پیام سپاهان

آخرين مطالب

امام جمعه گلپایگان:

حضور مردم در صحنه های مختلف رمز بقای انقلاب اسلامی است سیاسی

حضور مردم در صحنه های مختلف رمز بقای انقلاب اسلامی است
  بزرگنمايي:

سپاهان نیوز - گلپایگان - امام جمعه گلپایگان گفت: حضور مردم در صحنه های مختلف رمز بقای انقلاب اسلامی است، لذا مسئولین کشور باید تمام تلاش خود را برای حضور پرشور مردم در صحنه های مختلف نگه دارند.

به گزارش خبرنگار مهر ، آیت الله سید علی طهماسبی ظهر یکشنبه، در حضور پرشور راهپیمایی مردم انقلابی شهرستان گلپایگان ضمن تقدیر از تجدید میثاق مردم با امام راحل، شهدای گرانقدر و بیعت مجدد با ولی امر مسلمین حضرت آیت الله خامنه ای اظهار داشت: حضور شما مشت محکمی بر دهان استکبار به سرکردگی امریکا، اسرائیل و کشورهای غربی است که اخیراً رجزخوانی در خصوص فعالیت های تسلیحات موشکی و نفوذ منطقه ایران در خاورمیانه داشته اند.
وی با بیان اینکه حضور مردم در صحنه های مختلف رمز بقای انقلاب اسلامی است، افزود: اگر مردم در صحنه نباشند حضرت امیرالمؤمنین (ع) با آن همه توان و قدرتش خانه نشین می شود بنابراین مسئولین کشور باید تمام تلاش خود را برای حضور پرشور مردم در صحنه های مختلف نگه دارند زیرا با این حضور باید قدر مردم را دانست و برای اصلاح معاش و اقتصاد ملت باید مخلصانه مجاهدت کرد.
امام جمعه گلپایگان تصریح کرد: تحقق اولویت هایی همچون اشتغال، رونق اقتصادی و مبارزه با فساد هیچ گاه با تکیه بر شعار درمانی و وعده های توخالی و برجامی میسر نمی شود بلکه اقدام و عمل انقلابی، مدیریت یک دل و جهادی می طلبد و در این راستا باید مسئولان کشور به جای چشم دوختن به بیگانگان و صرف هزینه های گزاف برای توافقات بی ثمر به توانمندی های داخلی تکیه کرده و با اعتماد بر جوانان، کشور را به قله های پیشرفت و ترقی برسانند.
وی خطاب به شرکت کنندگان در راهپیمایی عظیم 22 بهمن بیان داشت: آغاز چهلمین سال انقلاب اسلامی را جشن گرفتیم و بدانیم دشمن هیچ گاه دست از دشمنی خود بر نمی دارد، امروز تهدیدهایی نظام، انقلاب و ملت ما را تهدید می کند که هیچ گاه نباید از آنها غافل شویم.
طهماسبی با تأکید بر حمایت همه جانبه اقشار مختلف مردم از ولایت فقیه و آرمان های آن، دومین تهدید دشمن را تضعیف اندیشه و روحیه انقلابی برشمرد و افزود: مقام معظم رهبری در دیدارها و اجتماعات مختلف بر انقلابی بودن همه مسئولان و دست اندرکاران در سطوح مختلف تأکید کرده اند و باید بدانیم دشمن دقیقاً به دنبال عکس این قضیه و خواستار این است تا روحیه انقلابی ما را تضعیف کند اما مردم با حضور پرشور خود در راهپیمایی باشکوه 22 بهمن اعلام کردند که همانند روزهای اول انقلاب بلکه استوارتر انقلابی بوده و انقلابی باقی خواهند ماند.
وی سومین تهدید دشمن را ترویج اقتصاد فرهنگی ذکر کرد و بیان داشت: در این وادی دشمن به شدت وارد عمل شده و قصد ترویج فرهنگ مبتذل خود را با دورکردن حجاب از زنان در سر می پروراند و می خواهند جوانان ما را لاابالی کنند به همین لحاظ باید حواسمان جمع باشد زیرا فرهنگ ما فرهنگ عاشورایی و زهرایی است و هیچ گاه در مقابل فرهنگ مبتذل غرب پسگرد نخواهیم داشت و با سربلندی و سرافرازی فرهنگ اصیل ایرانی و اسلامی خود را مراقبت خواهیم کرد.
امام جمعه گلپایگان چهارمین تهدید دشمن را ترویج ملی گرایی و ملیت گرایی برشمرد و افزود: برخی به دنبال تقویت ملی گرایی هستند تا جوانان ما که هشت سال در دفاع مقدس جنگیدند، حماسه آفریدند و حیرت بر دهان همه ابرقدرت های دنیا با شعار «یا حسین»و «یا زهرا» شکوه و عظمت آفریدند را به بیراهه سوق دهند که ما باید در جلوگیری از ترویج آن حواسمان جمع باشد، ایران اسلامی برای ما عزیز است نه ایرانی که توأم با ملی گرایی و ملیت گرایی باشد.
اختلاف افکنی بین مسئولان کشور و آحاد ملت پنجمین تهدید امروز دشمن بود که از سوی وی بیان شد و در این راستا ضمن تأکید بر آیه شریفه: «واعتصمو بحبل الله جمیعا»، اظهار کرد: اجتماع شما دشمن کش و وحدت و یکپارچگی شما همه نقشه های شیطانی دشمنان را نقش بر آب خواهد کرد.
طهماسبی ششمین تهدید دشمن را ترویج تجمل گرایی و اشرافی گری دانست و افزود: متأسفانه هم صدا و سیمای ما با نمایش برخی سریال ها منعکس کننده تجمل گرایی و اشرافی گری و برخی تبلیغات نیز در این راستا عمل می کند و اینها برای نظام ما بد است ملت ما نباید تجمل گرا شوند و اشرافی گری در میان آنها ترویج شود زیرا رفتن به این راه، دور شدن از اهداف انقلاب را در پی خواهد داشت.
وی در پایان خطاب به برخی از مسئولان کشور اظهار داشت: قدر این ملت را بدانید. کسی که در انجام وظیفه اش کوتاهی کند و به خاطر پست و مقام توانش را برای مشکلات مردم خرج نکند اگر در مسئولیت بماند خیانت به خون شهدا، آرمان های انقلاب و مردم کرده بدیهی است کسی باید در صحنه حاضر باشد و مسئولیت قبول کند که مجاهدانه برای خدمت به این مردم تلاش کند.

