پیام سپاهان

آخرين مطالب

ویژه گیمرها؛ معرفی بازی‌های موبایلی که گرافیک کنسولی دارند علمی

ویژه گیمرها؛ معرفی بازی‌های موبایلی که گرافیک کنسولی دارند
  بزرگنمايي:

پیام سپاهان - گیم فا / به دنبال بازی های موبایل با کیفیت بالا و گرافیک کنسولی هستید؟ پس با من همراه باشید تا آثار مختلف و متنوع موبایل با گرافیک منحصر به فرد را بررسی کنیم.
سلام به شما کاربران گیمفا؛ از آن جایی که از قسمت قبل «معرفی بازی‌های موبایلی با گرافیک کنسولی» استقبال کردید، تصمیم گرفتیم تا چند بازی موبایلی دیگر هم به شما معرفی کنیم. با ادامه‌ی این مطلب همراه باشید.
مناسب برای گوشی‌های پایین‌رده
Dead Space

پیام سپاهان


یکی از جذاب‌ترین انتخاب‌ها در سبک وحشت-بقاء، بدون شک بازی‌ Dead Space است. نسخه‌ی اول این بازی برای پلتفرم موبایل پورت شده و اگر از طرفداران این سری باشید و حتی گوشی قدرتمندی نداشته باشید، می‌توانید آن را به راحتی اجرا کنید.
بازی دست کمی از نسخه‌ی اصلی ندارد و همچنان می‌تواند آن حال و هوای ترسناک، اتمسفر مرده و لحظات دلهره‌ آور را به شما القا کند. البته Dead Space روی موبایل‌های جدید، به صورت عادی اجرا نمی‌شود و برای اجرای آن، باید از یک سری ترفندها، مانند نصب آپدیت‌های غیر رسمی که توسط طرفداران برای گوشی‌های جدیدتر بهینه‌ شده‌اند، استفاده کنید.
Max Payne

پیام سپاهان


حتما در جریان هستید که نسخه‌های اول و دوم Max Payne، قرار است به زودی ریبوت شوند و حالا فرصت بسیار خوبیست تا نسخه‌ی اول این بازی محبوب را روی پلتفرم موبایل تجربه کنیم! این یک پورت از نسخه‌ی اصلی روی موبایل به حساب می‌آید که حتی از نظر بصری، بهبودهایی نیز داشته است.
داستان، راجع به افسر پلیسی است که همسر و فرزندش به قتل رسیده‌ و قصد دارد تا از عواملی که این کار را با خانواده‎‌‌ی او کرده‌اند، انتقام بگیرد. گان‌پلی بازی فوق العاده بوده و به همراه ویژگی اسلوموشن محبوب این سری، بسیار لذت‌بخش ظاهر شده است و طرفداران بازی‌های سبک Noir و شوتر سوم شخص، حسابی از آن لذت خواهند برد.
Super Mario Run

پیام سپاهان


ماریو از آن دسته شخصیت‌هایی محسوب می‌شود که اکثر طرفداران بازی‌های ویدیویی با او خاطرات شیرینی دارند و عرضه‌ی نسخه‌ی موبایلی بازی، یکی از بهترین اتفاقاتی بود که برای گیمرها افتاده است. Super Mario Run یک بازی رانر است که از مراحل مختلفی تشکیل شده و از نظر بصری، حال و هوای مشابه‌ای با نسخه‌های اصلی بازی روی کنسول‌های نینتندو دارد.
این بازی، دارای یک دموی رایگان است که می‌توانید همین حالا آن را دریافت و تجربه کنید و در صورتی که از آن لذت بردید، می‌توانید اثر اصلی را به قیمت 5 دلار، خریداری کنید.
مناسب برای گوشی‌های میان رده
Streets of Rage 4

