پیام سپاهان
رمضانی : پیگیر صدور ویزا برای بازیکنان و کادر خارجی تیم هستیم
يکشنبه 29 ارديبهشت 1398 - 18:38:25
پیام سپاهان - مدیر روابط عمومی باشگاه ذوب آهن با اشاره به مشکلاتی که در صدور ویزا برای برخی از اعضا تیم فوتبال ذوب آهن به وجود آمده است، گفت: با تلاش های مدیر عامل باشگاه از طریق سفارت پیگیر این مساله هستیم.
مهدی رمضانی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا-منطقه اصفهان، اظهار کرد: در ابتدا باید بگویم نایب الزیاره تمام مردم ایران به خصوص اصفهانی ها هستیم. کاروان 28 نفره ستاد اجرایی مسابقه ذوب آهن ایران و النصر عربستان روز شنبه به کربلا عزیمت کرد و بعد از زیارت مرقد حضرت علی (ع) وارد کربلا شدیم.
وی افزود: از همان روز جلسات مختلفی برای برگزاری مسابقه ذوب آهن و النصر داشتیم تا با توجه به میزبانی ذوب آهن به نحوه شایسته این مسابقه را برگزار کنیم. با توجه به تاخیر ارسال نامه به Afc از طرف وزارت خارجه امارات کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام کرد این مسابقه در شهر کربلا و در کشور عراق طبق برنامه قبلی برگزار می شود.
مدیر روابط عمومی باشگاه ذوب آهن خاطر نشان کرد: تا کنون 3 جلسه بین عوامل اجرایی مسابقه برگزار شده است. یک جلسه با 3 نماینده کشور عراق و به صورت تماس تلفنی نیز مرتب با ناظر مسابقه در تماس بودیم. برنامه ریزی شده تا بتوانیم مسابقه را به نحوه احسن برگزار کنیم، البته مشکلاتی هم داشتیم؛ از جمله این که سفارت عراق در ایران از صدور ویزا 4 نفر از بازیکنان و کادر خارجی تیم فوتبال ذوب آهن خودداری کرده که پیگیری های از طریق سفارت و مدیر عامل باشکاه انجام شده است.
وی در خصوص ورود تیم ها به عراق گفت: تیم فوتبال ذوب آهن فردا ساعت 12 به وقت عراق وارد نجف می شود و تیم النصر عربستان نیز ساعت 14بعد از ظهر وارد نجف می شود. قرار است تیم ها پس از ورود تمرینات خود را در ورزشگاه کربلا برگزار کنند.
رمضانی افزود: با توجه به ماه رمضان جلسه هماهنگی مسابقه بعد از افطار برگزار می شود و بعد از آن هم کنفرانس مطبوعاتی سرمربیان و کاپیتان‌های دو تیم برگزار می شود. امیدواریم که بتوانیم با حضور قلبی کلی مردم ایران و هواداران و ایرانیان مقیم کربلا که در ورزشگاه حضور دارند شاهد بازی خوبی باشیم و ذوب آهن پیروز میدان باشد و همان طور که تا بحال درخشش داشتیم بتوانیم دل هواداران را شاد کنیم.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/97281/رمضانی---پیگیر-صدور-ویزا-برای-بازیکنان-و-کادر-خارجی-تیم-هستیم
بستن   چاپ