لینک کوتاه:
https://www.payamesepahan.ir/Fa/News/20781/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

شهر هوشمند را تبدیل به تجربه عملیاتی کردیم

لزوم پیوست رسانه‌ای پروژه‌ها در شهر/ محتوای رسانه‌ها باید مورد سنجش قرار گیرد

گندم‌کاران مبارزه با آفت سن گندم را انجام دهند

راه اندازی سومین مرکز تخصصی نماز کشور در استان؛بزودی

ثبت 15 دستاورد هوشمندسازی در سازمان آتش‌نشانی اصفهان

احیای گلابگیری باغ دولت‌آباد یزد برای تأمین گلاب حرم رضوی

ورزنه شهر فرشتگان چادر سفید ایران

آماده باش دستگاههای امدادی و خدمات رسان در مناطق جنوب و شرق استان

تجهیز نگهبانان دامداری‌ها به وسایل ارتباطی

افتتاح دوره های شرح و تفسیر نهج البلاغه در شهر دولت آباد

صعود تیم مهاباد به دور دوم مسابقات بسکتبال لیگ دسته دو کشور

نشستی دربارۀ ابن‌سینا و مکتب فلسفی اصفهان

نظام آموزشی اردستان، معاونت آموزشی و پرورشی ندارد

چرا اردستان معاونت آموزشی و پرورشی ندارد؟

پیش‌بینی بارش‌های رگباری و تندباد برای 11 شهرستان اصفهان تا آخر شب

برای خریدن کتاب هایی درباره اهل بیت(ع) به چه چیزهایی باید توجه شود؟

«صفحه اول اینترنت» برای تمرکز بیشتر بر دیدگاه‌ها، آپدیت شد

گزارش درآمد سه ماهه متا اعلام شد؛ سقوط 16 درصدی سهام غول فناوری

شاهکار ایرانی در سریلانکا

نجات روسیه با اقتصاد موازی

اصفهان؛ میخی بر تابوت اسرائیل

هشدار زرد هواشناسی مدیریت بحران اصفهان را به حالت آماده‌باش درآورد

مطالبه‌گری؛ مهمترین برنامه عملیاتی بنیاد شهید و امور ایثارگران در دولت سیزدهم

اهدای 14 سری جهیزیه به 14 زوج زیر پوشش بهزیستی در اصفهان

آژیر قرمز در اصفهان / فرونشست به آثار باستانی هم رسید

یکی از مشکلات شهرستان اصفهان وجود نگاه برخوردار است

آب مهمترین مسئله در شرق اصفهان است

امدادرسانی گروه‌های جهادی کاشان در سیل

نمایشگاه بین‌المللی صنایع وابسته فرش ماشینی برگزار می‌شود

بهره برداری از زورخانه ده ونک

افتتاح بخشی از رینگ چهارم ترافیکی اصفهان تا پایان سال

وقتی درد دل می‌کند؛ گوش باش، نگاه باش

بررسی گوشی Redmi 10 5G؛ اقتصادی و پرطرفدار

«طوفان اقصی» کار این ژنرال اسرائیلی را ساخت

هشدار درباره آینده اقتصاد ایران

مهاجرت با ویزای جعلی

فیلمی که آمریکا را به وحشت انداخت!

«اقتصاد» میدان شلغم‌فروشان شده است!

اختلاف بر سر افزایش حقوق بازنشستگان به کجا می‌رسد؟

قرعه کشی پخش مناظره‌های انتخاباتی صدا و سیمای اصفهان

«امیدآفرینی» بهترین اسلحه برای مبارزه در جنگ ترکیبی دشمن است

اعلام فراخوان جایزه ملی داستان و بازآفرینی در اصفهان

کاشت 200 اصله نهال در گلپایگان

برند شهر اصفهان باید حفظ شود/ آماده تعامل با رسانه‌ها هستیم

اعزام زائران اصفهانی حج تمتع از سوم خرداد به سرزمین وحی

ادامه بارش‌ها در شرق و شمال اصفهان

میزبانی انتخابی تیم‌ملی برای مسابقات آسیایی پرس‌سینه به مهاباد رسید

تعامل مسئله‌محور می‌تواند راه نجات سازمان‌ها و رسانه‌ها باشد

سیل از 4 طرف کاشان را محاصره کرد

ورزنه شهر فرشتگان چادر سفید ایران + فیلم