پیام سپاهان

آخرين مطالب

تدوین 61 رقابت قهرمانی کشور در تقویم ورزش کارگری کشور برای سالجاری اجتماعی

تدوین 61 رقابت قهرمانی کشور در تقویم ورزش کارگری کشور برای سالجاری
  بزرگنمايي:

پیام سپاهان - رییس فدراسیون ورزش کارگری در حاشیه مجمع انتخاباتی هیئت ورزش کارگری استان اصفهان گفت: این فدراسیون برنامه‌های خیلی خوبی را امسال برگزار خواهد کرد و 61 رقابت قهرمانی کشور در تقویم تدوین شده است و سه رقابت جدی در لیگ‌های ورزشی برگزار خواهیم کرد و لیگ تنیس روی میز کشور در حوزه کارگری هم با حضور تیم‌های متعدد از واحد‌های صنعتی بعنوان یک لیگ جدی برگزار خواهد شد.
جواد رمضی با اشاره به اینکه سال آینده چند اعزام بین‌المللی در پیش داریم، افزود: مسابقات ورزش کارگران جهان سال آینده برگزار خواهد شد و بسیار خوشحالم که این اتفاق در این موقعیت و این مقطع زمانی رُخ داد تا بتوانیم بهره‌برداری مطلوبی را از شروع به کار جدی هیات ورزش کارگری استان اصفهان بعمل آوریم.
او گفت: هفت رقابت بین‌المللی را امسال برگزار خواهیم کرد و در صورت فراهم شدن زمینه لازم، تیم‌های ملی کُشتی ساحلی، فرنگی، کاراته و جودو به رقابت‌های بین المللی اعزام خواهند شد و اعزام و صعود بانوان کوهنورد کشورمان به قله آرارات کشور ترکیه و همچنین رقابت‌های بین المللی شرکت‌ها و کمپانی‌ها را در ایتالیا در پیش رو داریم که تنها دریافت ویزا و روادید آن باقی مانده است.
او بیان کرد: تیم ملی فوتبال کارگری هم در حال اعزام به رقابت‌های بین‌المللی کرواسی است و همه این موارد در عمل بعنوان پیک فعالیت‌های بین المللی در سال جاری محسوب می‌شود.
رییس فدراسیون ورزش کارگری اضافه کرد: ورزشکاران اصفهانی بسیار با اخلاق و در بخش‌های مختلف بسیار توانمند هستند و بدون شک در سال‌های اخیر سهم عمده‌ای در مسابقات ورزش کارگری کشور داشته‌اند.
او ادامه داد: سیاست کلان کشور در باره موضوع زیرساخت‌ها و سرانه‌های ورزشی از سال1370 با تدوین آیین‌نامه اجرایی ماده 150 قانون کار عملیاتی و بیش از 200 مجموعه ورزشی ویژه کارگران تملک شد که نشان دهنده وجود عزم جدی در این زمینه است.
رییس فدراسیون ورزش کارگری اظهار داشت: واحد‌های صنعتی هم در این سال‌ها مجموعه‌های ورزشی خوبی را بر این اساس احداث کرده و در اختیار کارگران ورزشکار قرار داده‌اند.
به گفته وی، توجه به ورزش کارگری ناظر به بُرش و دربرگیری بخش عمده‌ای از آحاد جامعه، بسیار تاثیرگذار است و تحقق شعار ایران قوی، بطور قطع با نشاط و شادابی جامعه کارگری، رابطه بسیار تنگاتنگی دارد.
او اضافه کرد: ورزش کارگری در کشور بیش از 50 سال سابقه فعالیت دارد و امروز در دوره بلوغ فدراسیون ورزش کارگری قرار داریم و تحولات گسترده‌ای در این بخش از ورزش پس از تاسیس فدراسیون انجام و به ورزش کارگران کشور بطور تخصصی‌تر پرداخته شده است.
رمضی خاطرنشان کرد: اصفهان بدلیل تمرکز بنگاه‌های صنعتی بزرگ، متوسط و تاثیرگذار در حوزه صنعت با تعداد زیادی کارگر، یکی از استان‌های اساسی، کلیدی و محوری ورزش کارگری محسوب می‌شود.
او بیان کرد: ورزش کارگری این استان برای ما بسیار با اهمیت است و بواقع جای ورزش کارگری این خطه در 2 سال گذشته در کشور خالی بود.
رییس فدراسیون ورزش کارگری گفت: اثرگذاری اصفهان در رشد و توسعه ورزش کارگری کشور در 2 سال گذشته که این هیات ورزشی با سرپرستی و بدون متصدی اداره می‌شد، بطور کامل مشهود بود و امروز اتفاق خیلی خوبی رُخ داد.
رمضی اظهار داشت: استان اصفهان همواره در ورزش کارگری در رده‌های کشوری و بین‌المللی فعال بوده و قهرمان‌های بسیار خوبی را به ورزش کشور معرفی کرده است.
رییس فدراسیون ورزش کارگری ادامه داد: این فدراسیون برنامه‌های خیلی خوبی را امسال برگزار خواهد کرد و 61 رقابت قهرمانی کشور در تقویم تدوین شده است و سه رقابت جدی در لیگ‌های ورزشی برگزار خواهیم کرد و لیگ تنیس روی میز کشور در حوزه کارگری هم با حضور تیم‌های متعدد از واحد‌های صنعتی بعنوان یک لیگ جدی برگزار خواهد شد.
وی با اشاره به اینکه سال آینده چند اعزام بین‌المللی در پیش داریم، افزود: مسابقات ورزش کارگران جهان سال آینده برگزار خواهد شد و بسیار خوشحالم که این اتفاق در این موقعیت و این مقطع زمانی رُخ داد تا بتوانیم بهره‌برداری مطلوبی را از شروع به کار جدی هیات ورزش کارگری استان اصفهان بعمل آوریم.
رمضی گفت: هفت رقابت بین‌المللی را امسال برگزار خواهیم کرد و در صورت فراهم شدن زمینه لازم، تیم‌های ملی کُشتی ساحلی، فرنگی، کاراته و جودو به رقابت‌های بین المللی اعزام خواهند شد و اعزام و صعود بانوان کوهنورد کشورمان به قله آرارات کشور ترکیه و همچنین رقابت‌های بین المللی شرکت‌ها و کمپانی‌ها را در ایتالیا در پیش رو داریم که تنها دریافت ویزا و روادید آن باقی مانده است.
وی بیان کرد: تیم ملی فوتبال کارگری هم در حال اعزام به رقابت‌های بین‌المللی کرواسی است و همه این موارد در عمل بعنوان پیک فعالیت‌های بین المللی در سال جاری محسوب می‌شود.
رییس فدراسیون ورزش کارگری اضافه کرد: ورزشکاران اصفهانی بسیار با اخلاق و در بخش‌های مختلف بسیار توانمند هستند و بدون شک در سال‌های اخیر سهم عمده‌ای در مسابقات ورزش کارگری کشور داشته‌اند.
باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

