پیام سپاهان
خانواده‌ام برایم اولویت داشت؛ حسینی: انتخاب سپاهان خیلی تجزیه و تحلیل نمی‌خواست
دوشنبه 20 خرداد 1398 - 19:15:21
پیام سپاهان - محمدرضا حسینی می گوید همکاری مجدد با امیرقلعه نویی تاثیر زیادی در انتخاب تیم جدیدش داشته است.
به گزارش ایسنا-منطقه اصفهان و به نقل از ورزش سه"، محمدرضا حسینی پس از چهار سال حضور در باشگاه ذوب آهن در نهایت از این باشگاه خداحافظی کرد و پس از چند روز علیرغم پیشنهاداتی که از سایر تیم های مدعی لیگ برتر نظیر استقلال، تراکتورسازی و پدیده داشت، ترجیح داد تا باز هم به حضورش در اصفهان ادامه دهد و از لیگ نوزدهم به جای پیراهن سبز ذوب آهن با پیراهن زرد سپاهان بازی خواهد کرد.
با حسینی که یکی از مهم ترین هدف های نقل و انتقالاتی پنجره تابستانی لیگ نوزدهم بود ولی خیلی زود تکلیف تیم آینده اش را مشخص کرد، هم صحبت شدیم؛ می توانید صحبت های او را در ادامه بخوانید.
چهار سال در ذوب آهن حضور داشتی و در نهایت بعد از اینکه قراردادت تمام شد با انتشار یک پست اینستاگرامی از هواداران تیم خداحافظی کردی. این چند سال برایت چگونه گذشت و چرا تصمیم به تجربه فضای جدیدی گرفتی؟
بله من ٤ سال فوق العاده را در باشگاه ذوب آهن گذراندم. طی این سال ها از قهرمانى جام حذفى و سوپرجام گرفته تا نائب قهرمانى در لیگ برتر را تجربه کردیم و هر ٤ سال در لیگ قهرمانان آسیا حضور داشتیم و البته نماینده شایسته اى هم برای ایران بودیم. واقعاً جدا شدن از ذوب آهن برایم خیلى سخت بود، اما بعد از بازى آخر با آقاى منصوریان و آقاى آذرى در مورد شرایطم صحبت کردم و تصمیم گرفتم خداحافظیم رو اعلام کنم و فضاى جدیدى را تجربه کنم. همین جا تشکر می‌کنم از باشگاه ذوب آهن که یکى از بهترین باشگاه‌ها براى پیشرفت هر بازیکنى بوده و هست و همینطور آقاى آذرى که همیشه حمایتم کردند. یک تشکر ویژه هم دارم از هواداران خوب تیم که در این چند سال من را مورد لطف خودشان قرار دادند.
پیشنهادهای زیادی از تیم های مدعی لیگ نظیر استقلال، تراکتورسازی و پرسپولیس طی امسال و سال های قبل داشتی ولی در نهایت سپاهان را انتخاب کردی. دلایلت برای این انتخاب چه چیزهایی بود؟
خب من امسال و سال‌هاى قبل پیشنهادهایى از تیمهاى مختلف داشتم. سالهاى گذشته تحت قرارداد باشگاه ذوب آهن بودم و طبیعتاً تصمیم گیرنده باشگاه بود ولى امسال که بازیکن آزاد بودم صحبت‌هایى با خودم شد و همینجا لازم می دانم از تمام آنها به خاطر لطفی که به بنده داشتند، تشکر کنم. براى انتخاب تیم یک سرى شرایط داشتم که با در نظر گرفتن آنها، درنهایت سپاهان را انتخاب کردم. بازى کردن در سپاهان که از پر افتخار ترین باشگاه‌هاى ایران است، براى هر بازیکنى قطعاً یک افتخار بزرگ محسوب می شود. سپاهان تنها تیم ایرانى است که حضور در جام باشگاههاى جهان را تجربه کرده و در دو دهه ى گذشته بیشترین جام را بدست آورده؛ علاوه بر این سرمربى بزرگی را در اختیار دارد. انتخاب سپاهان خیلى نیاز به تجزیه و تحلیل نداشت.
انتخاب سپاهان باعث شد همچنان در فوتبال اصفهان باقی بمانی. دوست نداشتی فضای فوتبال در شهر دیگری را تجربه کنی؟
خب من براى انتخاب تیم جدیدم باید تمام شرایط را در نظر می‌گرفتم. خانواده ام برایم اولویت اول بود و بعد از مشورت با همسرم و شرایطى که داشتیم، تصمیم گرفتیم که اصفهان بمانیم و از این انتخابم کاملاً راضى و خوشحال هستم. ضمن اینکه در این چند سالى هم که اصفهان بودم، مردم همیشه به من لطف و محبت داشته اند.
حضور امیرقلعه نویی در اصفهان چقدر در این انتخاب تاثیر داشت؟
قطعاً حضور آقاى قلعه نویى در انتخابى که داشتم تأثیرگذار بود. کار کردن زیر نظر پر افتخار ترین مربى لیگ برتر براى من افتخار بزرگى هست و امیدوارم بتوانم با عملکردم جواب اعتمادشان را بدهم.
حالا که با سپاهان به توافق رسیدی، چه اهدافی با این تیم در سر داری؟
واقعیت این است که سپاهان با قهرمانى خیلى آشنا است و اگر من به چیزى غیر از این فکر کنم اشتباه کردم. هدف من کسب قهرمانى هاى متعدد با سپاهان و خوشحالى هواداران پر شور تیم هست و تمام تلاشم را می‌کنم تا بتوانم در این مسیر سخت، بهترین عملکردم را داشته باشم.
اولین لیست ویلموتس اعلام شد ولی باز هم مانند دوران حضور کی روش نام تو نبود. طی دوران حضور کی روش خیلی ها معتقد بودند جای حسینی در تیم ملی خالی است و حالا هم این روند با ویلموتس ادامه پیدا کرده. در این رابطه چه دیدگاهی داری؟
من همیشه آرزوى پوشیدن پیراهن مقدس تیم ملى کشورم را داشته‌ام و همه این سال‌ها براى رسیدن به این مهم تمام تلاشم را کرده‌ام. از این به بعد هم دست از تلاش بر نمی‌دارم و إن شاءالله با سپاهان بتوانم به تیم ملى هم برسم.
حرف پایانی؟
در پایان تشکر می‌کنم از هواداران پر شور سپاهان که این چند روز من را مورد لطف و محبت خودشان قرار دادند. امیدوارم کنار هم روزهاى درخشانى را براى سپاهان بزرگ رقم بزنیم.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/98370/خانواده‌ام-برایم-اولویت-داشت؛-حسینی--انتخاب-سپاهان-خیلی-تجزیه-و-تحلیل-نمی‌خواست
بستن   چاپ