پیام سپاهان
در جلسه هم اندیشی مدیران لیگ برتر فوتسال
جنتی: اسپانسرهای زیادی عطای تیمداری را به لقایش بخشیدند
يکشنبه 19 خرداد 1398 - 15:52:21
پیام سپاهان - مدیر عامل باشگاه گیتی پسند اصفهان می‌گوید اسپانسرهای زیادی عطای تیمداری را به لقایش بخشیدند چون بی احترامی مسئولان را دیدند.
به گزارش ایسنا- منطقه اصفهان و به نقل از پایگاه خبری باشگاه گیتی پسند، صبح امروز نشست هم اندیشی مدیران لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور در سالن اجتماعات هتل نوید ساری برگزار شد در این جلسه مدیران تیم‌های لیگ برتری و اعضای هیئت رئیسه سازمان لیگ فوتسال دیدگاه‌ها و نظرات خود را در رابطه با لیگ گذشته و فصل آینده بیان کردند.
علیرضا جنتی - مدیر عامل گیتی پسند در نشست هم اندیشی مدیران لیگ برتر فوتسال گفت: موافق برگزاری پلی آف هستیم به شرط آنکه درست برگزار شود، اسپانسرهای زیادی عطای تیمداری را به لقایش بخشیدند چون بی احترامی مسئولان را دیدند.
وی افزود: چندسال اسپانسر هستم اما چه ارزشی داشت؟ به قهرمان جام رمضان پاداش می‌دهند اما لیگ فوتسال خیر ...
مدیرعامل باشگاه گیتی پسند تصریح کرد: آقایان می‌گویند باید شب عید قهرمان را به AFC معرفی کنیم اما لیگ تایلند و چین همین هفته پیش تمام شد. چرا نباید لیگ 10 ماه طول بکشد؟ آقایان خودشان تیم ندارند و نمی‌دانند پول را چطور خرج کنند و لیگ را 5 ماهه می‌کنند.
جنتی گفت: برایم جالب است که مربی تیم ملی در این جلسه نیست. هر موقع آقایان عشقشان کشیده بازیکن ما را بردند سر تمرین تیم ملی. من مدیرعامل خبر ندارم که بازیکنم در لیگ آذربایجان و دوبی بازی می‌کند چون لیگ 6 ماه تعطیل است.
در پایان این جلسه طبق مصوبه‌ای هم اندیشی مدیران فوتسالی در نیم فصل به میزبانی گیتی پسند و در پایان فصل به میزبانی فرش آرا مشهد برگزار خواهد شد، همچنین بر اساس اعلام آرش جابری دبیر سازمان لیگ تکلیف ساز و کار پلی آف بعد از جمع بندی نظرات باشگاه‌ها، بررسی برنامه‌های تیم ملی و محدودیت زمانی لیگ تا پایان هفته جاری مشخص خواهد شد.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/98267/جنتی--اسپانسرهای-زیادی-عطای-تیمداری-را-به-لقایش-بخشیدند
بستن   چاپ