پیام سپاهان
فرمانده انتظامی اردستان خبر داد:
دستگیری 11 سارق احشام در اردستان/ارتکاب 40 فقره سرقت
سه شنبه 7 خرداد 1398 - 4:40:33 AM
مهر
پیام سپاهان - اردستان-فرمانده انتظامی شهرستان اردستان گفت: مأموران انتظامی اردستان با انجام تحقیقات میدانی موفق به شناسایی تعداد 11 نفر سارق احشام و شناسایی مخفیگاه آنها شدند.

 سرهنگ غلامرضا هاشمی زاده  در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به وقوع چند فقره سرقت احشام در سال گذشته در حوزه انتظامی شهرستان اردستان و تشکیل پرونده در این خصوص موارد در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی اردستان قرار گرفت.
وی افزود: به همین منظور مأموران با انجام تحقیقات میدانی موفق به شناسایی تعداد 11 نفر سارق و شناسایی مخفیگاه آنان در شهرستان‌های دیگر شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان اردستان گفت: مأموران پلیس آگاهی پس از اخذ دستور از مقام قضائی توانستند تعداد 10 نفر سارق غیربومی را در خارج از شهرستان و تعداد یک نفر سارق بومی در شهرستان اردستان را دستگیر و به یگان انتظامی منتقل کنند.
سرهنگ هاشمی زاده افزود: متهمان در بازجویی اولیه به ارتکاب 40 فقره سرقت احشام به تعداد 550 رأس اعتراف کردند.
وی با بیان اینکه متهمان به همراه پرونده تشکیل شده و تعیین تکلیف تحویل مقام‌های قضائی شدند، افزود: از دامداران شهرستان می‌خواهیم ضمن تجمیع دامداری‌ها و رعایت نکات ایمنی پیشگیری از سرقت، در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را به پلیس 110 گزارش کنند.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/97614/دستگیری-11-سارق-احشام-در-اردستان-ارتکاب-40-فقره-سرقت
بستن   چاپ