پیام سپاهان

آخرين مطالب

خبر در حال تکمیل است+فیلم و عکس

ناپدید شدن هواپیمای مسافربری/شرایط نامساعد جوی/ اسامی مسافران سیاسی

  بزرگنمايي:

سپاهان نیوز - هواپیمای تهران- یاسوج 50 دقیقه بعد از پرواز از صفحه رادار ناپدید شد که به دلیل شرایط نامساعد جوی همچنان تیم‌های ارزیاب اورژانس به محل حادثه نرسیده‌اند و لاشه هواپیما رؤیت نشده است.

خبرگزاری مهر - گروه استان ها: هواپیمای «ای تی آر 72 – 600 » متعلق به هواپیمایی آسمان ساعت هشت بامداد امروز از فرودگاه مهرآباد تهران به سمت فرودگاه یاسوج «تیک آف» کرد و در حدود ساعت 8 و 50 دقیقه هوایپما از صفحه رادار ناپدید شد.
مطابق اطلاعات اولیه اعلام شده از سوی مسئولان هواپیمایی آسمان هواپیما در 14 مایلی شهر یاسوج و در نزدیکی روستای «بیده» به کوه دنا برخورد کرده است. این هوایپما 60 مسافر داشته است که از این تعداد 59 نفر بزرگسال و یک نفر کودک بوده است و دو نفر خلبان، دو کمک خلبان و دو مهماندار و دو نفر از عزیزان امنیت پرواز جزء مسافران هواپیما بوده اند.

آخرین اخبار از این سانحه هوایی را در زیر می خوانید.
13:16 پیگیری قضایی سقوط هواپیمای تهران-یاسوج
دادستان عمومی و انقلاب یاسوج گفت: به عنوان مدعی العموم و در مقام پیگیری حقوق عامه ماجرای تلخ و تاسف بار سقوط هواپیما را پیگیری می کنیم.
رئیس کل دادگستری استان اصفهان گفت: دستور بررسی ویژه سقوط هواپیما تهران - یاسوج صادر شد.
13:14 فیلم/ تصاویر جدید از فرودگاه یاسوج


