پیام سپاهان
مسابقات فوتبال جام شهدای ورزشکار در نوش آباد پایان یافت
پنجشنبه 16 خرداد 1398 - 14:49:54
پیام سپاهان - رئیس کمیته برگزاری مسابقات فوتبال جام شهدای ورزشکار گفت: این دوره از مسابقات با حضور 20 تیم فوتبال از شهرهای آران و بیدگل، کاشان، علی آباد، محمدآباد، مشکات و نوش آباد همراه با تیم شهدای مدافع حرم در ورزشگاه شهید ساجدی نوش آباد برگزار شد.
مرتضی طاهری در گفت‌وگو با ایسنا-منطقه اصفهان در کاشان، اظهار کرد: سومین دوره از مسابقات فوتبال جام شهدای ورزشکار با 35 بازی در قالب چهار گروه آغاز شد که هشت تیم برتر به مرحله تک حذفی رسیدند.
وی افزود: طی 20 شب برگزاری این دوره از مسابقات که در ماه رمضان با حمایت مالی خانواده شهیدان طاهری برگزار شد، پس از بازی نهایی، تیم لوازم خانگی رهبر به مقام قهرمانی و تیم هامیلتون به مقام نایب قهرمانی رسید.
رئیس کمیته برگزاری مسابقات فوتبال جام شهدای ورزشکار تصریح کرد: بنا به رای کمیته برگزاری مسابقات، سید علی حسینی، سجاد خربزه کار، رشید حیدری و محمدجواد فتاحی به ترتیب به عنوان بهترین بازیکن، بهترین گلزن، بازیکن اخلاق و بهترین دروازه بان معرفی شدند.
وی گفت: فرماندار در مسابقه فینال حاضر بود، اما متاسفانه رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان آران و بیدگل حتی در مسابقات فینال هم به ورزشگاه نیامد.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/98111/مسابقات-فوتبال-جام-شهدای-ورزشکار-در-نوش-آباد-پایان-یافت
بستن   چاپ