پیام سپاهان
1300 زندانی جرایم غیرعمد در اصفهان نیازمند مساعدت هستند
پنجشنبه 2 خرداد 1398 - 19:55:10
پیام سپاهان - اصفهان- مدیرعامل ستاد دیه استان اصفهان گفت: در زمان حاضر یکهزار و 300 زندانی جرایم مالی غیر عمد با بدهی بیش از 2 هزار و 500 میلیارد ریال در زندان های این استان بسر می برند که برای آزادی و بازگشت به خانواده نیازمند کمک مردم و خیران هستند.
اسد الله گرجی زاده روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: به منظور کمک به آزادسازی این تعداد از زندانیان جشن گلریزان، نسیم مهربانی و ضیافت شهر در نقاط مختلف استان توسط این ستاد در ماه مبارک رمضان در دستور کار قرار گرفته است.
وی اظهارداشت: تا الان به کمک مردم و خیرین 75 میلیارد ریال جمع آوری شده و 64 زندانی جرایم غیر عمد آزاد و به آغوش خانواده برگشته اند.
وی بیان کرد: مشارکت رهبر معظم انقلاب در این کار خیر و کمک به آزادی زندانیان جرایم غیر عمد حجت را بر همگان تمام می‌ کند.
گرجی زاده ادامه داد : مردم استان اصفهان بویژه خیران همواره در این کار خداپسندانه حضوری فعال دارند و در جشن گلریزان سال های گذشته زمینه آزادی زندانیان جرایم غیر عمد را فراهم کردند.
مدیرعامل ستاد دیه استان اصفهان تصریح کرد : در صورتی که برخی از خیران موفق به حضور در جشن‌ های گلریزان که در شهرستان ‌ها در حال برگزاری است نشدند، می توانند به صورت کارت خودپرداز بانکی و یا حضور مستقیم به ستاد دیه واقع در مرکز مراجعه و کمک کنند.
وی یادآورشد: به منظور پرداخت بدهی زندانیان جرایم غیرعمد و آزادسازی آنان از طریق مختلف شامل کمک خیران، آورده زندانی، گذشت شاکیان و ستاد دیه تامین می شود.
استان اصفهان دارای 11 مجموعه اردوگاه، کانون اصلاح و تربیت و کادر نگهداری زندانیان است.
م/س 6026/

http://www.sepahannews.ir/fa/News/97515/1300-زندانی-جرایم-غیرعمد-در-اصفهان-نیازمند-مساعدت-هستند
بستن   چاپ