12:57 اورژانس هوایی یاسوج محل سقوط را حوالی روستای بیده اعلام کرد
اورژانس هوایی یاسوج بعد از دو بار پرواز محل سقوط هواپیمای آسمان را در نزدیکی روستای بیده از توابع بخش پادنا در شهرستان سمیرم اعلام کرد.
12:57 اعزام یک تیم عملیاتی از فارس به محل حادثه هواپیما
12:57 اعزام 11 تیم امدادی هلال احمر به پادنا
مدیرعامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد از اعزام 11 تیم امدادی و 11 خودروی امداد و نجات این جمعیت به منطقه وقوع حادثه سقوط هواپیمای تهران - یاسوج در شهرستان سمیرم خبر داد.
12:46 هواپیما پیدا نشد/ اعزام تیم های کوهنوردی برای جستجو
هواپیمای مسافربری تهران- یاسوج، صبح امروز دقایقی پس از پرواز از رادار خارج و پس از مدتی مفقودی، خبر سقوط آن در سمیرم تأیید شد.
جستجوهای هوایی و زمینی برای یافتن هواپیما تا کنون بی نتیجه بوده است.
12:43 محل سقوط هواپیما نامشخص است/احتمال سقوط هواپیما در ارتفاعات
معاون هلال احمر اصفهان با اشاره به وسعت منطقه ای که هواپیما در آن سقوط کرده است، گفت: جستجو برای یافتن محل سقوط هواپیما ادامه دارد.
جزئیات این خبر را اینجا بخوانید.
12:40 تردد دشوار در محل حادثه سقوط هواپیما /محل حادثه برف پوش است
یکی از کوهنوردان محلی در خصوص محل حادثه هواپیمای یاسوج - تهران گفت: محل حادثه نقطه ای بسیار صعب العبور است و امکان تردد در آن محل با وسیله نقلیه امکان پذیر نیست.
12:37 آخوندی مامور تشکیل ستاد بررسی سانحه سقوط هواپیما شد
با دستور رییس جمهور و بر اساس قانون سازمان هواپیمایی کشوری؛ وزیر راه و شهرسازی ماموریت یافت با حضور و تشکیل ستاد بررسی سانحه در این سازمان؛ ضمن مدیریت، پیگیری و انجام هماهنگی‌های لازم جهت خدمات امدادی، علل حادثه سقوط هواپیمای شرکت آسمان را سریعا گزارش نماید.
12:33 محلی ها صدای انفجار را شنیده اند
هم اکنون گروه های امدادی هلال احمر در منطقه سقوط هواپیما در منطقه پادنا حضور دارند و تاکنون چندین روستاها و ارتفاعات و دره های منطقه جستجو شده است اما هنوز لاشه هواپیما دیده نشده است.
گفته می شود محلی ها صدای انفجار هواپیما را شنیده اند اما مشخص نیست محل دقیق حادثه کجا بوده است.
بارش برف و وزش شدید باد ادامه دارد، احتمال داده می شود هواپیما به ارتفاعات کوه دنا برخورد کرده باشد.
12:22 آماده باش تیم های بحران 4 استان در پی سقوط هواپیمای مسافربری
مدیر ستاد بحران سازمان پزشکی قانونی کشور با بیان این مطلب افزود: تیم های عملیات استان های فارس، اصفهان و کهگیلویه و بویراحمد در حال آماده باش هستند. اکیپ فوق‌العاده استان تهران هم به حالت آماده باش درآمده تا در صورت نیاز به استان اصفهان اعزام شود.
12:21 فیلم/ تصاویری از دنا
مرورگر شما از ویدئو پشتیبانی نمی‌کند.
فایل آن‌را از اینجا دانلود کنید: video/mp4
12:20 سفر مقامات با هواپیمای VIP ماهان به محل حادثه
یک مقام مسئول در شرکت هواپیمایی ماهان در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به وقوع سانحه سقوط هواپیمای ای تی آر با 66 سرنشین صبح امروز در حوالی سمیرم پس از برخورد با کوه دنا گفت: از سوی مسئولان درخواست پرواز VIP با هواپیمای ماهان شده است که قرار است این هواپیما برای بررسی سانحه به محل سقوط هواپیما پرواز کند.
به گفته این مقام مسئول در هواپیمایی ماهان، این هواپیما در حال آماده سازی است و تا یکی، دو ساعت دیگر پرواز انجام خواهد شد.
12:18 اعزام 12 دستگاه آمبولانس به محل سقوط هواپیما