لینک کوتاه:
https://www.payamesepahan.ir/Fa/News/844404/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

بلعیده شدن دختربچه 6 ساله در کانال آب تیران

نواحی غربی کشور 17 اردیبهشت ماه بارانی می‌شود/صدور هشدار هواشناسی سطح زرد در کشور

اعتراض مردم خوی به بوی نامطبوع تصفیه خانه فاضلاب

برخی شرکت‌ها از کوپایلوت مایکروسافت به‌عنوان کارآموز استفاده می‌کنند

روسیه تمام تخم‌مرغ‌هایش را در سبد ایران نمی‌گذارد

موشک‌های ایرانی، امارات را بر سر عقل آورد؟

سیگنال نگران‌کننده واشنگتن برای تل‌آویو

کودک 6 ساله اصفهانی در کانال آب غرق شد

ما را ز تو غیر از تو تمنّایی نیست

سری ردمی K80 احتمالا در اواسط پاییز عرضه خواهد شد

درخت‌کُشی در تهران

مهدی نصیری و شتاب منحصر به فردش

اشتیاقی که گم شد؛ گذری بر 34 دوره نمایشگاه کتاب تهران

بازگشت احتمالی ترامپ و ضرورت آرایش تازه

دخل و خرج نابرابر

غبارروبی و عطر افشانی مزار شهدای مهاباد

اعضای شورای شهر حق دخالت در انتصابات شهرداری را ندارند

مورایس: تلاش و انگیزه ما فردا 2 برابر است

تساوی بی اثر گل گهر و شمس‌آذر/خبری از گل نبود

نواحی غربی کشور 17 اردیبهشت ماه بارانی می‌شود

چاپ کتاب تصویری «همه‌ش مال جوجه باشه!» برای کودکان

مرغ خوشخوان را بشارت باد کاندر راه عشق

حافظه عجیبی که 60 ساعت در دمای 600 درجه کار می‌کند!

کنسول دستی Rog Ally 2 ایسوس احتمالاً در کامپیوتکس 2024 معرفی می‌شود

جراح فلسطینی که اسرائیل او را ربود و زیر شکنجه به شهادت رساند

گسترش ماموریت سپاه به نیمکره جنوب

نظام درمانی را به کجا می‌برند؟

مورایس: بازی حساسی با استقلال خوزستان داریم

فوت یک دختربچه درپی غرق شدگی در کانال آب تیران

عرضه روایت ترس سربازرس مگره در بازار نشر

هوش مصنوعی iOS 18 را زیر و رو می‌کند

پیش‌ بینی قیمت دلار 17 اردیبهشت 1403 / دلار تغییر مسیر می دهد؟

انفجار نقدینگی در 22 سال!

رونمایی از برنامه کاربردی خودمراقبتی مبتنی بر تلفن هوشمند برای کنترل آسم در کاشان

مجازات قاچاقچی لوازم خانگی در مهاباد

تقابل تیم‌ هندبال آلومینیوم در اصفهان

پذیرش53 درصدی استاد محوری دانشجویان دکترای دانشگاه ها

اشعارش چنان بی‌نقص بود که باور نمی‌کردند کار اوست!

آمار رسمی اپل، افت فروش آیفون در چین را رد می‌کند

آغاز فعالیت سامانه ناپایدار همرفتی و وزش شدید باد از فردا

سرنوشت «تلخ» کارخانه‌ای که «موزه» نشد/«ریسباف» فقط «دست به دست» می‌شود!

طرح نهضت ملی مسکن رضوانشهر در مرحله صدور پروانه

طبیعت یک گام دیگر به فینال نزدیک شد

فولاد مبارکه بزرگترین صادرکننده غیرنفتی در سال 1402

اجرای طرح ساماندهی تردد موتورسیکلت‌ها در میدان امام اصفهان

نبرد هندبالیست‌های آلومینیوم در اصفهان

به مناسبت سالروز درگذشت شاعر غزل‌سرای ایرانی، حسین منزوی

رندر وان پلاس 13 طراحی متفاوت این محصول را نشان می‌دهد

آماده‌باش برای حضور ترامپ

پیشنهاد ظریف