پیام سپاهان
اصفهان رسما نامزد عنوان پایتخت جوانان کشورهای اسلامی شد
يکشنبه 5 تير 1401 - 15:27:35
پیام سپاهان - مدیرکل ورزش و جوانان استان اعلام کرد که اصفهان به طور رسمی نامزد عنوان پایتخت جوانان کشورهای اسلامی شده است. - اخبار استانها -
جواد محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری تسنیم در اصفهان، درباره مصوبات جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان اظهار داشت: با توجه به سیاست‌های ابلاغی براساس سند ملی جوانان 5 کمیته در حوزه جوانان ایجاد شده و در جلسه ستاد دو محور ازدواج و خانواده، اوقات فراغت و آسیب‌های اجتماعی در حوزه جوانان بیان شد و مدیران دستگاه‌ها نقطه نظرات‌شان و جوانان حاضر در جلسه نیز دغدغه‌ها و مطالبات‌شان را عنوان کردند.
وی افزود: در این جلسه مصوبات خوبی به تصویب رسید که به زودی به دستگاه‌ها ابلاغ خواهد شد و دستگاه‌های مختلف گزارش اقدامات‌شان را هر 15 روز یکبار به ستاد ارسال خواهند نمود.
مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان بیان کرد: در بحث اوقات فراغت وظایف دستگاه‌های مختلف مشخص و گوشزد شد و با توجه ابلاغیه ستاد و دستور استاندار قابلیت اجرایی شدن پیدا می‌کند. علاوه بر این در آستانه روز ملی ازدواج و سالروز ازدواج آسمانی امیرالمومنین(ع) و حضرت فاطمه(س) طرح‌ها و برنامه‌های مختلفی که در بحث ازدواج و خانواده عنوان شده است ،به دستگاه‌های مختلف ابلاغ و پیش‌بینی‌های لازم در جهت اجرایی شدن آنها انجام خواهد شد.
وی ادامه داد: یکی از برنامه‌های ستاد، برگزاری جشنواره ازدواج در هفته آینده با عنوان(( یک انگشت عسل)) است که برای اولین بار در شهرستان اصفهان و 8 شهرستان دیگر استان به صورت هم‌زمان برگزار خواهد شد. این جشنواره شروع فعالیت تخصصی در بحث ازدواج و خانواده است که برای اولین بار در استان اصفهان اتفاق می‌افتد و امیدواریم به زودی در همه نقاط استان اجرایی شود و اثرات خوبی در این حوزه داشته باشد.
محمدی تصریح کرد: با هماهنگی اداره ورزش و جوانان استان و معاونت امور فرهنگی و اجتماعی استانداری ثمن‌های فعال مجاز در حوزه‌های تخصصی تفکیک و تقسیم‌بندی و به دستگاه‌های مختلف معرفی خواهند شد تا فعالیت‌های ثمن‌ها در حوزه‌های مختلف ادارات شکل بگیرد.
میانگین سنی فرمانداران در استان اصفهان 41 سال استاستاندار اصفهان: برنامه‌ای ویژه برای تسهیل ازدواج جوانان داریمبخشنامه‌ جدید وام ازدواج اعلام شد مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان با اعلام نامزدی و رقابت اصفهان برای انتخاب به عنوان پایتخت جوانان کشورهای اسلامی گفت: مجمع جوانان کشورهای اسلامی به عنوان زیرمجموعه‌ای از مجمع کشورهای اسلامی تشکیل شد و ما حدود دو هفته قبل میزبان طاها آیهان ریاست این مجمع بودیم و پس از جلسات مختلف دستگاه‌های محلی برای نامزدی اصفهان به عنوان پایتخت جوانان کشورهای اسلامی در سال 2023 اعلام آمادگی کردند.
وی ادامه داد: علاوه بر این وزیر ورزش در کنفرانس کشورهای اسلامی نامزدی اصفهان را به طور رسمی اعلام کردند و امیدواریم برنامه‌ها و پروتکل‌هایی که ارائه خواهیم کرد، مورد پذیرش قرار بگیرد و اصفهان در سال آینده میلادی به عنوان پایتخت جوانان کشورهای اسلامی انتخاب شود.
انتهای پیام/170/

http://www.sepahannews.ir/fa/News/365786/اصفهان-رسما-نامزد-عنوان-پایتخت-جوانان-کشورهای-اسلامی-شد
بستن   چاپ