پیام سپاهان
توزیع 7 هزار تن شکر دولتی در استان اصفهان
دوشنبه 20 خرداد 1398 - 10:38:31
پیام سپاهان - معاون بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان با اشاره به توزیع گسترده هفت هزار تن شکر دولتی در استان، گفت: شکر فله‌ای برای مصرف خانوار و صنفی 3400 تومان است و برای بخش صنعت درب کارخانه 3400 تومان است.
اسماعیل نادری در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا-منطقه اصفهان، با اشاره به توزیع دوباره شکر در استان، اظهار کرد: بعد از ماه رمضان، توزیع هفت هزار تن شکر در استان اصفهان آغاز شده است که 3 هزار تن سهم بخش صنعت و چهار هزار تن سهم خانوار و تولیدات صنفی است.
وی با بیان اینکه توزیع شکر دولتی از ابتدای هفته جاری آغاز شده است، گفت: از فردا (سه‌شنبه) شکر برای مصرف خانوار به صورت گسترده در بیشتر واحدهای صنفی شهرستان اصفهان توزیع خواهد شد.
معاون بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان در خصوص کمبود شکر طی ماه رمضان در اصفهان، گفت: هر ساله و حتی در مواقعی که مشکل تامین شکر وجود نداشت، به دلیل مصرف بالای شکر در ماه رمضان با چالش مواجه می شدیم که امسال این چالش بیشتر بود.
وی با بیان اینکه بحث تامین شکر با شرکت بازرگانی دولتی و توزیع آن با سازمان صنعت است، یادآور شد: شکرهای توزیعی بیشتر شکر خام وارداتی هستند که در کارخانه قند اصفهان و نقش‌جهان تصفیه می شود، البته در حال حاضر چغندرقند خوزستان نیز به مرحله برداشت رسیده که در این شرایط کمبودها مرتفع می شود. 
نادری با اشاره به قیمت شکرهای توزیعی در سطح عرضه، اظهار کرد: شکر فله‌ای برای مصرف خانوار و صنفی 3400 تومان است و برای بخش صنعت درب کارخانه 3400 تومان است.
وی با بیان اینکه شکر بسته‌بندی 900 گرمی با نرخ 4000 تومان فروخته می‌شود، تاکید کرد: در حال حاضر روزانه 50 تن شکر بسته‌بندی بین واحدهای منتخب و فروشگاه‌های بزرگ اصفهان توزیع می‌شود.
معاون بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان در خصوص نبود شکر قهوه ای در سطح عرضه، گفت: سیاست دولت بر توزیع شکر سفید به عنوان یکی از اقلام کالاهای اساسی است، بنابراین ما بر توزیع آن متمرکز هستیم، البته در آینده نزدیک توزیع شکر قهوه‌ای از سر گرفته خواهد شد.
کدخبرنگار: 13036
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/98311/توزیع-7-هزار-تن-شکر-دولتی-در-استان-اصفهان
بستن   چاپ