پیام سپاهان
مدیر روابط عمومی شرکت توزیع برق شهرستان اصفهان:
به جای قطع برق با دستگاه‌های خدمات‌رسان تعامل می‌کنیم
شنبه 18 خرداد 1398 - 12:03:02
پیام سپاهان - مدیر روابط عمومی شرکت توزیع برق شهرستان اصفهان با تایید اینکه مجموعه شهرداری و دیگر دستگاه های خدمات رسان به شرکت توزیع برق بدهکار هستند، گفت: شرکت توزیع برق به دنبال وصول مطالبات است، اما در شرایط فعلی کشور، مشکلات نقدینگی و ... سعی در تعامل و تقسیط بدهی دستگاه های خدمت رسان داریم.
محمد علی‌اکبری در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا-منطقه اصفهان، در خصوص قطع برق تعدادی از پله برقی های سطح شهر اصفهان به دلیل عدم پرداخت بدهی شهرداری به شرکت برق، اظهار کرد: از قطع برق تعدادی از پله برق ها به علت بدهی و یا دلایل دیگر اطلاعی ندارم و نیاز به بررسی دارد، اما در مجموع بسیار کم اتفاق می افتد که برق دستگاه های خدمت رسان را به علت بدهی قطع کنیم.
وی با بیان اینکه وصول مطالبات یکی از اصول شرکت برق است، چرا که تمام درآمد صنعت برق از بابت فروش انرژی تامین می شود، تصریح کرد: شرکت توزیع برق به دنبال وصول مطالبات است، اما در شرایط فعلی کشور، مشکلات نقدینگی و ... سعی در تعامل و تقسیط بدهی دستگاه های خدمت رسان داریم، چرا که اگر این تعامل انجام نشود خدمت رسانی در کل جامعه دچار اختلال خواهد شد.
مدیرروابط عمومی شرکت توزیع برق شهرستان اصفهان با بیان اینکه در گذشته مشکل برخی ایستگاه ها از جمله ایستگاه های اتوبوس و کیوسک های سطح شهر، دوربین های راهنمایی و رانندگی و ... نداشتن کنتور برق و استفاده غیرمجاز از برق بود، افزود: به طور قطع اگر ایستگاهی بدون کنتور از برق غیرمجاز استفاده کند، شرکت توزیع برق برای نصب کنتور با آنها برخورد می کنند.
وی تاکید کرد: جدای از بحث درآمد، عدم نصب کنتور از سوی برخی شرکت های خدمات رسان موجب تلفات و پرت برق و کاهش آمار راندمان شبکه برق می شود.
علی اکبری با تایید اینکه مجموعه شهرداری و دیگر دستگاه های خدمات رسان به شرکت توزیع برق بدهکار هستند، گفت: در سیستم شرکت توزیع برق، به عنوان مثال اشتراک به نام شهرداری یکی از مناطق ثبت شده و شهرداری تحت عنوان اشتراک و تعرفه عمومی برق را از ما خریداری کرده است و نوع مصرف بر عهده شهرداری و یا دیگر دستگاه های خدمات رسان است.
وی تاکید کرد: اگر قرار بر وصول مطالبات باشد تنها مربوط به پله برقی ها نیست و قطعاً اگر به دنبال وصول مطالبات باشیم، با قطع برق ساختمان شهرداری ها زودتر به مطالبات دست می یابیم.
کدخبرنگار: 13036
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/98171/به-جای-قطع-برق-با-دستگاه‌های-خدمات‌رسان-تعامل-می‌کنیم
بستن   چاپ