پیام سپاهان

آخرين مطالب

برنامه های دهه فجر در اصفهان اعلام شد فرهنگی

برنامه های دهه فجر در اصفهان اعلام شد
  بزرگنمايي:

سپاهان نیوز - اصفهان - مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان گفت: اجرای برنامه های کیفی و پرمحتوا در دهه فجر به مناسبت سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی مورد تاکید است.
به گزارش ایرنا، " جعفر عسگری " روز دوشنبه در جمع خبرنگاران باتشریح برنامه های ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی در استان اصفهان گفت: امسال برنامه سالروز ورود حضرت امام خمینی (ره) به ایران اسلامی روز 12 بهمن با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین " مهدی نیلی پور " مدیر بنیاد مهدی موعود (عج) استان اصفهان با موضوع فرهنگ فاطمی برگزار می شود.
وی ادامه داد: در سالروز ورود حضرت امام خمینی ( ره ) رژه تاکسی ها از خیابان فریبورگ، رژه موتور سواران از چهار راه تختی و حرکت کالسکه های کودکان از میدان فیض به سمت گلستان شهدا برگزار خواهد شد.
رئیس ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی اصفهان همچنین از برگزاری همایش پیشگامان انقلاب در روز 13بهمن در سالن همایش های صدا و سیمای مرکز استان خبر داد.
وی با بیان اینکه جشن های دهه فجر از 18 بهمن و پس از پایان دهه فاطمیه بر گزار خواهد شد، خاطرنشان کرد: جشن پیروزی از 18 تا 22 بهمن هر شب در سالن نیلفروش زاده دانشگاه اصفهان برگزار خواهد شد.
وی اظهار کرد: راهپیمایی 22 بهمن از مسیرهای هشت گانه به سمت میدان امام خمینی (ره ) برگزار می شود و سرلشکر پاسدار " رحیم صفوی " به عنوان سخنران این مراسم دستاوردهای برون مرزی انقلاب اسلامی ایران را تبیین می کند.
رئیس ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی اصفهان، افتتاح دهها پروژه عمرانی، برگزاری دهها محفل انس با قرآن، مسابقه فرهنگی، هنری و ورزشی و نور افشانی 15 نقطه شهر همزمان با شب 22 بهمن را از دیگر برنامه های این ستاد بیان کرد.
مدیر کل بنیاد شهید استان اصفهان نیز در این نشست از برگزاری 30 برنامه در کمیته ایثارگران ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی اصفهان خبر داد و افزود: همزمان با 19 بهمن سرکشی از آسایشگاهها جانبازان در شهرهاب اصفهان، خمینی شهر، نجف آباد و کاشان اجرا خواهد شد.
" داریوش وکیلی " برگزاری مسابقات ورزشی رالی، فوتسال و والیبال و مسابقات حفظ، قرائت و مفاهیم قرآن ویژه ایثارگران استان و همچنین غبار روبی گلزار شهدای اصفهان در روزهای 12 و 19 بهمن همچنین سرکشی از خانواده های شهدا و ایثارگران را از دیگر برنامه های این بیناد در دهه فجر اعلام کرد.
وی همچنین از برگزاری یادواره شهدای زرهی استان خبر داد و گفت: این یادواره 26 بهمن برای اولین بار در اصفهان برگزار می شود.
سرپرست آموزش و پرورش استان اصفهان نیز در این نشست بر لزوم حفظ وحدت در برنامه های دهه فجر تاکید کرد و گفت: برنامه های دهه فجر باید به فرصتی برای تجدید میثاق مردم با انقلاب تبدیل شود.
