پیام سپاهان
تمرکز بر نخبگان اولویت اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان است
چهارشنبه 1 خرداد 1398 - 21:13:38
پیام سپاهان - اصفهان- دبیرکل اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان کشور گفت: یکی از اولویت های مهم این سازمان تمرکز بر روی دانش آموزان نخبه، شناسایی و جذب است.
به گزارش ایرنا، حسین تاریخی روز چهارشنبه در آیین تودیع و معارفه مسوول اتحادیه انجمن اسلامی دانش آموزان اصفهان در سالن اجتماعات اداره کل آموزش و پرورش افزود: در این راستا برنامه ریزی های لازم برای زمینه های شکوفایی استعدادها و ظرفیت های آنها صورت گرفته است.
وی اظهارداشت: گروه سنی متوسطه اول در دفاع مقدس و حتی در حین انقلاب در توزیع اعلامیه های حضرت امام و دیگر برنامه ها نشان دادند که قابل اعتماد هستند.
دبیرکل اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان کشور افزود: این رده سنی در اوج خلاقیت و مسوولیت پذیری هستند و اعتماد به آنها می تواند کمک بزرگی به پیشرفت اهداف انقلاب اسلامی داشته باشد.
مهدی اسماعیلی معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان در این آیین در خصوص نقش مهم اتحادیه انجمن های اسلامی در مدارس و تعاملی که می توانند با آموزش و پرورش داشته باشند اشاره و تاکید کرد که رسالت این اتحادیه علاوه بر شرح وظایف محوله، تقویت بال علمی دانش آموزان در کنار بال معنوی و تربیتی آنهاست.
در پایان این آیین که با حضور مسوولان اتحادیه های انجمن های اسلامی دانش آموزان شهرستان های استان اصفهان حضور داشتند از خدمات عباس اولیایی رییس قبلی اتحادیه تشکر و محسن جعفری به عنوان مسوول جدید معرفی شد.
هم اکنون 12 هزار و 282 انجمن اسلامی دانش آموزی در مدارس سراسر کشور فعال است.
/6026/6994

http://www.sepahannews.ir/fa/News/97481/تمرکز-بر-نخبگان-اولویت-اتحادیه-انجمن-های-اسلامی-دانش-آموزان-است
بستن   چاپ