اورنگ ایلامی سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج به خبرنگار مهر گفت: با توجه به شرایط جوی حاکم بر منطقه سقوط هواپیما، امکان اعزام بالگرد و اتوبوس آمبولانس وجود ندارد .
وی از اعزام 12 دستگاه آمبولانس به منطقه خبرداد و گفت: شرایط منطقه به گونه ای است که امیدواریم امکان عبور این آمبولانس ها میسر شود.
12:12 تلاش دستگاه‌های امدادی سمیرم برای ورود به محل حادثه هواپیما
اصغر سلیمی، نماینده مردم سمیرم در مجلس شورای اسلامی در حاشیه نشست علنی امروز مجلس، در جمع خبرنگاران و در پاسخ به خبرنگار مهر درباره جزئیات سقوط هواپیمای تهران ـ یاسوج در منطقه سمیرم اظهار داشت: امروز صبح صدای شدیدی در منطقه پادنای علیاء در شهرستان سمیرم که هم‌مرز استان‌های کهگیلویه و بویراحمد و اصفهان قراردارد، شنیده شده است.
وی افزود: این منطقه در کنار قُلَل مرتفع دنا قرار دارد و با توجه به باد شدیدی که می‌وزد و مه‌آلود بودن منطقه، فقط صدای شدید شنیده شده، اما فعلاً می‌گویند که در منطقه‌ای بین روستاهای نُقُل و کهنگان احتمال سقوط وجود دارد، اما پیگیر هستیم که محل دقیق حادثه مشخص شود.
12:10 تعدادی از نمایندگان در ستاد بحران سازمان هواپیمایی حضور یافتند
نایب رئیس مجلس از حضور رئیس کمیسیون عمران و 2 نماینده استان کهگیلویه در جلسه ستاد بحران سازمان هواپیمایی خبر داد.
12:07 12 تیم امداد به محل سقوط هواپیما اعزام شد
علی راسایی مدیرکل ستاد بحران کهگیلویه و بویراحمد به خبرنگار مهر گفت: در پی سقوط هواپیمای مسافربری تهران- یاسوج با 66 سرنشین، 12 تیم امداد و نجات از استان کهگیلویه و بویراحمد به محل سقوط هواپیما در سمیرم اعزام شد.
پیش از ظهر امروز یکشنبه، هواپیمای مسافربری تهران - یاسوج با 66 سرنشین از رادار خارج و دقایقی بعد سقوط هواپیما در منطقه سمیرم استان اصفهان تأیید شد.
12:07 فیلم/ خانواده مسافران هواپیما
مرورگر شما از ویدئو پشتیبانی نمی‌کند.
فایل آن‌را از اینجا دانلود کنید: video/mp4
12:06 اسامی جانباختگان حادثه سقوط هواپیمای تهران - یاسوج
به دنبال سقوط هواپیمای مسافربری در منطقه پادنای سمیرم سرنشینان این هواپیما جان خود را از دست دادند که اسامی آنها به شرح زیر است:
1 . شهید محمود بهشتی
2. شهید فرهاد معصومی
گفتنی است این دو نفر از نیروهای امنیت پرواز بوده اند.
ادامه اسامی را اینجا بخوانید.
12:00 بوران شدید در محل حادثه سقوط هواپیما
محمد پوران فر که به عنوان مسئول تیم امدادی به منطقه سقوط هواپیمای تهران - یاسوج اعزام شده است اعلام کرد: برف و بوران شدید در منطقه سقوط هواپیما امداد رسانی با مشکل جدی مواجه کرده است.
وی افزود: از طریق زمینی با توجه به شرایط بد هوایی به منطقه نزدیک شده ایم و سعی داریم، محل سقوط را شناسایی کنیم.
وی بیان کرد: از طریق هوایی امکان ادامه هوایی نداریم از محور یاسوج به اصفهان و از مسیر فرعی در حال تلاش برای امداد رسانی هستیم.
پوران فر گفت: الان 5 واحد امدادی از شهرهای و روستاهای نزدیک به حادثه در محل حادثه حضور دارند اما چیزی رویت نشده است.
11:47 3 تیم امدادی به محل سقوط هواپیمای یاسوج اعزام شد
آرش شیروانی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه سه تیم امدادی هلال احمر از شهرستان بروجن به محل سقوط هواپیما اعزام شد، اظهار داشت: این تیم های امدادی شامل 15 نیروی امدادی هلال احمر هستند.
وی بیان کرد: نیروهای امدادی به منطقه سقوط هواپیما در ارتفاعات پادنا در منطقه سمیرم اصفهان اعزام شدند.
رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان بروجن بیان کرد: این نیروهای امدادی شامل نیروهای امدادی و نجات کوهستان هستند.
11:47 تیمهای زمینی به محل سقوط هواپیما نزدیک شده اند/شرایط نامساعد جوی
پس از وقوع حادثه هواپیمای تهران - یاسوج، تیمهای امدادی به منطقه اعزام شده اند و در تلاش هستند به منطقه نزدیک شود.
بارش برف در ارتفاعات و مه گرفتگی شدید موجب شده است رسیدن امداد گران به محل حادثه با مشکل مواجه شوند.
طبق اعلام هلال احمر تیمهای هوایی برای رسیدن به منطقه با مشکل جدی مواجه شده اند اما تیمهای زمینی به منطقه رسیده اند و تا لحظاتی دیگر به محل حادثه خواهند رسید.
11:33 هواپیما «ای تی آر» تهران - یاسوج به کوه دنا برخورد کرده است
مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی آسمان گفت: هواپیمای «ای تی آر» به کوه دنا برخورد کرده است.
سید محمد تقی طباطبایی در سخنانی با بیان اینکه هوایپمای «ای تی آر» مدل 72 ساعت هشت بامداد امروز از فرودگاه مهرآباد تهران به سمت فرودگاه یاسوج «تیک آف» کرد اظهار داشت: در حدود ساعت 8 و 50 دقیقه متاسفانه هوایپما از صفحه رادار ناپدید شد.
وی با بیان اینکه بعد از جستجوهایی که در منطقه داشتیم مطلع شدیم که متاسفانه هوایپما در 14 مایلی شهر یاسوج و در نزدیکی روستای «بیده» به کوه دنا برخورد کرده است گفت: این هوایپما 60 مسافر داشته است که از این تعداد 59 نفر بزرگسال و یک نفر کودک بوده است و دو نفر خلبان و کمک خلبان و دو مهماندار و دو نفر از عزیزان امنیت پرواز جزء مسافران هواپیما بوده اند.
وی گفت: شماره پرواز این هواپیما 3704 بوده است.
11:31 شورای مدیریت بحران در سمیرم تشکیل شد
شورای مدیریت بحران شهرستان سمیرم به دنبال سقوط یک فروند هواپیما در منطقه کهنگان پادنا، تشکیل شده است.
دستگاه های امدادی و مسئول در این زمینه در حال حاضر در حال اعزام به این منطقه هستند تا در مورد نحوه امدادرسانی به مصدومان احتمالی تصمیم گیری کنند.
کهنگان 120 کیلومتر با شهرستان سمیرم فاصله دارد.
11:26 تشکیل جلسه کمیته بحران در سازمان هواپیمایی/ تایید سقوط
جعفرزاده با تایید سقوط هواپیما در حوالی سمیرم اعلام کرد: جلسه کمیته بحران سقوط ای تی آر آسمان در سازمان هواپیمایی کشوری تشکیل شده است.
11:25 هنوز لاشه هواپیما رویت نشده است
مدیر هماهنگی و کنترل عملیات هلال احمر گفت: هنوز لاشه هواپیما از سوی مردم یا نیروهای امدادی رویت نشده است.
مرورگر شما از ویدئو پشتیبانی نمی‌کند.
فایل آن‌را از اینجا دانلود کنید: video/mp4
رئیس فوریت‌های پزشکی استان کهگیلویه و بویر احمد گفت: هواپیمای مسافربری تهران _یاسوج در کوه های پادنا سقوط کرد. به دلیل مه آلود بودن هوا اورژانس هوایی استان قادر به فرود نشد و هم اکنون با خودرو درحال اعزام به محل هستند.
11:22 تشکیل ستاد بحران در فرودگاه یاسوج
شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران از تشکیل ستاد بحران در فرودگاه یاسوج خبر داد و اعلام کرد این فرودگاه در آماده باش کامل به سر می برد.
11:21 اطلاعی از مصدومین و کشته شدگان سقوط هواپیمای تهران – یاسوج نداریم
رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی استان اصفهان گفت: هنوز آماری از مصدومین و کشته شدگان حادثه سقوط هواپیمای تهران – یاسوج نداریم.
غفور راستین در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با تایید سقوط هواپیمای تهران – یاسوج در سمیرم اظهار داشت: هنوز از شرایط مسافران این هواپیما اطلاعی نداریم و در مسیر این حادثه هستیم.