پیام سپاهان


دیگر کمتر کسی است که با بازی Streets of rage یا به قولی، همان شورش در شهر آشنا نباشد. نسخه‌ی چهارم این سری، یکی از سورپرایز‌های ویژه‌‌ی سال 2020 بود و موفقیت و همچنین عملکرد بسیار خوب آن، موجب پورت بازی به پلتفرم موبایل شد.
در این نسخه از بازی نیز شاهد همان استایل قدیمی Beat ’em up بازی هستیم که با ظاهری مدرن بازگشته، تا ادامه‌ی داستان نسخه‌ی سوم را بعد از گذشت سال‌ها روایت کند. باز هم قرار است در شهر آشوب ایجاد کرده و با دشمنانی متعدد مبارزه کنیم و از طرفی، شاهد بازگشت کاراکتر‌های آشنای این مجموعه، با ظاهری پخته‌تر باشیم.
آرت استایل بازی بسیار زیباست و با آثار امروزی کاملا مطابقت دارد. این اثر، یک تجربه‌ی بسیار جذاب به شمار می‌رود و حتی اگر نسخه‌ی کنسولی آن را تجربه کرده باشید، می‌توانید تا باری دیگر، بازی را روی تلفن همراه خود تجربه کرده و از آن لذت ببرید.
بازی‌های راکستار

پیام سپاهان


علاوه بر Max Payne که در بخش تلفن‌های پایین رده دربارۀ آن صحبت کردیم، تعدادی دیگر از بازی‌های راکستار نیز، به پلتفرم موبایل آمده‌اند. نسخه‌های : Liberty City Stories ،Chinatown Wars ،3 ،Vice City و San Andreas از سری Gta و Bully از عناوین این دسته به شمار می‌روند.
راکستار با ایجاد بهبود‌های گرافیکی و همچنین ارائه‌ی یک سیستم بسیار خوب جهت کنترل بازی، توانسته است تا این آثار محبوب را روی این پلتفرم نیز موجود کند. اگر از طرفداران هر یک از بازی‌های مذکور هستید و دوست دارید تا دوباره به تجربه‌‌ی آن‌ها بپردازید، این فرصت را از دست ندهید.
(راستی! همانطور که برای نسخه‌‎‎ی کامپیوتری این بازی‌ها، مادهای مختلفی عرضه شده بود، یک سری ماد برای نسخه‌های موبایلی نیز موجود است و حتی به وسیله‌ی آن‌ها می‌توانید San Andreas را به صورت آنلاین و رول‌پلی روی موبایل تجربه کنید!)
Need for Speed No Limits

پیام سپاهان


در قسمت قبل، سری به نسخه Most wanted از فرانچایز Need for Speed زدیم و حال در این قسمت، به جدید‌ترین اثر از این سری، یعنی No Limits خواهیم پرداخت.
No Limits شباهت‌های بسیار زیادی به مجموعه‌ی آسفالت دارد، اما شاهد تعداد بسیاری از المان‌‌های Need for Speedهای قدیمی، از جمله پلیس‌های بی‌اعصاب و نورهای نئون موجود در شهر هستیم. بازی گرافیک فوق‌العاده‌ای دارد و گیم‌پلی آن نیز بسیار جذاب ظاهر شده است.
اگر قصد دارید تا کمی‌ هم در پلتفرم موبایل از دست پلیس‌ها فرار و با دیگر پلیرها رقابت کنید، No Limits یکی از بهترین انتخاب‌های شما خواهد بود.
League of Legends: Wild Rift

پیام سپاهان


اگر به انجام بازی‌های MOBA علاقه دارید، آرکین را تماشا کرده‌اید و یا حداقل استریم‌ها و مسابقات ورزش‌های الکترونیک را دنبال کرده باشید، حتما با اسم League of Legends آشنا هستید. Wild Rift نام نسخه‌ی موبایلی این بازی پرطرفدار است که توسط ریوت گیمز روی پلتفرم موبایل عرضه شده است.
بازی شباهت بسیار زیادی به نسخه‌‌ی Pc دارد و بسیاری از کاراکتر‌ها و قهرمانان نسخه‌ی اصلی را، در این ورژن نیز شاهد هستیم. اگر به دنبال بازی‌های رقابتی و نفس‎‌‌گیر آنلاین می‌گردید، تجربه‌ی Wild Rift خالی از لطف نخواهد بود.
LEGO Star Wars: The Force Awakens

