پیام سپاهان
هیچ سرمایه‌گذاری در اردستان تنها نخواهند ماند
سه شنبه 5 اسفند 1399 - 11:13:44
پیام سپاهان - ایسنا/اصفهان فرماندار اردستان گفت: دیوان عدالت اداری در موضوع کارخانه فرش تابان مهر اردستان رای بر وقوع و بروز تخلف از سوی سازمان تأمین اجتماعی صادر کرد.
حمیدرضا تأملی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: شرکت فرش تابان مهر اردستان از سال 1391 دچار مشکلاتی شده و کارخانه توسط تأمین اجتماعی پلمب و سپس اتفاقاتی در زمینه سرقت کارخانه رقم خورده بود که منجر به ورشکستگی کامل این مجموعه شد.
وی با بیان اینکه طی چند ماه گذشته با ورود مقامات دولتی و قضایی کشور پرونده این اتفاق به جریان افتاد، افزود: پیرو بازدید اعضای ستاد تسهیل کشور از محل کارخانه و جلسات بسیاری که در خصوص این اتفاق برگزار شد نهایتاً دیوان عدالت اداری کشور رأی بر وقوع و بروز تخلف از سوی سازمان تأمین اجتماعی صادر کرد و شکایت مالک کارخانه را وارد دانست.
فرماندار اردستان گفت: امیدواریم به زودی با جبران خسارت‌های وارده از سوی سازمان تأمین اجتماعی شاهد فعال شدن مجدد این بنگاه اقتصادی در اردستان باشیم.
تأملی خاطرنشان کرد: به همه افرادی که قصد سرمایه‌گذاری در شهرستان اردستان دارند اعلام می‌کنیم که هیچ سرمایه‌گذاری در اردستان تنها نخواهند ماند و مجموعه مدیریتی شهرستان تمام و کمال از حقوق سرمایه‌گذاران دفاع خواهد کرد.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/241709/هیچ-سرمایه‌گذاری-در-اردستان-تنها-نخواهند-ماند
بستن   چاپ