" محمد جواد احمدی " بابیان اینکه امسال 65 عنوان برنامه پیشنهادی برای دهه فجر به نواحی مختلف آموزش و پرورش ابلاغ شده است، افتتاح 21 پروژه آموزشگاهی، تقدیر از 2 هزار فرهنگی، برگزاری شب شعر فجر، برگزاری نماز وحدت، اجرای سرود انقلابی دانش آموزان در راهپیمایی 22 بهمن، برگزاری صبحگاه انقلاب و کرسی های آزاد اندیشی در مدارس از دیگر برنامه های کمیته دانش آموزی و فرهنگیان ستاد دهه فجر استان اصفهان اعلام کرد.
همچنین مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اصفهان از برگزاری 54 عنوان برنامه در سه حوزه فرهنگی، ادبی و هنری در کمیته کودکان و نوجوانان ستاد دهه فجر اصفهان خبر داد و گفت: اجرای 10 محفل ادبی و شب شعر با موضوع فرهنگ فاطمی و انقلاب اسلامی و برپایی نمایشگاه آثار کودکان با موضوع انقلاب اسلامی در 61 مرکز از جمله برنامه های این کمیته است.
" مهدی قربانی " با بیان اینکه هلال احمر، بهزیستی، کمیته امداد و صدا و سیما ازدیگر اعضای کمیته کودکان ستاد دهه فجر هستند، ادامه داد: هریک از این نهادها، برنامه های متنوعی را برای این ایام تدارک دیده اند.
وی اضافه کرد: افتتاح کانون های دانش آموزی و برگزاری ششمین المپیاد ورزسی شهرستانی از جمله برنامه های هلال احمر، برگزاری نمایشگاه کار دستی و شب خاطره گویی از جمله برنامه های بهزیستی، تولید و پخش سه هزار ساعت برنامه تلویزونی، 3500 ساعت برنامه خبری و 1500 ساعت پوشش برنامه های این ایام از جمله فعالیت های صدا و سیمای مرکز اصفهان و اعزام مدد جوبان کمیته امداد به مشهد مقدس و مسابقات قرآنی و کتابخانه ای از برنامه ای کمیته امداد استان در این ایام است.
هوشنگ محمودی معاون فرهنگی سپاه صاحب الزمان ( عج ) استان اصفهان نیز برگزاری نشست " زن، انقلاب اسلامی و هویت " و برگزاری صدها محفل و جشن در مساجد و پایگاههای بسیج را از جمله برنامه های کمیته بسیج ستاد دهه فجر اصفهان اعلام کرد.
مدیر فرهنگی دانشگاه اصفهان نیز برگزاری 12 کرسی آزاد اندیشی در دانشگاههای استان با موضوعات چالشی روز و جشنواره های مشترک دانشگاهی را ازجمله برنامه های کمیته دانشجویی ستاد دهه فجر اصفهان عنوان کرد.
ابراهیم رضایی با اشاره به اختلاف نسل ها در انقلاب، رصد ذائقه دانشجویان برای برنامه ریزی فرهنگی و هنری در دانشگاهها را ضروری دانست.
افسانه قاسمی رئیس کمیته بانوان ستاد دهه هم در این نشست برگزاری همایش استان "جوان، نشاط و انقلاب اسلامی" روز 21 بهمن و رو نمایی از کتاب " دخترک پا برهنه"، برگزاری کارگاه آموزشی پیشگیری از فشردگی با همکاری بهزیستی، نشست بهداشت روان ویژه نوجوان بند نسوان زندان اصفهان، اعزام 70 مبلغه به مدارس استان، برگزاری 50 گفتمان دینی، برپایی نمایشگاه مد و لباس در روزهای 19 و 18 بهمن در هتل آسمان، دیدار از خانواده های شهدا و زندانیان سیاسی دوران ستمشاهی، بازدید زنان شاغل از اماکن تاریخی، مسابقات بومی محلی در بند نسوان زندان و دیدار از خانواده شهدا و ایثارگران دفاع مقدس به ویژه خانواده شهدای زن را از برنامه های کمیته بانوان ستاد دهه فجر اصفهان عنوان کرد.
گ/ 7134/ 2093 **

