پیام سپاهان
محمدی: از عملکردم راضی هستم
دوشنبه 20 خرداد 1398 - 12:37:01
پیام سپاهان - نایب قهرمان تنیس جایزه بزرگ اصفهان معتقد است برگزاری فینال بدون استراحت بر روی عملکرد او و حریف اش تأثیر داشته است، اما با این حال از عملکرد خود راضی است.
معین محمدی در گفت وگو با خبرنگارایسنا-منطقه اصفهان، در خصوص فینال این رقابت‌ها، اظهار کرد: بازی خوبی بود. به امیر حسین (بادی) تبریک می‌گویم. از این نتیجه راضی هستم، اما برای فینالیست‌ها باید یک روز استراحت اعلام می‌کردند که متاسفانه این امر محقق نشد.
وی افزود: این موضوع بر روی بازی هر دو ما تأثیر گذاشته بود، چرا که بازی بیش از 4 ساعت طول کشید. بازی نیمه نهایی من هم 4 ساعت طول کشیده بود. همیشه دیدارهای نیمه نهایی طولانی می‌شود و بازی فینال را به دلیل پخش زنده روز بعد نیمه نهایی انجام می‌دهند که روش درستی نیست.
نایب قهرمان تنیس جایزه بزرگ اصفهان تصریح کرد: در بسیاری از مسابقات جهانی هم یک روز استراحت برای بازیکنان لحاظ می‌شود.
وی در خصوص عملکرد حریف خود در فینال گفت: امیرحسین خوب بازی کرد و عملکرد وی خوب شده است. به او تبریک می‌گویم البته از عملکرد خودم در فینال راضی هستم.
محمدی در خصوص سطح کیفی مسابقات، خاطرنشان کرد: معتقد هستم چنین مسابقاتی دوماه یکبار باید در سراسر کشور برگزار شود، اما متاسفانه بین هر مسابقه 6 ماه فاصله است و این باعث ترسو شدن بازیکنان می‌شود. امیدوارم روزی برسد که مسابقات جهانی فیوچرز در ایران برگزار شود تا بازیکنان از لحاظ روانی پیشرفت کنند.


انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/98329/محمدی--از-عملکردم-راضی-هستم
بستن   چاپ