پیام سپاهان

آخرين مطالب

مهر از حماسه نصف‌جهان گزارش می‌دهد؛

حماسه‌ای به عظمت تاریخ نقش جهان/پای آرمان‌های انقلاب ایستاده‌ایم سیاسی

حماسه‌ای به عظمت تاریخ نقش جهان/پای آرمان‌های انقلاب ایستاده‌ایم
  بزرگنمايي:

سپاهان نیوز - اصفهان – امروز اصفهانی‌های ولایت‌مدار بار دیگر حماسه‌ای به عظمت تاریخ پرافتخار نصف‌جهان و میدان 100 ساله نقش جهان را رقم زدند و به دنیا اعلام کردند که پای آرمان‌های انقلاب ایستاده‌ایم.

خبرگزاری مهر ، گروه استان ها - فاطمه کازرونی: امروز بار دیگر آسمان نقش‌جهان از نواهای بهاری مردم نصف‌جهان در دفاع از انقلاب اسلامی رنگ آبی معنویت بر خود گرفت، آواهایی که تا دل آسمان نقش جهان پرواز کرد و در تاریخ این انقلاب جاودانه شد. امروز شیرمردان و شیرزنان اصفهانی بار دیگر حماسه آفریدند، مردمی که 39 سال پیش نیز با تمام وجود به میدان دفاع از ندای عدالت‌خواهی رهبر کبیر انقلاب اسلامی برای برپایی پرچم دین و مبارزه با طاغوت زمان به میدان آمدند و در طول سال‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی نیز در کنار مردم دیگر شهرهای کشور رویش هر جوانه انقلاب اسلامی را جشن گرفتند.
نصف‌ جهانی‌ها، نقش جهان را با آواهای انقلابی خود ریسه بستند
امروز نیز مردم اصفهان همپای دیگر مردم شهرهای کشورمان میدان تاریخی نقش جهان را با آواهای انقلابی خود ریسه شادی و شور بستند تا روزی دیگر را در کتاب تاریخ این میدان باستانی با نام پایداری در راه دین و انقلاب اسلامی به ثبت برسانند.
حضور پرشور مردم اصفهان در راهپیمایی 22 بهمن چشم خیابان‌های اصفهان را به اندازه‌ای نورانی ساخت که قاب تصویر عکاسان و فیلم‌برداران ایرانی و خارجی حتی از بام آسمان‌ها نیز قادر به تصویر کشیدن این شکوه و عظمت ناب نبود.

مردم انقلابی و ولایت‌مدار اصفهان از ساعتی پیش از آغاز راهپیمایی 22 بهمن با شوری وصف ناشدنی قدم در جشن پیروزی انقلاب اسلامی گذاشتند و بار دیگر اوج وفاداری خود را به آرمان‌های انقلاب و نظام در چشم جهانیان به تصویر کشیدند .
خیابان‌ های فرعی اصفهان از جمعیت انباشته شد
مردم نصف‌جهان امروز در پاسخ به گزافه‌گویی‌های روز افزون برخی سران استکباری به ویژه آمریکای جنایتکار و سخنان بیهوده ترامپ بر علیه ملت ایران با حضور پرشور خویش جواب این یاوه‌گویی‌ها را دادند به نوعی که حتی خیابان‌های فرعی اصفهان از جمعیت مردم انباشته شد، خیابان چهارباغ پایین تا میدان شهدا و چهارباغ عباسی تا میدان انقلاب و شهدا از جمعیت انباشته بود به نوعی که در خیابان‌های بسیار دور از میدان امام حسین (ع) مانند خیابان شیخ بهایی، ابوذر و خیابان‌های فرعی میدان امام مانند خیابان طالقانی نیز جمعیتی انبوه موج می‌زد .
گردشگران، تعجب خود از شور مردم اصفهان را در قاب دوربین‌ها مهمان کردند
در میانه صفوف به هم فشرده اصفهانی‌ها در راهپیمایی 22 بهمن حضور عکاسانی از دیگر کشورهای خارجی جلب توجه می‌کرد اما نکته جالب در این میان حضور گردشگرانی بود که با تعجب به این جمعیت عظیم نگریسته و گاه از جوانان به زبان انگلیسی درباره علت این راهپیمایی سوالاتی می‌پرسیدند و با دوربین‌های خود از این تجمع عظیم مردمی که با حضور کودکان زینت داده شده بود عکس و فیلم می‌گرفتند.

