پیام سپاهان
یک میلیون و 33 هزار لیتر سوخت قاچاق در شاهین شهر اصفهان کشف شد
دوشنبه 20 خرداد 1398 - 12:36:39
پیام سپاهان - اصفهان - ماموران فرماندهی انتظامی استان اصفهان موفق به کشف و ضبط یک میلیون و 33 هزار لیتر سوخت قاچاق در شهرستان شاهین شهرشدند.

پایگاه خبری پلیس روز دوشنبه از قول سردار مهدی معصوم بیگی فرمانده انتظامی استان اصفهان اعلام کرد: ماموران پاسگاه انتظامی منطقه صنعتی "مورچه خورت" شهرستان "شاهین شهر و میمه" حین گشت زنی در سطح حوزه خود به یک خودروی سوخت رسان متعلق به یک شرکت تولید روغن خودرو مشکوک و آن را مورد بررسی قرار دادند.
وی افزود: ماموران در بازرسی از این خودرو بیش از 30 هزار لیتر سوخت گازوئیل خارج از شبکه توزیع که به صورت قاچاق حمل می شد را کشف کردند.
این مقام انتظامی اضافه کرد: در ادامه راننده خودرو، عنوان کرد که این مقدار سوخت را از پالایشگاه نفت شهرستان "شاهین شهر" تحویل گرفته و قصد داشته آن را به صورت غیر مجاز به انبار یک شرکت تولید روغن خودرو منتقل کند.
سردار معصوم بیگی بیان داشت: پس از اظهارات متهم، ماموران و پس از هماهنگی با مقام قضائی به همراه ماموران حراست پالایشگاه نفت شهرستان "شاهین شهر" از انبار شرکت مذکور بازدید کردند که یک میلیون و 3 هزار لیتر سوخت قاچاق شامل 600 هزار لیتر نفت سفید و 403 هزار لیتر گازوئیل که در مخازن بزرگ دپو شده بود را کشف کردند.
فرمانده انتظامی استان اصفهان با اشاره به اینکه ارزش سوخت های قاچاق کشف شده توسط کارشناسان 40 میلیارد ریال برآورد شده که به انبار نفت پالایشگاه شهرستان "شاهین شهر" منتقل شد، اظهار داشت: در این رابطه 4 فرد متخلف نیز دستگیر و برای اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند.
2093/‏‬ 6022

http://www.sepahannews.ir/fa/News/98325/یک-میلیون-و-33-هزار-لیتر-سوخت-قاچاق-در-شاهین-شهر-اصفهان-کشف-شد
بستن   چاپ