پیام سپاهان
طرح کنترل جمعیت نسل‌کشی خاموش میان مسلمانان است
چهارشنبه 6 بهمن 1400 - 21:44:45
پیام سپاهان -

پیام سپاهان


کبری خزعلی روز چهارشنبه در جمع گروهی از شهرستان نایین اظهار کرد: افزود: دشمن با این روش در تلاش است نسل مسلمان و شیعه را منقرض کند چرا که این توطئه شوم سردمداران استکبار سابقه‌ای دیرینه دارد.
وی با اشاره به ساخت فیلم های هالیوودی و تبلیغات وسیع رسانه‌های بیگانه در کاهش باروری بین مسلمانان خاطرنشان کرد: در این عرصه زنان و مادران ایرانی نباید تحت تاثیر تبلیغات مستمر و فریبنده دشمنان قرار بگیرند.
رییس شورای زنان شورای عالی انقلاب فرهنگی ادامه داد: آمریکا 80 سال قبل وقتی طرح نابودی سرخ‎پوستان آن منطقه را درسر داشت، شرط کمک غذایی و دارویی به آنان را عقیم کردن تدریجی زنان سرخپوست اعلام کرد و از سوی دیگر از طریق هالیوود با ساختن فیلم‌هایی که سرخ‌‎پوستان را انسان‎‌هایی خونخوار و وحشی نشان می‎‌داد، این تفکر را به اذهان جهانیان القا کرد که آنان مخلوقاتی خطرناک هستند که باید نسلشان منقرض شوند.
وی ایجاد امنیت، محیط های آموزش و آرامشی که نظام جمهوری اسلامی برای زنان به وجود آورد را مهم بیان کردو گفت: در این زمینه زنان توانسته اند در همان دهه های اول و دوم انقلاب در حوزه های فوق تخصص، رتبه های علمی بالایی کسب کنند و نسبت به کل زنان جهان از جهش علمی برخوردار شوند.
خزعلی افزود: یک وظیفه مشترکی که بین زن و مرد وجود دارد در وهله اول باید شکر گزار خدا باشند که نعمت زوجیت را به آن ها عطا نموده و دیگر رعایت حقوق همدیگر ، پیش قدم شدن برای خدمت به یکدیگر و خوش رفتاری است.
وی با تاکید بر مشارکت زن و مرد برای انفاق در راه خدا گفت: حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) حضرت فاطمه(س) انفاق در راه خدا را در اولویت کارهایشان قرار داده بودند.
نماینده مردم شهرستان های نایین و خور و بیابانک در مجلس نیز گفت: حضور زن یعنی حضور خدا و جایگاه ارزشمند و والای یک زن، می تواند آرامش را برای خانواده به ارمغان بیاورد.
الهام آزاد افزود: امروز زن تأثیر فراوانی در کاهش معضلات و نارسایی‌های اجتماعی دارد و در صورتی شاهد جامعه‌ای سالم و آرمانی خواهیم بود که به اهمیت جایگاه زن توجه ویژه‌ای شود.
وی گفت: زن در نشان دادن خدا در وجود خودش از مرد جلوتر و مظهر خالقیت است، زن در دل خودش به خدا نزدیکتر است و زنها رقیق و لطیف هستند.
شهرستان نایین با 35 هزار نفر جمعیت در 140 کیلومتری شرق مرکز اصفهان قرار دارد.
برچسب‌ها نایین اصفهان شورای عالی انقلاب فرهنگی

http://www.sepahannews.ir/fa/News/351980/طرح-کنترل-جمعیت-نسل‌کشی-خاموش-میان-مسلمانان-است
بستن   چاپ