پیام سپاهان
معافیت مالیاتی برای مشارکت‌کنندگان در نمایشگاه طلای اصفهان
شنبه 18 خرداد 1398 - 15:12:52
پیام سپاهان - معافیت مالیاتی مشارکت‌کنندگان و فعالان اقتصادی حاضر در سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی طلای اصفهان در جلسه هم‌اندیشی میز توسعه صادرات طلا و جواهر این استان به تصویب رسید.
به گزارش ایسنا-منطقه اصفهان و به نقل از اداره رسانه شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان، سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت فلزات گرانبها، طلا، سنگ‌های قیمتی، ساعت، ماشین‌آلات و تجهیزات وابسته طی روزهای 10 تا 13 مهر ماه 1398 در اصفهان برگزار می‌شود.
بر این مبنا، جلسه هم‌اندیشی میز توسعه صادرات طلا و جواهر استان اصفهان در حالی برگزار شد که یکی از مصوبات آن، درنظرگیری معافیت مالیاتی برای مشارکت‌کنندگان و فعالان اقتصادی حاضر در سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی طلای اصفهان بود.
مدیر نمایشگاه‌های داخلی شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان در این باره، گفت: مدیرکل امور مالیاتی استان اصفهان در این جلسه بر معافیت مالیاتی مشارکت‌کنندگان این نمایشگاه تاکید کرد و به عنوان یک مصوبه به واحدهای زیرمجموعه ابلاغ خواهد شد.
مجید نایب‌زاده ادامه داد: اداره کل امور مالیاتی استان اصفهان همکاری‌ و مساعدت مطلوبی با تولیدکنندگان و صادرکنندگان به ویژه در حوزه طلا و جواهر انجام داده و بر این اساس هیچ‌گونه مالیاتی به مشارکت‌کنندگان در نمایشگاه طلا و جواهر تعلق نخواهد گرفت.
وی با اشاره به اینکه این جلسه با حضور فعالان شاخص و مطرح حوزه طلا و جواهرات استان اصفهان برگزار شد، تصریح کرد: رئیس انجمن تولیدکنندگان و صادرکنندگان طلا و جواهر اصفهان و دیگر اعضای حاضر در جلسه نیز مشکلات مربوط به تولید و صادرات طلا و جواهر را به ترتیب اولویت عنوان کردند و هر یک از اعضای حاضر در جلسه نیز به بیان راهکارها و پیشنهادات لازم درباره تولید و توسعه صادرات طلا و جواهر پرداختند.
مدیر نمایشگاه‌های داخلی شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان با اشاره به اینکه مصوبات بسیاری در این جلسه مطرح شد، ادامه داد: با توجه به حساسیت موضوع تولید و صادرات طلا و جواهر و اینکه می‌تواند ارزآوری زیادی از محل ورود شمش و صادرات طلای ساخته شده برای کشور به دنبال داشته باشد، پیشنهاد شد دستگاه‌ها و نهادهای ذی‌ربط از جمله سازمان امور مالیاتی و سایر دستگاه‌ها، همکاری و مساعدت لازم را با صادرکنندگان داشته باشند و مالیاتی برای صادرات در نظر گرفته نشود.
وی با تاکید بر اینکه تلاش می‌کنیم نمایشگاه قابل قبولی در سطح ملی و بین‌المللی برگزار کنیم، افزود: سیزدهمین نمایشگاه طلا و جواهر اصفهان می‌تواند به عنوان یک نقطه اتکای بسیار قوی و مهم در راستای توسعه فرایندهای فعالان اقتصادی حوزه طلا و جواهر در نظر گرفته شود.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/98196/معافیت-مالیاتی-برای-مشارکت‌کنندگان-در-نمایشگاه-طلای-اصفهان
بستن   چاپ