پیام سپاهان
در ایستگاه نوزدهم لیگ برتر فوتبال بانوان؛
پیروزی پر گل سپاهان در خانه و توقف ذوب آهن مقابل قوهای انزلی
شنبه 18 خرداد 1398 - 12:03:09
پیام سپاهان - هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال بانوان با پیروزی پر گل 5 بریک سپاهان در دیداری خانگی و توقف ذوب آهن در انزلی مقابل ملوان همراه بود.
به گزارش ایسنا-منطقه اصفهان، هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال بانوان با برگزاری شش دیدار پیگیری شد که در حساس‌ترین دیدار هفته تیم ذوب آهن رده سومی در انزلی مقابل ملوان با تساوی بدون گل متوقف شد، ذوب آهن با 37 امتیاز همچنان در رده سوم باقی ماند و تیم ملوان نیز در رده ششم قرار گرفت.
در اصفهان و در ورزشگاه صفائیه مبارکه تیم سپاهان که بازی خود را 30 دقیقه زودتر آغاز کرده بود با نتیجه 5 بر یک میهمان خود پالایش گاز ایلام را با شکست بدرقه کرد، شقایق روز بهان دقیقه 6، شیوا فاضلی دقیقه 51، هاجر دباغی دقایق 40 و 60 و الهام فرهمند دقیقه 89 برای سپاهان گل زنی کردند.
شاگردان شهبازی با این پیروزی 43 امتیازی شدند تا فاصله خود را با تیم شهرداری سیرجان رده دومی به 5 امتیاز کاهش دهد.
در دیگر بازی‌های این هفته شهرداری بم با نتیجه 4 بر صفر راه‌یاب ملل مریوان را شکست داد. بم با 55 امتیاز بدون شکست در صدر جدول رده‌بندی قرار دارد.
شهرداری سیرجان در خانه و در یک بازی همراه با حاشیه با نتیجه پرگل 9 بر صفر خلیج فارس شیراز را مغلوب کرد، در این دیدار پاکدل سرمربی شیرازی‌ها پس از آن که داور یک پنالتی برای میزبان گرفت به نشانه اعتراض تیم خود را از زمین خارج کرد، سیرجانی‌ها نیز بعد از بازگشت تیم زاگرس شیراز این پنالتی را به بیرون زدند.
نتایج کامل به شرح زیر است:
سپاهان 5 - پالایش گاز ایلام یک
ملوان صفر - ذوب‌آهن صفر
ره‌یاب ملل مریوان صفر - شهرداری بم 4
شهرداری سیرجان 9 - خلیج فارس شیراز صفر
آذرخش تهران 2 - پارس جنوبی بوشهر صفر
سپیدار قائم‌شهر 2 - همیاری آذربایجان غربی 3
در جدول رده‌بندی تیم‌های شهرداری بم با 55، شهرداری سیرجان با 48، سپاهان با 43 امتیاز و ذوب آهن با 37 امتیاز اول تا چهارم سوم هستند و تیم‌های آذرخش تهران و سپیدار قائمشهر نیز در قعر جدول قرار دارند.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/98173/پیروزی-پر-گل-سپاهان-در-خانه-و-توقف-ذوب-آهن-مقابل-قوهای-انزلی
بستن   چاپ