مردم اصفهان با شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و با برافراشتن پلاکاردهایی با عنوان «مطیع امر رهبریم»، «تا آخر ایستاده ایم»، «به عشق رهبر آمدیم»،« 22 بهمن ماه، یوم الله» و «آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند» و با دردست داشتن پرچم‌های سه رنگ جمهوری اسلامی در صفوفی به هم فشرده از تمامی مسیرهای اعلام شده تا میدان نقش جهان راهپیمایی کردند.
عکس شهدای هسته‌ای و عزم ملت ایران در دفاع از دستاوردهای انقلاب
عکس‌هایی از شهدای هسته‌ای بر دستان مردم اصفهان در میدان نقش ‌جهان چشم دوربین خبرنگاران خارجی را به چالش کشید و با زبانی گویا عزم ملت ایران در دفاع از دستاوردهای انقلاب و مبارزه با مستکبران را در گوش دنیا فریاد کرد .
حضور جانبازانی که بر ویلچر نشسته و کودکی نیز بر روی زانوان خود نشانده بودند، به همراه خانواده نقش زیبایی از همدلی تمام اقشار انقلابی اصفهان را در میدان نقش جهان رقم زده است.
امروز کودکان خردسال اصفهانی نیز دست در دست پدران و مادران خویش نهادند و با سربندهای یا زهرا (س) پا به میدان راهپیمایی روز 22 بهمن نهادند تا به دنیا اعلام کنند انقلاب اسلامی ایران نسل اول، دوم سوم و حتی دهم و صدم نمی‌شناسد، نوجوان و جوانان ایران نیز با مشت‌های گره کرده خود امروز به میدان آمدند و فریاد بیزاری از استکبار و ظلم را سر دادند تا به دنیا اعلام کنند که دفاع از آرمان‌های انقلاب تمام شدنی نیست.
نوازدانی که با دست‌های کوچکشان یادآور پیام تاریخی امام خمینی شدند
نوزادانی که در آغوش پدر و مادر و به صحنه اعلام وفاداری با آرمان‌های انقلاب آمدند گویی زمانی را به تصویر کشیدند که امام خمینی (ره) خطاب به دشمنان فرمود که سربازان من در گهواره هستند، نوزادانی که با زبان بی‌زبانی به دشمنان این خاک و بوم اعلام می‌کنند برای دفاع از دین و میهن به تبعیت از علی اصغر شیرخوار امام حسین (ع) از گهواره تا گور مدافع انقلاب اسلامی هستند و در جوانی نیز همانند شهید حججی ها گرچه روزهای پیروزی انقلاب اسلامی و گرچه امام را به چشم ندیده‌اند اما جان برکف بر راه آرمان‌های انقلاب و دفاع از رهبر معظم انقلاب ثابت قدم هستند و به پیروی از ولی فقیه زمان آرش‌گونه از نثار قطعه قطعه تن خویش در راه دفاع از میهن باکی نیز ندارند.
حضور پررنگ اقشار مختلف مردم، اصناف و گروه‌های مختلف سیاسی
در طول مسیرهای برگزاری مراسم و میدان امام (ره) نیز ایستگاه‌های فرهنگی و صلواتی به چشم می‌خورد که نشان از حضور پررنگ اقشار مختلف مردم، اصناف و گروه‌های مختلف سیاسی در اصفهان در راهپیمایی امسال داشت .

