پیام سپاهان
جزییات برنامه‌های هفته صنایع‌دستی در اصفهان
شنبه 18 خرداد 1398 - 13:13:24
معاون صنایع‌دستی و هنرهای سنتی اداره کل میراث فرهنگی استان اصفهان از برگزاری برنامه‌های متعدد به مناسبت فرارسیدن هفته صنایع‌دستی خبر داد.
به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی استان اصفهان، جعفر جعفرصالحی ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: هرساله با نزدیک شدن به روز جهانی صنایع‌دستی و به پاس تلاش هنرمندان و فعالان این عرصه، برنامه‌های متعدد و متنوعی در دستور کار معاونت صنایع‌دستی استان‌ها قرار می‌گیرد. امسال نیز چون سال‌های گذشته استان اصفهان برنامه‌های متعددی در نظر گرفته است.
معاون صنایع‌دستی و هنرهای سنتی اداره کل میراث فرهنگی استان اصفهان ادامه داد: برگزاری نمایشگاه تخصصی سفال و سرامیک در نقش خانه هنرهای سنتی، حضور در برنامه‌های صداوسیما برای گرامیداشت روز جهانی صنایع‌دستی و هفته صنایع‌دستی، آغاز طرح برگزاری «پنج‌شنبه‌های با صنایع‌دستی» در تاریخ 23خردادماه، برگزاری کارگاه صنایع‌دستی رشته‌های اولویت‌دار در مجموعه جهانی چهل‌ستون، برپایی نمایشگاه تصویری صنایع‌دستی، کارگاه آموزش کارت بافی در مرکز نوآوری و شکوفایی صنایع‌دستی استان اصفهان، برگزاری آئین‌های نکوداشت این هفته در شهرستان‌ها و دیدار با پیشکسوتان صنایع‌دستی ازجمله برنامه‌های این هفته است.
وی افزود: پس از هفته صنایع‌دستی شاهد برگزاری یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنایع‌دستی و گردشگری در اصفهان خواهیم بود که ویژه‌برنامه‌هایی ازجمله آیین تجلیل از هنرمندان، برگزاری کارگاه آموزشی، راه‌اندازی ورکشاپ های تخصصی رشته‌های وابسته به معماری، راه‌اندازی اولین خانه تخصصی صنایع‌دستی، رونمایی‌ها و برنامه‌های متنوع دیگری در حاشیه برگزاری نمایشگاه پیش‌بینی‌شده است.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/98182/جزییات-برنامه‌های-هفته-صنایع‌دستی-در-اصفهان
بستن   چاپ