پیام سپاهان
بادی: جایزه مسابقات کم است
دوشنبه 20 خرداد 1398 - 12:37:00
پیام سپاهان - قهرمان تنیس جایزه بزرگ اصفهان گفت: مسابقات خوبی بود، ما برای 6 میلیون می‌جنگیم در صورتی که تاکنون بیش از 4 میلیون تومان هزینه اسکان و غیره شده است.
امیرحسین بادی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا - منطقهاصفهان، در خصوص فینال این رقابت‌ها، اظهار کرد: همیشه رقابت‌های من و معین طولانی می‌شود و فینال قبلی ما نیز بیش از 4 ساعت طول کشید. کیفیت مسابقات خوب بود و از تماشاگران تشکر می‌کنم که تا آخرین لحظه از ما حمایت کردند.
وی ادامه داد: از شرافتی تشکر می‌کنم که امتیاز به امتیاز با من صحبت می‌کرد و قوت قلب می‌گرفتم. از مجید جلالی و مجید فصل الهی و گز نیوشا نیز بابت حمایت‌هایشان تشکر می‌کنم.
قهرمان رقابت تنیس جایزه بزرگ اصفهان در خصوص طولانی شدن زمان فینال نیز گفت: رقابت طولانی شد و اواخر بازی گردنم داشت آسیب می‌دید که البته با کمک مربیانم توانستیم این زمان را سپری کنیم و قهرمان شوم.
بادی درباره مسابقات این دوره نیز اظهار کرد: مسابقات خوبی بود، اما ما برای 6 میلیون می‌جنگیم در صورتی که تاکنون بیش از 4 میلیون تومان هزینه اسکان و غیره شده است و اگر لطف کنند و مبالغ جایزه را بیشتر کنند بهتر است.


انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/98328/بادی--جایزه-مسابقات-کم-است
بستن   چاپ