پیام سپاهان
در اولین روز معاملاتی هفته؛
پیشروی دلار در کانال ٢٨ هزار تومان
شنبه 10 ارديبهشت 1401 - 22:03:23
پیام سپاهان - در صبح اولین روز معاملاتی هفته، نرخ دلار در بازار آزاد نسبت به آخرین روز معاملاتی هفته گذشته اندکی کاهش را تجربه کرد، به طوریکه در این لحظه از معاملات معادل ٢٨ هزار و ١١٠ تومان قیمت خورده است.

قیمت دلار که هفته پرتلاطمی را پشت سر گذاشت و با رفت و آمد قیمت میان دو کانال 27 و ٢٨ هزارتومان شناور بود، در نهایت معاملات را با قیمت ٢٨ هزار و ١٢٠ تومان به پایان برد. این اسکناس صبح اولین روز معاملاتی هفته را با اندکی کاهش با نرخ ٢٨ هزار و ١٠٠ تومان آغار کرد اما در ادامه معاملات با اندکی افزایش به ٢٨ هزار و ١3٠ تومان رسید. 
کانون صرافان نیز دلار را 25هزار و 4٠6 تومان برای خرید و 25هزار و ٧٣٣ تومان برای فروش قیمت گذاری کرده است. این کانون روز معاملاتی گذشته، قیمت دلار را 25 هزار و ٢5٧ تومان برای خرید و 25 هزار و 55٧ تومان برای فروش اعلام کرده بود که در معاملات امروز افزایشی در حدود ١5٠ تومان را در قیمت خرید آن را نشان می‌دهد.
یورو در صرافی‌ها 28 هزار و ٣٩٣ تومان برای خرید و 28هزار و ٧٣6 تومان برای فروش قیمت خورده است. آخرین قیمت روز معاملاتی گذشته یورو در صرافی‌ها 28 هزار و ٢٩٩ تومان برای خرید و 28هزار و ٧١4 تومان برای فروش قیمت خورده بود که افزایشی نزدیک به ١٠٠ تومان را در قیمت خرید این اسکناس نشان می‌دهد. 
همچنین در صرافی ملی، دلار با قیمت 25 هزار و 6٩١ تومان برای فروش و ٢5هزار و 4٣6 تومان برای خرید معامله می‌شود. روز معاملاتی گذشته دلار در این صرافی 25 هزار و 4٣١ تومان برای فروش و ٢5 هزار و ١٧٨ تومان برای خرید قیمت خورده بود که اندکی افزایش قیمت را نشان می‌دهد. 
یورو نیز در این صرافی، 28هزار و 64٢ تومان برای فروش و ٢٨ هزار و ٣5٧ تومان برای خرید قیمت خورده است که نسبت به قیمت آن در روز معاملاتی گذشته معادل 28 هزار و 65١ برای فروش و ٢٧ هزار و ٣66 برای خرید کاهش قیمت اندکی را نشان می‌دهد.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/360117/پیشروی-دلار-در-کانال-٢٨-هزار-تومان
بستن   چاپ