پیام سپاهان
در طرح بازرسی ویژه رمضان در اصفهان؛
1007 فقره پرونده تخلف صنفی تشکیل شد
يکشنبه 19 خرداد 1398 - 11:11:36
پیام سپاهان - مدیر بازرسی و نظارت اصناف استان اصفهان با اشاره به افزایش هشت درصدی بازرسی ها در طرح ویژه رمضان نسبت به سال گذشته، گفت: در طرح تشدید بازرسی و نظارت بر اصناف مرتبط با ماه مبارک رمضان بیش از 28 هزار مورد بازرسی از واحدهای صنفی انجام شده است.
به گزارش ایسنا-منطقه اصفهان و به نقل از روابط عمومی مدیریت بازرسی و نظارت اصناف استان، جواد محمدی فشارکی در این خصوص، اظهار کرد: طرح ضیافت ویژه‌ تشدید نظارت بر بازار در ایام ماه مبارک رمضان از 7 اردیبهشت ماه با تمرکز بر صنوف مرتبط و پر تقاضای سبد خانوار انجام گرفت.
وی با بیان اینکه طرح ویژه ماه رمضان به طور همزمان در سراسر استان اصفهان با پایش 345 بازرس و ناظر در سطح عرضه اجرا شده است، گفت: در مجموع تعداد 28 هزار و 716 بازرسی از واحدهای صنفی صورت گرفت که نسبت به مدت مشابه سال قبل هشت درصد افزایش داشته است.
وی افزود: این تعداد بازرسی منجر به تشکیل 1007 فقره پرونده به ارزش ریالی بیش از 2 میلیارد و 850 میلیون ریال شد که پرونده متخلفان صنفی برای رسیدگی به اداره کل تعزیرات حکومتی استان ارسال شده است.
مدیر بازرسی و نظارت اصناف استان اصفهان درباره بیشترین تخلف صنفی در استان، گفت: در این طرح بیشترین تخلفات شامل گرانفروشی، عدم درج قیمت و عدم رعایت دستورالعمل های بهداشتی از طرف متصدیان واحدهای صنفی بوده است.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/98235/1007-فقره-پرونده-تخلف-صنفی-تشکیل-شد
بستن   چاپ