اصفهانی‌های حاضر در میدان نقش جهان سپس به شکل یکپارچه شعار مرگ بر آمریکا، انگلیس و اسرائیل را فریاد زدند و با شعارهای «مرگ بر صهیونست»، «حسین حسین شعار ماست، شهادت افتخار ماست» و «ای رهبر آزاده، آماده‌ایم آماده» روحیه مبارزه‌طلب خود را در جواب هر نوع خیال خام و گزافه به دشمنان نشان دادند .
اجرای سرودهای حماسی مختلف به ویژه توسط نوجوانان در میدان نقش جهان و مداحی سید رضا نریمانی به مناسبت شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) از برنامه‌های 22 بهمن امسال بود.
پیام‌هایی برای مسئولان؛ «وقتی امام عاشقان نائب است اطاعت از خامنه‌ای واجب است»
در میان پلاکاردهای مختلف مردم شعارهای جالبی مانند «وقتی امام عاشقان نائب است اطاعت از خامنه‌ای واجب است»، «مذاکره با آمریکا ممنوع»، «مسئولان ذوق نکنند به عشق رهبری آمدیم»، حقوق‌های نجومی هجوم به ارزش‌ها است»، «با فرهنگ انقلابی پهپاد می‌سازیم ولی با فرهنگ غیرانقلابی سنگ پا وارد می کنیم» از حاشیه‌های جالب راهپیمایی 22 بهمن بود که بسیار واضح پیام مردم را به دنیا و مسئولان کشور اعلام می‌کرد.

امروز پس از سخنرانی سردار صفوی در میدان امام خمینی (ره) مردم اصفهان قطع نامه قرائت شد و مردم پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی را به طول ده‌ها متر را در میدان نقش جهان و در برابر جایگاه به نشانه وفاداری به نظام جمهوری اسلامی ایران بر سر کشیدند تا به دنیا بگویند سایه این انقلاب و نظام تا همیشه بر سر این ملت خواهد بود . »
زینت میدان نقش‌جهان با 39 سبد گل
در پایان مراسم 39 سبد گل به یاد سی و نهمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و یاد و خاطره شهدای فجر 57 میدان نقش جهان را زینت بست.
مردم اصفهان بار دیگر ‌همپای ملت همیشه در صحنه ایران به میدان آمدند تا به مستکبران اعلام کنند که تا خون در رگ دارند پای انقلاب، امامت ولایت ایستاده‌اند .
آذین صف‌جهان با شور انقلابی و شعور دینی
مردم نصف‌جهان سپس به شکل یکپارچه نماز ظهر و عصر را در میدان تاریخی نقش جهان اقامه کردند و شور انقلابی خود را برخاسته از الگوهای دینی است در چشم دنیا به تصویر کشیدند.

لینک کوتاه:
https://www.payamesepahan.ir/Fa/News/20779/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

وحدت؛ قربان این گشت! /تحلیل کیهان از بازتاب حمله ادعایی به اصفهان/اقدام با ریزپرنده دلخوشی یا مقدمه اقدام اصلی؟!

فرمانده بلندپایه سپاه: پنج ساعت قبل از شروع عملیات علیه اسرائیل از خاک ایران، به کشورها خبر دادیم / ایران در زمین نتانیاهو بازی نکرد

به یاد رشادت‌های فاتح نبل و الزهرا

عراق: ما به طور مداوم تنش‌ها در منطقه را رصد می‌کنیم

جلوه معماری اصیل ایران در کوچه دوطبقه کاشان (فیلم)

برق در دولت آباد وصل شد

پیتزابر اسرائیلی در اصفهان!

گزارش Surfshark: از سال 2004 تاکنون، میلیاردها حساب کاربری هک شده‌اند

اپل پیام‌رسان‌های واتساپ و تلگرام را از اپ استور چین حذف کرد

ناراحتی عجیب تلویزیون سعودی از اتفاقات اصفهان!

