پیام سپاهان
جدایی ستاره‌ها بلای جان بهترین تیم ایرانی در آسیا
دوشنبه 20 خرداد 1398 - 13:03:47
پیام سپاهان - تیمی که باشایستگی عنوان بهترین تیم ایرانی در آسیا را به دست آورد، با معضلی به اسم «جدایی ستاره ها» مواجه شده است.

به گزارش خبرنگار مهر ، تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان بعد از استخدام علیرضا منصوریان متحول شد و از تیمی ته جدولی که برای بقا در لیگ برتر می‌جنگید، به تیمی با شخصیت تبدیل شد که عنوان بهترین تیم ایرانی در آسیا را هم از آن خود کرد.
ذوب آهن اصفهان که تنها تیم بدون شکست در لیگ قهرمانان آسیا است و عملکرد این تیم چشم‌ها را در آسیا هم خیره کرد، در حالی باید تا کمتر از دو ماه آینده به مصاف الاتحاد عربستان برود که تعدادی از ستاره‌های فصل گذشته‌اش یا جدا شده و یا در معرض جدایی قرار دارند.
رشید مظاهری سنگربان ملی پوش ذوب آهن نخستین ستاره‌ای بود که جدایی‌اش از این تیم را اعلام کرد و محمدرضا حسینی یکی دیگر از ستاره‌های این تیم در خط میانی دومین بازیکن مهمی بود که از ذوب آهن جدا شد.
زمزمه‌هایی مبنی بر جدایی ارسلان مطهری و پیوستن او به استقلال به گوش می‌رسد و دیگر مهاجم توانمند این تیم کریستین اوساگونا هم پتانسیل جدا شدن از آن را دارد.
این روزها بزرگ ترین دغدغه این تیم اصفهانی که حالا تنها نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا می‌باشد، جدایی بازیکنانی هستند که در ترکیب این تیم موثر بودند و نقش مهمی در موفقیت‌های داخلی و آسیایی آنها داشتند.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/98334/جدایی-ستاره‌ها-بلای-جان-بهترین-تیم-ایرانی-در-آسیا
بستن   چاپ