لینک کوتاه:
https://www.payamesepahan.ir/Fa/News/20007/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

380 نفر در کمیسیون‌ پزشکی و تعیین درصد جانبازی شرکت کردند

راه‌اندازی مجدد دبیرخانه «شهر اسلامی» در شهرداری اصفهان

مشارکت 256 نیروی راهداری استان اصفهان در عملیات راهداری بارش های اخیر

گام بلند شهرداری اصفهان در بودجه‌ریزی حوزه فناوری اطلاعات

حیدرآباد؛ اصفهانی نو در قلب هندوستان

نیاز به 6 هزار میلیارد ریال اعتبار برای طرح‌های پیشگیری از سیل در اصفهان

میراث‌فرهنگی اصفهان باید دوباره زنده شود

بررسی ابعاد سیاسی علامه سیدمحمد باقر درچه‌ای/ یک کنش‌گری سیاسی با شاگردپروری

تصویب بیش از 50 مصوبه برای توسعه شرق شهرستان اصفهان

برنامه سینماهای اصفهان امروز جمعه 7 اردیبهشت + ساعت اکران «مست عشق» و قیمت بلیت

آغاز بازی های انتقامی پرسپولیس و اوسمار ویرا

برنامه پرواز‌های فرودگاه اصفهان در روز جمعه هفتم اردیبهشت 1403

موفقیت وشوکاران سپاهان در چین

دعوت هندبالیست های سپاهان به اردوهای تیم ملی

وضعیت قرمز هوا در دو ایستگاه اصفهان

چادگان؛ نگین گردشگری اصفهان

هوای روز جمعه اصفهان و کاشان آلوده است

اجرای 29 ویژه برنامه در منطقه 8 ویژه هفته فرهنگی اصفهان

بعضی از رنج ها‌‌‌‌‌‌‌ را نمیشه حل کرد!

داستانک/ انسان های بازنده

موجودات فضایی‌ بازی Exodus نژادهای متنوعی خواهند داشت

تلگرام با 15 قابلیت جدید نفس را در سینه واتساپ حبس کرد

اپل واچ سری X احتمالا از مادربرد با طراحی باریک‌تر استفاده خواهد کرد

فرمانده‌ای که روح نبرد را در کرانه‌ باختری دمید

مناسبت روز/ جمعه، 7 اردیبهشت‌ماه

اینفوگرافی/ 6 نشانه پنهان ابتلا به فرسودگی شغلی

ماجرای خاوری که در سیل اردستان زیر آب ماند

ضرورت توجه به سرمایه اجتماعی در تعامل مجلس و دولت/ وفاق و همدلی در اصفهان رو به ارتقا است

رفع نواقص پروژه بیمارستان بهارستان به خوبی پیش رفته است

اتخاذ بیش از 50 مصوبه برای حل مسائل و مشکلات شرق شهرستان اصفهان

نمایشگاهی از نیم قرن تلاش برای احیای جلفا

جریمه راننده پراید به سبک جرثقیل‌داران! + فیلم

50 مصوبه برای حل مشکلات شرق شهرستان اصفهان

بخشی از کتاب/ چون که او گل من است

ارتباط مغز و کامپیوتر؛ رقیب چینی تراشه نورالینک ایلان ماسک معرفی شد

گلکسی رینگ سامسونگ به هوش مصنوعی مجهز خواهد بود

سناتو آمریکایی خواستار جلوگیری از فروش تمام کالاها به هواوی شد

پالس‌های چراغ خاموش آمریکا

سرنوشت دلارهای نفتی کشورهای عربی حوزه خلیج فارس

تعطیلی پنج‌شنبه یا شنبه؛ در این یک فقره حق با بهروز افخمی بود!

آقای ذوالنوری ممنون

ماجرای قتل هولناک پدر به دست دختر جوانش

محاکمه یک پرستار قلابی به جرم قتل زن مسن

عاملان تیراندازی در اتوبان همت دستگیر شدند

اقامه نماز جمعه در مصلای امام خمینی شهر ایلام

استقبال پرشور یزدی‌ها از آیین احیای سنت گلاب‌گیری باغ جهانی دولت‌آباد

7 اردیبهشت به نام روز جهانی گز اصفهان ثبت شد

اصفهان موفق‌ترین استان در اجرای مأموریت ساماندهی اتباع خارجی است

شاعرانه/ چیزی کم از بهشت ندارد هوای تو

جدال اپل و اسپاتیفای بر سر قوانین اپ استور همچنان ادامه دارد