شواهدی از تخریب در پایگاه هوایی اصفهان وجود ندارد

فوت یک نفر در پی غرق شدگی در استخر کشاورزی

دومین پیروزی بسکتبالیست‌های مهابادی مقابل نماینده ایلام

واژگونی 405 در جاده شهرضا - دهاقان 6 مصدوم داشت

پیدا شدن بقایای 3 جوان مفقود شده در دامنه کوه سبلان

قدیمی‌ترین عکس از میدان نقش جهان اصفهان

سی ان ان: هیچ آسیبی به پایگاه هوایی اصفهان وارد نشده است

واکنش امیرعبداللهیان به ماجرای اصفهان و ادعا‌های اسرائیل

وزش باد علت قطع برق در یکی از محلات شهر دولت‌آباد

باد و طوفان علت قطعی برق در دولت آباد اصفهان

دل ز جان برگیر و در بر گیر یار مهربان

اگزینوس 2500 احتمالاً عملکرد بهینه‌تر نسبت به اسنپدراگون 8 نسل 4 خواهد داشت

زلزله تایوان نزدیک به 100 میلیون دلار به TSMC خسارت وارد کرده است

رونمایی اسپیکر نمایشگردار اپل محتمل‌تر شد

گلکسی زد فلیپ 6 با پردازنده پرچمدار قدرت‌نمایی کرد

کوچک‌ترین نفوذ دشمن زیر چشم نیروهای مسلح قرار می‌گیرد

سی‌ان‌ان: اتفاق خاصی برای پایگاه هوایی ایران رخ نداده

توضیح امیرعبداللهیان درباره ریزپرنده‌های ساقط‌ شده در اصفهان

تصویر واضح تر از مکان مورد حمله صهیونیست ها در اصفهان + جزئیات

پیش بینی رگبار باران و وزش باد همراه با گردوخاک

هیچ آسیبی به ‌پایگاه هوایی اصفهان وارد نشده است

هاآرتص: نتانیاهو یک آدم حراف و طبل تو خالی از کار درآمد | باید به باتلاق غزه برگردیم

واکنش ظریف به آتش بازی‌های امروز در اصفهان

صحبت های شنیدنی دکتر الهی قمشه ای

مارک زاکربرگ می‌گوید متا در حال توسعه دستگاه پوشیدنی مانند تراشه مغزی نورالینک است

گوشی وان پلاس Ace 3 Pro طراحی کاملاً جدیدی خواهد داشت؟

قیمت هدست متا کوئست 2 به‌طور دائمی افت کرد

فیلم|حضور مردم اصفهان کنار زاینده‌رود

آغاز عملیات پروژه مشارکتی حضرت ولی عصر(عج) در منطقه 12 اصفهان

بسکتبالیست‌های مهابادی نماینده ایلام را هم از پیش رو برداشتند

ریزپرنده‌های ساقط‌ شده در اصفهان هیچ خسارت مالی و جانی نداشتند/پیام ایران به روشنی به آمریکا و سایر طرف‌ها منتقل شده است

بررسی آخرین راهکارهای رفع مشکلات زیست‌محیطی اصفهان در جلسه مشترک شهرداری و استانداری

واکنش اتحادیه اروپا به حادثه در اصفهان: نشانه‌ها حاکی از کاهش تنش‌هاست

واکنش امیرعبداللهیان به ماجرای اصفهان و ادعاهای اسرائیل

نخستین تصویر ماهواره ای از پایگاه هوایی ایران در اصفهان بعد از حمله صهیونیست ها

اتحادیه اروپا: گزارش‌ها درباره حادثه اصفهان رادنبال می‌کنیم/ نشانه‌ها حاکی از کاهش تنش‌هاست

(ویدئو) اصفهان، امروز چه گذشت؟

چاپ پنجمین جلد مجموعه تاریخ ایران‌زمین درباره طاهریان و آل بویه

جنجال هوش مصنوعی؛ تریلر جعلی فیلم جیمز باند با بازی هنری کویل وایرال شد

برنامه/ ردیاب بهترین مکان تحت پوشش شبکه‌های تلفن همراه