وی افزود: بر اساس گزارشات واصله این هواپیما صبح امروز از مدار خارج شده و بنا بر مشاهدات مردم در پادنای سمیرم سقوط کرده است.
11:19 جلسه فوق العاده کمیسیون عمران در پی سانحه هواپیمای تهران- یاسوج
رئیس کمیسیون عمران مجلس از جلسه فوق العاده این کمیسیون با حضور مسئولان سازمان هواپیمایی کشور برای بررسی سانحه هواپیمای تهران- یاسوج خبر داد.
محمدرضا رضایی کوچی در گفتگو با خبرنگار مهر از جلسه فوق العاده کمیسیون عمران برای بررسی سانحه سقوط هواپیمای تهران- یاسوج خبر داد.
نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: طبق اطلاعات موجود، خلبان هواپیمای آسمان بعد از اینکه درخواست کاهش ارتفاع می دهد، از رادار خارج می شود.
وی افزود: جلسه فوق العاده کمیسیون عمران برای بررسی این موضوع احتمالا با حضور مسئولان سازمان هواپیمایی کشور برگزار خواهد شد.
رئیس کمیسیون عمران در خصوص نامه آخوندی وزیر راه و شهرسازی به رئیس مجلس شورای اسلامی مبنی بر اعلام آمادگی برای حضور در مجلس، گفت: به دلیل اینکه مجلس درگیر بودجه بود، فعلا پاسخی به این نامه داده نشده است.
11:18 توضیحات فرماندار سمیرم
فرماندار سمیرم گفت: هواپیمای مسافربری تهران _ یاسوج در کوه های پادنا سقوط کرد.
وی افزوده است: به دلیل مه آلود بودن هوا، اورژانس هوایی استان قادر به فرود نشد و هم اکنون با خودرو درحال اعزام به محل هستند
11:17 درخواست اعزام بالگرد برای امدادرسانی از فارس
معاون امداد و نجات هلال احمر اصفهان از درخواست اعزام بالگرد از فارس به منطقه کهنگان پادنا که هواپیمای تهران سقوط کرده است خبر داد.
داریوش کریمی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه به دلیل تیم های هلال احمر بعد از حادثه سقوط هواپیمای تهران - یاسوج به منطقه کهنگان پادنا اعزام شده اند، اظهار داشت: با توجه به دشواری دسترسی به این مسیر بالگرد از استان فارس اعزام خواهد شد.
وی از اعزام نیروهای امدادی از پایگاه های شهرضا، دهاقان و پادنا به محل این حادثه خبر داد و گفت: هنوز تعداد تلفات این حادثه مشخص نیست.
11:14 سخنگوی سازمان هواپیمایی: جزئیاتی از محل سقوط نداریم
جعفرزاده سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری دقایقی قبل در گفت وگو با شبکه خبر اعلام کرد: پرواز تهران ـ یاسوج هواپیمایی آسمان 8:54 از مهرآباد به سمت یاسوج پرواز کرد که دقایقی بعد از آن مرکز منترل فضای کشور اعلام کرد آن را در صفحه رادار ندارد.
وی افزود: در حال حاضر جزئیات دیگری در دست نیست و پس از دریافت اطلاعات تکمیلی، اطلاع رسانی خواهد شد.
11:10 کوهستانی بودن منطقه و عدم امکان اعزام آمبولانس
سخنگوی سازمان اورژانس کشور نیز اعلام کرد: تیم واکنش سریع سازمان اورژانس کشور با یک فروند بالگرد خود جهت امدادرسانی و ارزیابی در آسمان اصفهان به پرواز درآمدند.
با توجه به کوهستانی بودن منطقه امکان اعزام آمبولانس وجود ندارد و اخبار تکمیلی در این خصوص اعلام می‌شود.
11:06 فیلم/ توضیحات معاون استاندار کهکیلویه و بویراحمد
مرورگر شما از ویدئو پشتیبانی نمی‌کند.
فایل آن‌را از اینجا دانلود کنید: video/mp4
11:04 اعزام چند بالگرد امداد در پی سقوط هواپیما در سمیرم
سرپرست اورژانس کشور گفت: هواپیمای تهران-یاسوج در منطقه سمیرم در جنوب اصفهان سقوط کرده است و هم اکنون تیم های ارزیاب به محل حادثه اعزام شده اند.
11:03 تصویری از کاپیتان هواپیما

