که سابقه حضوری 10 ساله در لیگ برتر اسپانیا را دارد و سال گذشته در فصلی که بارسلونا قهرمان شد در جایگاه هشتم لیگ برتر قرار گرفت.
وی افزود: این تیم جزء 8 تیم برتر هندبال اسپانیا است. با توجه به اینکه امسال در جمع 3 دروازه‌بان برتر بودم از 4 تیم از اسپانیایی پیشنهاد داشتم که با توجه به این‌که پیشنهاد گوادالاراخا 3 ساله بود و من مدت زمان لازم برای هماهنگی و عادت کردن با این سطح از لیگ را داشتم تصمیم گرفتم با این تیم قرارداد ببندم.
وی در خصوص تفاوت سطح هندبال ایران و اسپانیا اظهار کرد: به هر حال هندبال اسپانیا با ایران بسیار متفاوت، سطح هندبال اسپانیا بسیار بالا است. 4 تیم برتر هندبال اروپا از مربیان اسپانیایی استفاده می‌کنند.
برخورداری با اشاره به پوشش خوب رسانه‌ای هندبال اسپانیا گفت: لیگ اسپانیا با توجه به این‌که زیر نظر شرکت مشترک با لیگ فوتبال (لالیگا) است برخلاف ایران از پوشش تبلیغاتی فوق‌العاده‌ای برخوردار است.
وی انتخاب حبیبی به‌عنوان سرمربی تیم ملی هندبال مناسب خواند و افزود: حبیبی از سنین کم مربی من بودند و آشنایی خوبی با وی دارم. با توجه به شرایط ایران گزینه مناسبی برای تیم ملی است. در مورد اسامی تیم ملی هم‌نظر خاصی ندارم اما می‌دانم که تیم ملی کار بسیار سختی مقابل رقبای خودش در گروهی که است، پیش دارد و باید به‌شدت تمرین و تلاش کنند.
به گزارش ایسنا؛ برخورداری که از تیم‌های پایه هندبال سپاهان رشد کرده به همراه این تیم توانسته است پنج قهرمانی در لیگ برتر ایران به دست آورد و در میان پنج دروازه‌بان برتر ایران قرار گیرد. وی همچنین به همراه تیم زیر 20 سال ایران فاتح جام ملت‌های 2006 آسیا، تیم زیر 21 سال مدال نقره را در سال 2008 و با تیم ملی در بازی‌های آسیایی 2010 نایب قهرمان شود. لژیونر هندبال ایران در سال 2013 نیز مدال برنز آسیا را به دست آورد.

انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/97256/پوشش-تبلیغاتی-هندبال-اسپانیا-فوق-العاده-است
بستن   چاپ