پیام سپاهان


اسباب‌بازی‌های لگو، یکی از محبوب‌ترین اسباب بازی‌ها در سرتاسر دنیا هستند و همین امر باعث شد تا حتی انیمیشن و بازی‌های مختلفی از روی آن‌ها ساخته شود. یکی از بهترین بازی‌های لگویی ساخته شده، LEGO® Star Wars™: TFA نام دارد که یک نسخه‌ی موبایلی از آن نیز موجود است.
بازی، دقیقا داستان فیلم The Force Awakens را روایت می‌کند و البته شامل یک سری شوخی بامزه نیز می‌شود. اگر از طرفداران سری لگو یا دنیای جنگ ستارگان هستید، می‌توانید به تجربه‌ی بازی LEGO® Star Wars™: TFA بپردازید و در جهان جنگ‌های ستاره‌ای، به ماجراجویی بپردازید.
Avakin Life

پیام سپاهان


Avakin Life یک بازی آنلاین است که حال و هوایی مشابه با سری بازی‌های Sims دارد. توجه اصلی سازندگان این اثر بر خلق جهانی پویا بوده، که در آن بتوانید کار پیدا کنید، با دیگر پلیر‌ها آشنا شوید، خانه بخرید و به شخصی‌‌سازی تمامی این موارد بپردازید.
تیم سازنده به خوبی از این عنوان پشتیبانی می‌کند، بر وسعت دنیای آن می‌افزاید و امکانات بیشتری را در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. بازی دارای مناطق و مکان‌های گردشگری، تفریحی و تجاری بسیاریست که می‌توانید با دوستان خود در آن‌ها وقت بگذرانید و در ایونت‌های مختلفی که سازندگان برگزار می‌کنند، شرکت کنید.
گرافیک Avakin Life از حیث بصری بسیار جذاب است و تعداد بسیار زیادی آیتم و لوازم و لباس‌های مختلف، جهت شخصی‌سازی کاراکتر شما و یا ساختمانی که در آن زندگی می‌کنید، وجود دارد. خیلی راحت می‌توانید این اثر را از طریق فروشگاه گوشی هوشمند خود دریافت کنید.
Shadow Fight 3

پیام سپاهان


Shadow Fight 3 یکی از بهترین انتخاب‌های موجود در سبک مبارزه‌ای، برای پتلفرم موبایل به شمار می‌آید. داستان بازی بسیار جذاب و درگیر کننده است و کاراکترهایی که با آن‌ها آشنا می‌‎شوید، شخصیت‌پردازی جالبی دارند. در این اثر، تعداد بسیار زیادی سلاح سرد وجود دارد که هر یک استایل مبارزاتی خود را می‌طلبند و همین ویژگی، یکی از اصلی ترین دلایل موفقیت بازی به شمار می‌رود.
گرافیک Shadow Fight 3 نیز بسیار چشم‌نواز بوده و شرکت در مبارزات آن در کنار ترک‌های موسیقی بسیار زیبایش، یکی از بهترین‌ تجربه‌هاییست که می‌تواند روی این پلتفرم برای شما رقم بخورد. پیشنهاد می‌کنم که اگر تا به حال به سراغ تجربه‌ی این بازی نرفته‌اید، حتما آن را امتحان کنید.
مناسب برای گوشی‌های بالارده
ARK: Survival Evolved

پیام سپاهان


ARK: Survival Evolved یکی از آن بازی‌های بسیار محبوب در سبک بقا است که نسخه‌ی موبایلی آن در دسترس کاربران این پلتفرم قرار دارد. هدف از این بازی، ساخت یک زندگی دوباره و بقاء در جزیره‌ای است که دایناسورها نیز در آن زندگی می‌کنند. شما در این بازی می‌‌توانید کشاورزی کنید، به شکار بروید، پناهگاه بسازید و حتی دایناسورها را رام و از آن‌ها برای کار‌های مختلفی مانند حمل و نقل و مبارزات استفاده کنید.
ARK: Survival Evolved گرافیک بسیار خوبی دارد و از نظر بصری بسیار چشم نواز است. این اثر تجربه‌ی به نسبت سنگینی به شمار می‌رود و پیشنهاد می‌کنم که اگر گوشی قدرتمندی دارید، به سراغ تجربه‌ی این بازی بروید و از آن لذت ببرید.
Injustice 2

