پیام سپاهان
بیش از هفت هزار زائر بیت الله الحرام از فرودگاه اصفهان راهی سرزمین وحی می شوند
سه شنبه 21 خرداد 1398 - 11:11:55
پیام سپاهان - اصفهان - مدیرکل فرودگاه های استان اصفهان از اعزام هفت هزار و 410 زائر بیت الله الحرام به سرزمین وحی از طریق فرودگاه بین المللی شهید بهشتی اصفهان خبر داد.

حسن امجدی روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: این تعداد زائر در قالب 50 کاروان از 27 تیر امسال با پروازهای حج فرودگاه بین‌المللی شهید بهشتی اصفهان به سرزمین وحی گسیل خواهند شد.
وی با بیان اینکه شمار زائران بیت‌الله الحرام که از فرودگاه بین‌المللی شهید بهشتی اصفهان به سرزمین وحی اعزام می‌شوند نسبت به سال گذشته 12 درصد رشد دارد، افزود: زائران اعزامی از این فرودگاه از استان‌های اصفهان و چهارمحال و بختیاری هستند.
مدیرکل فرودگاه شهید بهشتی اصفهان زمان بازگشت حجاج بیت‌الله الحرام از عربستان به این فرودگاه را اواخر مرداد اعلام کرد.
وی درباره تعداد پروازهای حج فرودگاه بین‌المللی شهید بهشتی اصفهان نیز گفت: تاکنون از سوی شرکت‌های هواپیمایی تعداد این پروازها به ما اعلام‌نشده است.
امجدی در پاسخ به این پرسش که آیا پروازهای حجاج از فرودگاه اصفهان توسط شرکت‌های خارجی نیز انجام خواهد شد، تصریح کرد: در این راستا دولت تصمیم‌گیرنده است ولی به گمان بسیار این پروازها توسط شرکت ایران‌ایر انجام خواهد شد.
فرودگاه بین‌المللی شهید بهشتی در شرق اصفهان دارای 2 باند به درازا چهار هزار و 397 متر و پهنا 45 متر با 10 جایگاه پذیرش انواع هواپیمای مسافربری و پایانه پروازهای داخلی و خارجی است.
6022/‏‬ 2093

http://www.sepahannews.ir/fa/News/99377/بیش-از-هفت-هزار-زائر-بیت-الله-الحرام-از-فرودگاه-اصفهان-راهی--سرزمین-وحی-می-شوند
بستن   چاپ