پیام سپاهان
تابش: سازمان لیگ دقت کند در مرحله نیمه نهایی هستیم و نه فینال/ تنها سپاهان میزبان است
يکشنبه 29 ارديبهشت 1398 - 18:01:53
پیام سپاهان - مدیرعامل باشگاه سپاهان سهمیه مساوی تماشاگران این تیم و پرسپولیس برای جام حذفی غیر اصولی عنوان کرد و گفت: سازمان لیگ باید در این زمینه تجدیدنظر کند.
به گزارش ایسنا-منطقه اصفهان، مسعود تابش پس از حضور در جلسه شورای تأمین استان اصفهان برای برگزاری بازی پرسپولیس و سپاهان در مرحله نیمه نهایی جام حذفی اظهار کرد: از تصمیم سازمان لیگ برای تقسیم سهمیه تماشاگران به صورت مساوی تعجب کردیم. چون این بازی در مرحله نیمه نهایی است. اگر فینال بود، منطقی و عرف این بود که تماشاگران به صورت مساوی وارد ورزشگاه شوند ولی الان در مرحله نیمه نهایی هستیم.
وی افزود: قرعه کشی جام حذفی از مدت‌ها قبل انجام شده بود و ما ماه‌ها پیش می‌دانستیم در اصفهان میزبان پرسپولیس هستیم. اینکه یکباره اعلام کردند سهمیه تماشاگران پرسپولیس و سپاهان مساوی است، شهر و استان اصفهان را ملتهب کرد. قطعاً با این وضعیت برگزاری مسابقه دشوار می‌شود.
وی ادامه داد: ما میزبان پرسپولیس هستیم ولی با این وضعیت نمی‌شود اسمش را میزبانی گذاشت. در شورای تأمین استان تمام مسئولان همدل و متحد این نظر را داشتند که این تصمیم غیر اصولی است و شرایط بسیار ناجور می‌شود.
مدیر عامل باشگاه سپاهان با بیان اینکه باشگاه سپاهان با این تصمیم سازمان لیگ صد درصد مخالف است، تاکید کرد: قصد نداریم التهاب را بیشتر کنیم ولی فدراسیون و سازمان لیگ بررسی کند و ببیند برگزاری بازی در این شرایط می‌تواند منطقی و صحیح باشد یا نه.
تابش خاطر کرد: ما به صورت کتبی به فدراسیون و سازمان لیگ هم اعتراض کردیم. امیدواریم که به این اعتراض توجه و در تصمیمشان تجدید نظر کنند.
وی اظهار کرد: دوستان می‌گویند این بحث از سال گذشته مصوب شده است ولی نه به باشگاه و نه به هیأت فوتبال ابلاغ نشده است. در همین جام حذفی وقتی برای بازی با مس به کرمان رفتیم، سهمیه تماشاگران 90 به 10 بود. در بازی با نساجی هم که ما میزبان بودیم، 10 درصد ورزشگاه به تماشاگران نساجی اختصاص یافت. حتماً در این بحث تجدیدنظر کنند.
تابش با اشاره به بازخورد این مساله در بین طرفداران سپاهان گفت: عده‌ای از تماشاگران مرتب با ما تماس می‌گیرند و می‌گویند چرا از حق ما دفاع نمی‌کنید. ما دفاع می‌کنیم ولی اهل جار و جنجال نیستیم. از راه معقول و از طریق مراجع ذی صلاح اقدام می‌کنیم. منتظر بودیم تا در جلسه شورای تأمین استان هم شرکت کنیم و نظرشان را بدانیم.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/97280/تابش---سازمان-لیگ-دقت-کند-در-مرحله-نیمه-نهایی-هستیم-و-نه-فینال--تنها-سپاهان-میزبان-است
بستن   چاپ