پیام سپاهان


Injustice 2، اثری مبارزه‌ای است که در سال 2017، نسخه‌ی موبایلی آن نیز منتشر شد. بازی در دنیایی روایت می‌شود که در آن جوکر باعث کشته شدن لوییس لین و فرزدندش شده است. او سوپرمن را مسموم کرد تا همسرش را به شکل Doomsday ببیند و سپس او را به قتل برساند؛ حال این ابرقهرمان پرآوازه، از نظر روانی بیمار شده و قصد دارد تا بر دنیا حکومت دیکتاتوری خود را برپا کند. بازی داستان بسیار خوبی دارد و گیم‌پلی آن نیز سرگرم کننده است. Injustice 2 تجربه‌ی بسیار مناسبی را از حیث بصری ارائه می‌دهد و از طرفی، از کات‌سین‌های ساخته شده برای نسخه‌ی کنسولی در این بازی استفاده شده است.
Alien: Isolation

پیام سپاهان


شاید باورش برایتان سخت باشد، اما موبایل‌های امروزی آن‌قدر پیشرفت کرده‌اند که می‌توان بسیاری از بازی‌های کنسولی قدیمی را روی آن‌ها به راحتی پورت کرد. یکی از این پورت‌های بسیار موفق که حسابی بین طرفداران محبوبیت دارد، نسخه‌ی موبایلی Alien: Isolation است.
بازی دقیقا تجربه‌ای مشابه نسخه‌ی کنسولی را با یک ظاهر بسیار بهینه ارائه می‌دهد و برای آن دسته از گیمر‌هایی که به دنبال عنوانی جذاب در سبک وحشت-بقاء روی موبایل هستند، گزینه‌ی بسیار خوبی محسوب می‌شود.
Alien: Isolation به شدت بازی سنگینی است و پیشنهاد می‌شود تنها در صورتی که مجهز به یک موبایل هوشمند پرچم‌دار هستید به سراغ تجربه‌ی آن بروید.
LifeAfter: Night falls

پیام سپاهان


LifeAfter یک بازی آخرالزمانی آنلاین است که در آن بازیکنان باید تلاش کنند تا در یک جهان زامبی‌زده زنده بمانند و به ساخت پناهگاه و جمع‌آوری منابع مختلف بپردازند. گرافیک در LifeAfter، یکی از مهم‌ترین عناصر است و تجربه‌ی آن روی بالاترین حالت گرافیکی، دست کمی از آثار کنسولی موجود در بازار ندارد.
در این بازی می‌توانید سلاح‌های مختلفی بسازید و به کمک آن‌ها، با زامبی‌ها بجنگید و به همراه دیگر بازیکن‌ها، به ماموریت‌های مختلف اعزام شوید. این اثر نیز تجربه‌ی سنگینی است و برای تجربه‌ی آن، نیاز به یک تلفن‌همراه بالارده خواهید داشت.
نظر شما در مورد فهرست ما چیست؟ آیا بازی دیگری در ذهن دارید که گرافیکی در حد یا نزدیک به عناوین کنسولی ارائه دهد؟

لینک کوتاه:
https://www.payamesepahan.ir/Fa/News/376115/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

انتقادها از تعطیلی پنجشنبه ها / نشانه‌ای از ترجیح سیاست بر اقتصاد

واژگونی اتوبوس مسافربری در یزد حادثه ساز شد

رئیسی اسرائیل را تهدید به پاسخ شدیدتر کرد

کنایه سنگین نماینده مجلس به رئیسی درباره قیمت دلار

تکریم معلمان در خور شان آنان باشند

برای دلار 20 هزار تومانی و تورم 30 درصدی فریاد وااسلاما سر دادند؛ الان دلار 65 هزار تومانی و تورم 45 درصدی را توجیه می‌کنند