11:02 توضیحات علاء الدین بروجردی
علاء الدین بروجردی نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی در حاشیه جلسه علنی امروز در جمع خبرنگاران گفت: هواپیمای ای تی آر شرکت هواپیمایی آسمان با 60 مسافر و 6 خدمه صبح امروز از رادار خارج شده است.
رئیس کمیسیون امنیت ملی اظهار داشت: مشاهدات مردمی نشان دهنده وقوع سانحه هوایی است. خبرهایی مبنی بر سقوط این هواپیما دریافت کردیم و منتظر تایید آن از سوی مراجع رسمی هستیم.
11:02 سقوط هواپیما
به گزارش خبرنگار مهر ، هواپیمای تهران - یاسوج که صبح امروز از مدار خارج شده بود، در سمیرم استان اصفهان سقوط کرده است.
هنوز از جزئیات و تعداد تلفات این حادثه خبری در دست نیست.
10:59 محو شدن هواپیما از صفحه رادار
پرواز صبح امروز تهران-یاسوج دقایقی پیش از صفحه رادار محو شد.

لینک کوتاه:
https://www.payamesepahan.ir/Fa/News/22156/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

غفلت از سرکشی به خانواده های شهدا پذیرفتنی نیست

آغاز رقابت بیش از سه هزار داوطلب کنکور در مهاباد

آموزش تفکیک پسماند به بیش از 1000 دانش‌آموز پیش‌دبستانی در اصفهان

خواهرخوانده اصفهان میزبان عظیم‌ترین پنجره شیشه‌ای رنگی جهان

کنترل استرس و روش‌های خاص طب سنتی برای آن

رقابت بیش از 64 هزار اصفهانی در مارتن کنکور 1403

شاخص آلودگی هوای اصفهان امروز پنجشنبه 6 اردیبهشت 1403 + آخرین وضعیت

رقابت بیش از سه هزار داوطلب کنکور در مهاباد آغاز شد

رقابت بیش از 3 هزار داوطلب کنکور در مهاباد آغاز شد

مهار 80 درصد از سیلاب‌ها با اجرای طرح‌های آبخیزداری در فریدونشهر+ فیلم

استفاده از توانمندی‌ دانش‌بنیان‌ها برای رشد و توسعه مدیریت شهری اصفهان

اصفهان، اقلیم معناست

رمان جدید اکبر والایی چاپ شد/«بر فراز کشتزار» در بازار نشر

هوش مصنوعی متن‌باز جدید اپل معرفی شد؛ پردازش بدون نیاز به اینترنت

این عینک، زبان اشاره را ترجمه می‌کند

ایران دفعه بعد 3 هزار موشک و پهپاد به اسرائیل می‌زند یا 30 هزار؟!

خواب آشفته اسرائیل برای منطقه

مخالف تعطیلی دو روز در هفته هستم؛ با تعطیلی جمعه هم مخالفم! / نماینده‌ها اگر خسته هستند، مجلس را تعطیل کنند

توضیحات قوه قضاییه درباره حکم توماج صالحی

هوای اصفهان و 6 شهر مجاور سالم است/کاشان بر مدار نارنجی آلودگی

آغاز رقابت 64 هزار و 719 داوطلب در استان اصفهان

هوای اصفهان و 5 شهر مجاور سالم است/کاشان بر مدار نارنجی آلودگی

پیش‌بینی 300 عنوان برنامه برای کنگره ملی شهدای کاشان

دو گوشی قدیمی به پایان چرخه عمر رسیدند و دیگر آپدیت نمی‌شوند

استفاده هکرها از دستگاه‌های سیسکو برای جاسوسی

سرمقاله آفرینش/ از دست رفتن سرمایه های مردم در طرح های بی بازده

غزه‌ای‌ها زیر آوار گرسنگی

بازیگر زیاده‌طلب منطقه

هوای اصفهان در شرایط پاک قرار دارد

حضور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان در برنامه زنده صبح عالی

آغاز نوبت اول آزمون سراسری در اصفهان

خواهر لاتین‌تبار اصفهان؛ شهر میادین و دروازه دنیای جدید

واکنش مداخله جویانه آمریکا به صدور حکم بدوی برای خواننده رپ زیرزمینی | ادعای مقام آمریکایی برای اعمال فشار بر ایران

سفر منطقه‌ای استاندار اصفهان به شرق شهرستان اصفهان

دکلمه خوانی زیبا با صدای خسرو شکیبایی

واتس‌اپ به ارسال پیام به شماره‌های ذخیره نشده و ورود با فیس‌آی‌دی مجهز می‌شود

کیهان مطرح کرد: اصلاح‌طلبان در کنار دلالان و رانت جویان

ادب از که آموختی؟... از روزنامه اعتماد!

89 درصد فقرا از شاغلین سابق و امروز هستند/ ماجرای تحمیل ایمان با زور را کنار بگذارید

تکریم و سپاسگزاری استاندار و مدیرکل بنیاد مازندران از والدین معزز شهیدان والامقام سروی

بنیاد باید به نهاد راهبردی و مطالبه‌گر تبدیل شود

برنامه پرواز‌های فرودگاه اصفهان در روز پنجشنبه ششم اردیبهشت 1403

اعتبار 350 میلیارد ریالی برای افزایش ایمنی تردد شهروندان در منطقه 7 اصفهان

«تشریفات ساده»، تلفیقی از تئاتر و سینما

تو که با عاشقان درد آشنایی

صحبت های دادستان کل کشور درباره اجرای طرح نور

برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز 6 اردیبهشت 1403 + جدول

قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز 6 اردیبهشت 1403+ جدول

برگزاری نمایشگاه گل و گیاه در اصفهان

هفته‌ فرهنگی اصفهان فرصتی برای معرفی هنرمندان و اندیشمندان است