پیام سپاهان
مدرس هاشمی:
از دانشگاه صنعتی اصفهان حمایت کنید
يکشنبه 19 خرداد 1398 - 16:11:19
پیام سپاهان - رییس پیشین دانشگاه صنعتی اصفهان ضمن ارایه فعالیت های چندساله مدیریت خود در دانشگاه صنعتی اصفهان گفت: از مسئولان تقاضا دارم از دانشگاه‌های هویت داری همچون دانشگاه صنعتی اصفهان که در خارج تهران با کمترین امکانات به بیشترین افتخارات رسیده است، بیشتر حمایت کنند.
به گزارش خبرنگار ایسنا-منطقه اصفهان، سید محمود مدرس هاشمی صبح امروز (یکشنبه) در آیین تکریم و معارفه روسای پیشین و فعلی دانشگاه صنعتی اصفهان در این دانشگاه، اظهار کرد: از آنجا که برنامه محوری اساس فعالیت اینجانب در دوران ریاست دانشگاه صنعتی اصفهان بود، تدوین و تصویب طرح تحول دانشگاه چراغ راه این دانشگاه و مطالبه دانشگاهیان خواهد بود.
وی افزود: جایگاه دانشگاه در وزارت خانه و دیگر نهادها جایگاهی خوب است و با شهرهای مجاور نیز ارتباطات مطلوبی وجود دارد. همچنین تشکیل اجلاس روسای دانشگاه های سطح یک و تشکیل ٢ پژوهشکده از دیگر اقدامات است.
مدرس هاشمی افزود: ارتقا کیفیت آموزش و تشکیل مدیریت برنامه ریزی همچنین طراحی تم دانش و حمایت از پایان نامه های تحصیلات تکمیلی از اقداماتی است که صورت گرفته است. افزایش کمی و کیفی دستاوردهای پژوهشی نیز از دیگر افتخارات ما بوده است.
عضو هیات علمی دانشگاه صنعتی اصفهان با اشاره به افزایش تعداد مقالات دانشگاه صنعتی اصفهان در این سال‌ها، گفت: به روز بودن تجهیزات آموزشی و پژوهشی از اولویت های ما بوده است، اما تنها توانسته ایم بخشی از نیازهای ضروری دانشکده ها را تامین کنیم.
وی اضافه کرد: ایفای نقش دانشگاه در حوزه اقتصاد دانش بنیان علاوه بر گسترش فعالیت های صنعتی به طور جدی تکمیل ایده تا بازار با مرکز نوآوری و پارک دانشگاه در شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان گام های ارزنده ای است که در این راستا محقق شده است.
رییس پیشین دانشگاه صنعتی اصفهان افزود: افزایش پذیرش دانشجوی خارجی و ارتباط موثر با سازمان های بین المللی از دیگر فعالیت هاست و این دانشگاه به عنوان دانشگاه برتر در حوزه روابط بین الملل در سال های اخیر مطرح بوده است.
وی ادامه داد: تلاش های زیادی کرده ایم تا نیروهای شرکتی به حداقل حقوق خود برسند، همچنین تلاش هایی در حوزه دانشجویی و ایجاد فضایی آزاد برای بیان نظرات و افزایش سطح رفاه دانشجویی شده که البته هنوز هم به سطح ایده آل نرسیده ایم.
رییس پیشین دانشگاه صنعتی اصفهان با اشاره به اقدامات خیرین و ساخت یک مجموعه خوابگاهی و اهدای زمینی به دانشگاه صنعتی اصفهان گفت: در زمینه عمرانی نیز بالغ بر ٨٠ میلیارد تومان تکمیل پروژه و طرح هایی داشتیم و این دانشگاه با توجه به حذف چمن طبیعی و استفاده از انرژی خورشیدی به عنوان دانشگاهی با مدیریت سبز انتخاب شده است.
وی با بیان اینکه مدیریت حقوقی دانشگاه تشکیل و بخش زیادی از مشکلات رفع شده است، تصریح کرد: از تمام کسانی که کمک کردند تشکر می کنم و از مسئولان تقاضا دارم از دانشگاه هویت داری همچون دانشگاه صنعتی اصفهان که در خارج تهران با کمترین امکانات بیشترین افتخارات را کسب کرده است، بیشتر حمایت کنند. دانشگاه مانند بقیه نهادها نیست بلکه در اینجا فکر و اندیشه تولید می شود و میوه های شیرین دانشگاه در جامعه نقش موثری خواهند داشت.
عضو هیات علمی دانشگاه صنعتی اصفهان گفت: برای ارتقا این دانشگاه تلاش کرده ام، اما نقایصی هم که موجود است، از بضاعت ناچیز من بوده است.
کد خبرنگار:13041
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/98270/از-دانشگاه-صنعتی-اصفهان-حمایت-کنید
بستن   چاپ