آغاز مبارزه با آفات و علف‌های‌هرز در گندم‌زار‌های مهاباد

نشانه‌ای برای اتحاد درونی بازیکنان سپاهان (عکس)

عملیات عمرانی با «مَنقاش» در اصفهان

پیروزی تیم بسکتبال مهاباد در نخستین گام مسابقات کشوری

حواشی دربی اصفهان در روزی که سپاهان از بحران فاصله گرفت +فیلم

تخصیص 550 میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی در اردستان

برگزاری جلسه بررسی پروژه‌های اجرایی بهره برداری و توسعه آب شرب شهر مهاباد

گلایه اصفهانی‌ها از پرحادثه و خطرآفرین بودن خیابان اصلی محله گورت + فیلم

ربیعی: مقاومت ما بعد از پنالتی سپاهان شکسته شد/ دربی اصفهان باید باکیفیت‌تر باشد

گردهمائی بزرگ و صمیمی جانبازان 70 درصد همدان با مسئولان استان

تجلیل از فرماندهان نیروهای مسلح به مناسبت روز ارتش در مهاباد

لیگ برتر فوتبال ایران؛ برتری سپاهان در شهرآورد اصفهان

انسداد 20 محور روستایی در شمال سیستان و بلوچستان

روزی که نباشم هواداران تشویقم می‌کنند/ با وجود پیروزی مقابل ذوب‌آهن مانند بازنده‌ها بودیم

ارائه تسهیلات اشتغال به مددجویان اردستانی

نمایش اسب‌های اصیل نژاد ایرانی در همایشی در نطنز

آغازعملیات مبارزه با آفات و علفهای هرز در گندمزارهای مهاباد

بازدید از بنا‌های تاریخی اصفهان، پنجشنبه رایگان است

تشکیل مجلس مشورتی بانوان، فرصتی برای مشارکت گسترده‌تر زنان در جامعه

کیفیت دربی اصفهان راضی‌کننده نبود/ باتوجه به فاصله کم بازی‌ها به ریکاوری ذهنی نیازمندیم

کشف یک سنگ قبر از دورۀ صفوی در کاشان

محمد ربیعی: این مدل بازی باب میل من نیست؛ دربی اصفهان باید جذاب‌تر باشد

آغاز به کار جنبش تحریم علمی اسرائیل در اصفهان

سپاهان 1 - 0 ذوب آهن/ زردپوشان فاتح دربی اصفهان شدند

25 اردیبهشت آخرین فرصت دریافت شناسه یکتا

مورایس: سپاهان شایسته بُرد در شهرآورد اصفهان بود

اوسمار ویرا در حال تماشای دربی اصفهان / فیلم

وظایف فرهنگی23 دستگاه در زمینه حجاب وعفاف

تعطیلی کاخ عالی‌قاپو اصفهان در 30 فروردین

راهپیمایی مردمی در حمایت از عملیات موفق وعده صادق سپاه

دلیل عجیب و متفاوت یک مرد برای خفه کردن همسرش

سپاهان 1 - 0 ذوب آهن/ زردپوشان فاتح دربی اصفهان شدند + فیلم

سپاهان فاتح شهرآورد دیار زاینده‌رود

برتری سپاهان مقابل ذوب آهن در دربی معوقه اصفهان

تحویل 450 کلاس درس به آموزش و پرورش استان اصفهان

شهریار مغانلو ترک عادت نکرد؛ گلزنی در دربی اصفهان

ربیعی: سعی کردیم کمتر به سپاهان موقعیت بدهیم

معدوم کردن 6 تن فرآورده‌های خام دامی غیر بهداشتی در خمینی شهر

همایش دوچرخه سواری در شهر خور

حال خوب مردم در روزهای پایانی فروردین

صحبت‌های محمد ربیعی سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان:

مورایس: لیاقت برتری در دربی اصفهان را داشتیم

مراسم رژه نیروهای مسلح دراصفهان

پیروزی تیم بسکتبال مهاباد در نخستین گام