پیام سپاهان
نصر: به مردم لبخند بزنیم
يکشنبه 29 ارديبهشت 1398 - 15:29:54
پیام سپاهان - نایب رییس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: در این شرایط همه مدیران وظیفه دارند به مردم لبخند بزنند.
به گزارش خبرنگار ایسنا- منطقه اصفهان، علیرضا نصر اصفهانی، صبح امروز (یکشنبه) در جلسه علنی شورای شهر اصفهان، اظهار کرد: هفته گذشته در خصوص ضرورت تکریم به مردم صحبت کردم. انتظار داشتم بهتر به آن بپردازند، اما این رفتارها چنان عادی شده که به آن عادت کرده‌ایم. 
وی ادامه داد: دست مدیرانی که اهل مدارا با مردم هستند را می‌بوسیم، اما مدیرانی که مسئولیت را برای خود طعمه کرده‌اند، سعی می‌کنند مردم را در پیچ و خم اداری گیج کنند. همه بدانند تکریم ارباب رجوع یک مطالبه همیشگی است.
نایب رییس شورای شهر اصفهان تصریح کرد: اگر شان شورا رعایت نشود و مردم از مراجعه به شورا ترسانده شوند از چه کسی می‌توان انتظار داشت. برخی به جای بهتر دنبال کردن مشکلات کسانی که به شورای شهر مراجعه می‌کنند، به آنها می‌گویند اگر به شورا مراجعه نکرده بودی کار تو را زودتر راه می‌انداختیم.
نصر اصفهانی ادامه داد: انتظار نداریم که مشکل همه ارباب رجوع‌ها حتما حل شود، چرا که گاهی موانع قانونی وجود دارد، اما انتظار داریم در هر صورت با ارباب رجوع، به بهترین شکل ممکن برخورد شود. 
وی افزود: امروز فشار اقتصادی و بروکراسی اداری تاب مردم را به سر آورده و وظیفه داریم در حد توان، به مردم لبخند بزنیم و با آنها با محبت رفتار کنیم تا از آلام آنها بکاهیم.
نایب رییس شورای شهر اصفهان گفت: از شهردار اصفهان درخواست دارم از نزدیک، فعالیت مدیران را ارزیابی کرده و مشکلات شهروندان را بپرسند. 
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/97259/نصر--به-مردم-لبخند-بزنیم
بستن   چاپ