پیام سپاهان
افرادی در نمایشگاه موفق هستند که محصول و خدمات جدید ارائه دهند
شنبه 4 دي 1400 - 10:14:40
پیام سپاهان -

پیام سپاهان


یک فعال اقتصادی گفت: در شهرهای دیگر اگر شخصی به غرفه‌ای رفت و قیمت و محصولات آن را دید، به غرفه بعدی که می‌رود شخص قبلی نزد آنها خراب نمی‌شود بلکه کار او را تکمیل می‌کنند. زمانی موفقیت به وجود می‌آید که همکاری و باشد.
مهران حجاری زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در رابطه با نمایشگاه کسب و کار، اظهار کرد: جایگاه نمایشگاه در اصفهان خیلی تغییر کرده و از نظر فضایی و محیطی نسبت به قبل بهتر شده است.
در نمایشگاه مدیریت کسب و کار هستیم و بهترین اتفاقی که برای مجموعه ما رقم خورد آشنایی با همکاران خود بود که توانستیم با آنها تعامل برقرار کنیم. در نمایشگاه‌ها کار دوستانه و راحت‌تر انجام می‌شود.
وی ادامه داد: در نمایشگاه اصولاً افرادی موفق می‌شوند که بتوانند محصول و خدمات جدید ارائه دهند، هر کدام از ما هیچوقت دنبال خدماتی که قبلاً بوده نمی‌رویم بلکه به دنبال خدمات به روز، جدید و باکیفیت هستیم.
این فعال اقتصادی در خصوص شناخت رقبا در نمایشگاه، تصریح کرد: اسم آن را رقیب نمی‌گذاریم، بلکه آن‌ها را همکار خود می‌دانیم. اصفهان تنها شهری است از واژه رقیب استفاده می‌شود.
حجاری زاده اضافه کرد: نمایشگاه فرصت خوبی برای ارائه خدمات، مزایا و آشنایی با همکاران جدید است. در ارتباط رو در رو بهتر می‌توان مخاطب را جذب کرد و هر کاری ایرادهای خود را دارد ولی باید محاسن این نمایشگاه هم گفته شود.
کد خبر 544011

http://www.sepahannews.ir/fa/News/345081/افرادی-در-نمایشگاه-موفق-هستند-که-محصول-و-خدمات-جدید-ارائه-دهند
بستن   چاپ