پیام سپاهان
سنگ سفیدی: بی‌غم، یکدلی را بین بازیکنان ایجاد کرده است
يکشنبه 19 خرداد 1398 - 12:19:35
پیام سپاهان - ملی‌پوش جدید تیم فوتسال گیتی پسند گفت: تمام بازیکنان در کنار یکدیگر برای هدف مشترک تمرین می‌کنیم و وظیفه ما بازی کردن است که سعی می‌کنیم به آن عمل کنیم.
محمدرضا سنگ سفیدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایسنا- منطقه اصفهان، در خصوص اردوی تیم گیتی پسند در کیش، اظهار کرد: بعد از اینکه دو روزی در اصفهان جمع شدیم و تمرین کردیم، یک اردوی هشت روزه سنگین را در جزیره کیش داشتیم. باوجود ماه رمضان این اردو فشار زیادی را به همراه داشت.
وی ادامه داد: اردوی خیلی سختی بود. خدا را شکر که در درجه اول اردو را همگی به سلامت به پایان رساندیم و توانستیم چیزی را که مدنظر کادرفنی بود به نحو احسن انجام دهیم.
سنگ سفیدی افزود: اگر مسائل فنی را کنار بگذاریم، حمید بی‌غم، یکدلی و رفاقت را بین بازیکنان ایجاد کرده است که در این‌یک ماه که در باشگاه گیتی پسند تمرین می‌کنم به‌خوبی این موضوع دیده می‌شود. همه بازیکنان مثل برادر کنار یکدیگر برای هدف مشترک تمرین می‌کنیم و برای رسیدن به آن هدف به یکدیگر کمک خواهیم کرد.
وی با اشاره به شرایط پلی‌آف و برگزاری مسابقات، خاطرنشان کرد: پلی‌آف، خوبی و بدی‌هایی دارد. در همه دنیا پلی‌آف انجام می‌شود، اما درصورتی‌که ما نیز برای برگزاری زیرساخت‌های لازم را داشته باشیم.
سنگ سفیدی ادامه داد: شنیده‌ایم که می‌گویند پلی‌آف امسال قرار است به‌صورت تک حذفی قرعه‌کشی شود. واقعاً نمی‌دانم چه کسی این حرف را با چه نظر و منطقی زده است. پلی‌آف باید یک عامل مثبت برای تیم بالای جدول داشته باشد. بازی‌های آن 2 از 3 باشد و بازی به‌صورت رفت‌ و برگشت فکر نمی‌کنم درست باشد.
وی افزود: از طرف دیگر پلی‌آف تیم ها را با انگیزه می‌کند و تیم‌ها تا آخرین روز شانس دارند و می‌توانند، بجنگند. نظر من این است که اگر قرار است پلی‌آف باشد به شکل درست آن باشد و این‌که به تیم ملی آسیب وارد نشود. بود و نبود آن دست مسئولان است و وظیفه ما بازی کردن است که به وظیفه خود عمل می‌کنیم.
سنگ سفیدی خاطرنشان کرد: از مدیریت و کادر فنی تیم و باشگاه گیتی پسند تشکر می‌کنم. در این یک ماه بهترین امکانات را در اختیار بازیکنان قرار دادند و همچنین بازیکنان با آرامش فکری تمرین می‌کنند. انشاالله با نتایج خوب و هدفی که داریم زحمات این عزیزان را جبران کنیم.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/98244/سنگ-سفیدی--بی‌غم،-یکدلی-را-بین-بازیکنان-ایجاد-کرده-است
بستن   چاپ